Zoover

Super!! Tweede thuis!!

Krist'l de buck
5-2-2018
  • Activiteiten8

Weinig te doen buiten het park maar het park opzich is veel belevenis.

Super park maar center Parcs is onze tweede thuis!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijk genoten op een prachtig park

Jan Hartman
12-12-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben een week verbleven in een nieuwe exclusive cottage. Deze waren echt geweldig mooi en luxe, totaal anders dan je van center parcs gewend bent. Echt genieten en het zwembad is ook het mooiste van alle parken, inclusief de wildwaterbaan! Deze blinkt uit door constante snelheid en snelle bochten, in de avond nog eens versterkt door stroboscopen onder water.. Ook leuk is dat er onderweg een foto wordt gemaakt welke je later in de marketdome kan bekijken en bestellen. Het park is verder heel ruim opgezet (behalve de weggetjes langs de cottages, die zijn veel te smal en bieden totaal geen parkeergelegenheid wat niet handig is als iedereen wil in en uitladen) en je kan heerlijk wandelen door het mooie bos. Te voet was het centrum te bereiken in 25 minuten, wat wel te doen was hoe wel rekening met flink klimwerk. Uitkomst biedt de shuttledienst of de auto via de ringweg. De elektrische auto's hebben wij ook als erg hinderlijk ervaren op het park.

Gereisd Met partner in december 2017
Center Parcs team, Reputation Manager, 20-12-2017

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een reactie op Zoover. Wij zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Center Parcs Les Trois Forêts en van de voordelen die onze Exclusive cottages te bieden hebben.

De elektrische auto is het perfecte vervoermiddel om het park rond te gaan indien u geen zin heeft om te lopen. Het is daarom jammer dat u deze als hinderlijk heeft ervaren. Het park is zo groots opgezet dat de kans klein is dat u, in dit seizoen in ieder geval, continu golfkarren tegenkomt.

De Aqua Mundo op dit park is inderdaad fantastisch met zijn vele glijbanen en de wildwaterbaan. De Master Blaster, waar je met een grote zwemband vanaf moet, is zelfs de langste glijbaan van alle Center Parcs.

Wij kijken er in ieder geval naar uit u wederom te kunnen ontvangen in Center Parcs Les Trois Forêts voor nieuwe vakantie ervaringen en nog meer mooie herinneringen.

Met vriendelijke groet,

Het Center Parcs team

Geen centerparcs in Frankrijk meer

Mandy
20-9-2016
  • Activiteiten8

Wij gaan zeer regelmatig naar centerparcs. Nu voor de afwisseling een keer naar Frankrijk.

Wij boeken altijd een Vip huisje en zijn dan gewend om "gratis" broodjes en "gratis" WiFi te hebben. In Frankrijk moet hier helaas dik extra voor betaald worden.. Ook voor onze hond moest een belachelijk extra bedrag betaald worden: € 90,- voor een week. Bespottelijk! Normaal gesproken stofzuigen wij ons huisje voor vertrek naar huis maar dat hebben wij in dit geval niet gedaan.

Het park is verder erg mooi, denk wel dat het park het leukste is met goed weer. Er zijn veel activiteiten op het park.

Zoals veel geschreven wordt, is het een erg groot park. Wij hadden huisje 500, redelijk dichtbij de Plaza maar toch ca 10 min lopen. Het zwembad is erg mooi en leuk, jammer genoeg wel erg druk.

Huisje was schoon, ruim en netjes. Jammer genoeg wel een kleine sauna. Wij hadden een 6p huisje en je kon er zittend in je eentje in, meer ruimte was er niet.

Prachtige natuurlijke omgeving

Johanna
17-8-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Mooie locatie, helaas slecht onderhouden bungalows. Vrij prijzig voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in juli 2016

Heel mooi, maar toch wat verbterpuntjes!

franca
13-7-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Mooi park en een fantastische ligging. Helaas was er geen straatverlichting en het eten was ook niet van hele hoge kwaliteit.

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig bosrijk park, echt even helemaal weg!

sandra verschuren
  • Activiteiten7

Zorg dat je of Frans of Duits kan spreken, want met Engels alleen red je het hier niet.

En een fiets huren op dit park is geen overbodige luxe

Gereisd Met partner in september 2015

Heerlijke plek

maarten uytendaal
  • Activiteiten10

Mooi park midden in de natuur

Gereisd Met partner in september 2014

geweldige relaxed vakantiepark

T.P.A.S. de Waele
  • Activiteiten9

De bungalows heerlijk zo'n schuifpui. En zo'n geweldig zwembad met de ruigste wildwaterbaan

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooi groot park, ruim en goed onderhouden

Nathanaël
4-2-2016
  • Activiteiten7

Het park is heel groot en er is veel natuur. Het park is goed onderhouden. De huisjes zijn netjes en schoon

Zwembad is mooi, maar erg vroeg gesloten (18:45)! En de wildwaterbaan voelt op sommige plekken erg ruw aan.

Op een ochtend rond 8uur kwamen 3 mannen recht achter ons huisje bomen omzagen met luidruchtige kettingzagen. Hierover heb ik geklaagd en we hebben ter compensatie een nacht extra gekregen. Prima opgelost.

Het personeel in de dome spreekt voornamelijk Duits en Frans, Engels is en stuk minder.

heerlijk en rustig

wim
20-10-2015
  • Activiteiten8

fijn en ontspannende week gehad.

honden zijn toegestaan, alleen is onze hond niet welkom in het centrum. in deze tijd van het jaar kun je dus geen gebruik maken van het restaurant of zelfbedienings restaurant. buiten op het terras is het koud en ongezellig. niemand gaat buiten eten.

dus de volgende keer iets anders zoeken.

Gereisd Met partner in oktober 2015