Zoover

I
8-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi park met een super zwembad. Er is veel te doen voor jong en oud.

Midden in een prachtige natuur. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Huisje was niet naar wens!

Astrid Derickx
27-8-2019
  • Onderkomen3

In augustus 2 weken geboekt.

Prachtige omgeving.

Wij hebben ruim 3000,00 euro betaald voor dit huisje. Wij weten dat je in het hoog seizoen de hoofdprijs betaald, maar dan mag je wel verwachten dat het huisje heel en schoon is.

Dit was het dus niet!

Wasrek zaten geen spijlen meer in.

De stop van het bad was er niet.

Gelijk de eerste keer zakten wij door een eetstoel.

De eettafel was gammel.

Het blad van de eettafel was erg beschadigd.

Vloer was erg vies.

Kastje waar de afvalbak staat zitten muizen in.

Vieze vlekken op de stoelkussens.

Stoel, wasrek en badstop wel opgelost maar voor deze prijs moet je daar niet achteraan hoeven te gaan.

Kortom prachtige omgeving maar de huisjes hebben veel achterstallig onder houd.

Erg jammer.....

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Goed voor 1x

Fam Lievegem
10-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Leuk voor een kort verblijf in een minder drukke periode. Voor een langer verblijf behoorlijk duur.

Het is een lange afstand van logement tot centrum, bijna verplicht een karretje te huren wat voor ons op een niet voorziene meerkost van bijna 500 euro kwam (5 pers 10 dagen).

Ook zijn alle activiteiten of wat er nog maar op trekt te betalen. En dit aan de hoge kant gezien de povere staat van enkele accommodatie. Vele zaken in verval of niet werkende (bowling, voetbalveld, roest in zwembad, kapotte plinten in cottage, defecte tv, defecte verlichtingen, defecte fietsen en fietssloten, ...). Tevens onnodig lange wachttijden (vaak 20 tot 30 min) in tobogans van zwembad.

Kortom duur gezien de vervallen staat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi in de bossen!

Fam. Prins
7-6-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke midweek gehad in het park, fantastische omgeving zo in de bossen, zelfs een hertje gezien. Wij hadden gelukkig de fietsen meegenomen, vanaf de kindercottage is het lopend met een peuter van 3 geen doen. Volgende boeking zou ik eerder een huisje dichtbij de faciliteiten nemen.

Zwembad mooi onderhouden en leuk voor alle leeftijden. Veel glijbanen en ook vd kleine kids een speciaal bad met zand waarmee ze kunnen spelen en een kindergedeelte met allerlei waterspeeltoestellen.

Leuke park plaza, waar je voor iets simpels, lekker en makkelijk wat kunt eten.

Boederij, buitenspeeltuin een aanrader. Voor grotere boodschappen zou ik buiten het park wat halen, deze is op ong 10 min afstand vanaf het park voor wat schappelijkere prijzen.

Wij willen zeker nog eens terug gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Heerlijke omgeving maar huisje viel erg tegen.

D de W
14-11-2018
  • Onderkomen4

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dit kwam voornamelijk door de omgeving. Een heel groot park in het bos waar je goed kunt wandelen. Hiervoor hoef je het park niet af. Plaza was prima. Leuk zwembad voor elke leeftijd.

We werden alleen gek van de vele golfkarretjes die rond rijden. Je peuter helemaal los laten rennen was niet altijd mogelijk omdat sommige als gekken over het park scheuren. Voor als je naar de andere kant van het park wilt rijdt er een treintje. Neem wel de tijd want heel snel is hij niet maar je komt op de bestemming

Het huisje waren we minder over te spreken. We hadden een VIP huisje dus dan mag je ook wel iets verwachten dachten wij. Maar vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een achterstallig onderhoud. (Deuren kapot, schimmel, smerige dekens, kapotte kookplaat, afzuigkap die niet aan kan, koelkast die niet koud wordt) zonde dit kan toch snel verholpen worden. Je betaald er immers goed geld voor!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Prima voor een keer

Rob
16-10-2018
  • Onderkomen7

Plus: mooi park, mooi zwembad, veel groen, huisje prima op wat achterstallig onderhoud na (vip)

Min: Niet al te enthousiast personeel, activiteiten en supermarkt veel te duur, geen Engels sprekend personeel

Al met al oké.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Met hele kleine kinderen ideaal

Hester Teule
9-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen5

Mooi en groot park met veel faciliteiten. We waren op vakantie met een kindje van net 2 jaar en één van 4 maanden. We waren veel aan het huisje gebonden en dan is het fijn dat er op het park zoveel te doen is. Het huisje zelf, een VIP, was schoon maar wel gedateerd en slecht onderhouden. In ons geval niet erg omdat we een bon met 50 procent korting van de Prénatal konden gebruiken maar anders niet het geld waard. Het is een groot park en daarom is het aan te raden om gebruik te maken van een voorkeursligging. Ons huisje lag vlakbij de kinderboerderij en de bijbehorende prachtige speeltuin en dat was ideaal. Het zwembad is groot en goed onderhouden. We waren er vaak te vinden. In de omgeving is niet veel te doen. Je moet best een stuk rijden om ergens te komen. Nancy en Straatsburg zijn een aanrader, evenals park animalier sainte crox en het treintje van abreschviller. In Sarrebourg op twintig minuten rijde is een l'eclerc supermarkt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch!

Vos
17-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Twee weken verbleven op dit park. Werkelijk schitterend. 1 wk VIP 4 pers en 1 wk Exclusive Cottage. VIP viel wat op aan te merken, wat kleine reparaties nodig, kitranden badkamer maar verder prima. Het park is erg groot, aanrader om een elektr.karretje te huren. Niet alleen om naar het centrum te gaan maar ook om het park te verkennen. De exclusive cottage in 1 woord = fantastisch. Zoals de foto's zijn op de website, dit krijg je ook! En super, super schoon! Heb het idee dat hier meer uren voor schoonmaak voor staan als de comfort/premium/vip. Dit is highclass! Vanuit je 2 persoonsbubbelbad loop je indien gewenst zo je terras op! Restaurants goed! italiaan = prima, Grill= geen gebruik v gemaakt. Market rest= perfect veel keuze ! Advies reserveer activiteiten thuis al, hiermee voorkom je lang in de rij staan! Medewerkers prima engels/duits, geen problemen mee gehad. Supermarkt = goed! wel iets duurder, maar Frankrijk is sowieso duurder

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne week gehad!

B.m.
9-8-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Fijn park. Weinig schaduwrijke plekken helaas. Heel leuk zwembad. Activiteiten zijn leuk maar behoorlijk prijzig. Weinig personeel dat Engels of Nederlands spreekt. Huisje was prima in orde. Eerste dag erg veel mieren in de keuken. Werd meteen goed opgelost.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heel mooi, iets te wijds opgezet voor kleine kids

Rob
2-8-2018
  • Activiteiten9

De huisjes zijn iets gedateerd, maar voldoen nog prima. We hadden 6 persoons huisje voor 4-en(premium) en dat is ruim genoeg. Alle faciliteiten zijn top, hoewel je voor vrijwel alles behalve het zwembad bij moet betalen en dat loopt aardig op. Grote supermarkt die niet heel duur is maakt dat je niet meer van het park af hoeft.

Belangrijkste nadeel is dat alles erg ver uit elkaar ligt, ons huisje lag bv al snel 1,5km van speelplekken en aqua mundo en dat is met 30+ graden niet heel leuk op en neer lopen. Daar wordt goed op ingespeeld met verhuur van golfkarretjes, moet je wel 145euro aftikken voor een weekend huur. Dat maakt wel dat je veel meer gaat zien en doen op het park. Aqua mundo is een van de beste zwemparadijzen voor deze leeftijd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018