Zoover

Vakantiepark
6,5

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,3

fantastische vakantie voor de ganse familie

Davy & Shari
29-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Zeer mooi park, mooie huisjes, gevoel dat je er alleen bent! Vorig jaar zijn we hier ook geweest en we volgend jaar gaan we terug . Wij zaten in een 6 pers ( 4 volwassen. + 2 kinderen) Premium, ruim met 2 badkamers, wel wat kleine keuken maar niet storend. Was er zeer warm (36 gr.) en hebben de hele dag aan het zwembad gezeten. Hadden gelukkig ook een karretje ( wel aan te raden) zo kun je eens het ganse park verkennen. Eten kun je best buiten het park halen bij de Carrefour of intermarche (beide zeer vers vlees) en niet duur.

Zeer mooi park voor de hele familie

Elena
28-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We hebben hier als koppel met baby van 10m een zeer aangename week doorgebracht. Het park is zeer mooi, de cottages in orde, de service zeer goed.

Het klopt dat de prijzen zowel voor horeca als voor activiteiten duur zijn, daarom is het interessant om bij aankomst boodschappen te doen in een supermarkt in de buurt. Er is een zeer grote hypermarkt van keten Cora in Sarrebourg op een dik kwartier rijden.

Hetgeen me het meeste stoorde was de ondermaatse kwaliteit van het eten in de verschillende restaurants. Een degelijk restaurant of bistro zou toch wel wenselijk zijn.

Voor de rest is dit wat mij betreft een absolute aanrader!!

prachtig park

verschakelen - vandeven
24-7-2013
  • Onderkomen8

C.P.Les trois forets is het mooiste van de parken waar we al geweest zijn.(waren alleen in belgie en nederland);We hadden een vip-cottage voor 6 pers.maar waren maar met 4.Er valt weinig aan te merken op ons verblijf,alleen hadden we in nederland een veel grotere cottage voor hetzelfde aantal personen.Hoewel velen zeggen dat het eten er erg duur is vonden wij prijs/kwalitijd zeker o.k.We hadden ook een golfkarretje gehuurd en dat was welkom,zeker omdat het zeer warm was en de afstanden aanzienlijk!Lifters waren er ook genoeg.Voor herhaling vatbaar!!