Zoover

eef
27-1-2018
  • Onderkomen10

tof park,

goede parking - niet te ver van de cottage

super glijbanen vooral naar oudere kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk genoten op een prachtig park

Jan Hartman
12-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hebben een week verbleven in een nieuwe exclusive cottage. Deze waren echt geweldig mooi en luxe, totaal anders dan je van center parcs gewend bent. Echt genieten en het zwembad is ook het mooiste van alle parken, inclusief de wildwaterbaan! Deze blinkt uit door constante snelheid en snelle bochten, in de avond nog eens versterkt door stroboscopen onder water.. Ook leuk is dat er onderweg een foto wordt gemaakt welke je later in de marketdome kan bekijken en bestellen. Het park is verder heel ruim opgezet (behalve de weggetjes langs de cottages, die zijn veel te smal en bieden totaal geen parkeergelegenheid wat niet handig is als iedereen wil in en uitladen) en je kan heerlijk wandelen door het mooie bos. Te voet was het centrum te bereiken in 25 minuten, wat wel te doen was hoe wel rekening met flink klimwerk. Uitkomst biedt de shuttledienst of de auto via de ringweg. De elektrische auto's hebben wij ook als erg hinderlijk ervaren op het park.

Gereisd Met partner in december 2017
Center Parcs team, Reputation Manager, 20-12-2017

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een reactie op Zoover. Wij zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Center Parcs Les Trois Forêts en van de voordelen die onze Exclusive cottages te bieden hebben.

De elektrische auto is het perfecte vervoermiddel om het park rond te gaan indien u geen zin heeft om te lopen. Het is daarom jammer dat u deze als hinderlijk heeft ervaren. Het park is zo groots opgezet dat de kans klein is dat u, in dit seizoen in ieder geval, continu golfkarren tegenkomt.

De Aqua Mundo op dit park is inderdaad fantastisch met zijn vele glijbanen en de wildwaterbaan. De Master Blaster, waar je met een grote zwemband vanaf moet, is zelfs de langste glijbaan van alle Center Parcs.

Wij kijken er in ieder geval naar uit u wederom te kunnen ontvangen in Center Parcs Les Trois Forêts voor nieuwe vakantie ervaringen en nog meer mooie herinneringen.

Met vriendelijke groet,

Het Center Parcs team

Heerlijk kinderparadijs

Mariëlle de Wit
24-9-2017
  • Activiteiten10

Wij zaten op een goede plek (wat we vooraf hadden aangegeven voor €33,-, omdat we hier hadden gelezen hoe groot het park was) De kinderboerderij, speeltuin en binnenspeeltuin waren op 5minuten lopen. Het zwembad/centrum waren op ongeveer een kwartiertje lopen. Op deze plekken zijn wij ook het meest geweest. Onze kinderen hebben zich fantastisch vermaakt. Ponyrijden voor €13,- vonden wij ook een aanrader.

Ons huisje was ook prima, op wat schimmel in het bad na en de keuken die een klein beetje uit elkaar viel. Je hebt een prachtig terras in het bos, met een schuifdeur die helemaal open kan. Wij werden 1 ochtend wakker en toen stonden er herten in onze tuin. Die zijn we nog 2keer tegen gekomen. Erg leuk!

Wij misten wel een wasserette, daarvoor moesten we naar Lorquin.

Verder zijn wij een keer naar Straatsburg geweest. Een uurtje rijden naar een P+R en dan voor €4,50 incl openbaar vervoer tickets.

Ohjaa, en wij hadden we geboekt via korting, dus dan is de prijs kwaliteit goed.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Super vakantie gehad!

Hailey
17-9-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

We hebben een super vakantie gehad! Wij zaten in een premium cottage. Het huisje was heel schoon en mooi. De achterkant was een grote schuifpui die je helemaal open kon doen, waardoor je naar buiten kon. Het park is erg groot, dus het is handig om een fiets of een golfkar te huren. Het zwembad is geweldig! Hele leuke glijbanen maar de wildwaterbaan is toch onze favoriet. Bij de wildwaterbaan staat ook een camera en na het zwemmen kan je de foto ophalen. Naast het buitenzwembad kan je ook lekker op een bedje liggen. Op het park zijn ook leuke activiteiten te doen. Er is een klimbaan in de bomen, je kan boogschieten, kanoën en nog veel meer. Voor de kleinere kinderen is er ook een kinderboerderij met Paarden, varkens, schapen, geiten, konijnen en ezels. Het Italiaanse restaurant was heerlijk. Het ontbijt vonden wij iets minder maar de broodjes bij het bakkertje waren wel echt heel lekker. Het was een top vakantie! Ik zou het park zeker aanraden.

Mooi, ruim, schoon, genieten!

Elise
5-9-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Wij waren hier net na het hoogseizoen, begin september. We hadden een VIP huisje waar eigenlijk niets op aan te merken was. WiFi lukte niet om in te stellen en bij receptie werden we goed geholpen hiermee. Het is een vrij nieuw park en alle huisjes lijken van de buitenkant op elkaar. We spraken andere Nederlanders over hun comfort huisje en die was ook erg netjes, schoon en ruim genoeg.

Het park is erg groot, met veel parkeerplaatsen. Fiets of golfkar is handig, maar je kunt ook met de auto naar de parkeerplaats bij het centrum rijden (als je geen zin hebt om te lopen). Voor kinderen is er van alles te beleven. Onze dochter van net geen 2 heeft erg genoten.

Het zwembad is erg mooi en vrij groot. Ook hier veel te doen voor (kleine) kinderen. De waterspeeltuin was hier groot favoriet.

Het eten is goed, soms wat langer wachten. Restaurants zijn op verschillende tijden geopend. Wij spraken geen woord Frans en personeel probeert het in Duits of Engels.

Wij raden dit park zeker aan!

voldoende

Danny
30-8-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Ik vond vooral het centrum tegenvallen. Weinig sfeer en in de avond niets te doen. Dit kan echt beter

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Nooit meer!

tineke
25-8-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6

Schandalig duur! Krijg je nog niet eens waarvoor je betaald hebt. Cottage volledig aan vervanging toe. Hebben helemaal niet genoten van ons verlof. Geen 2 keer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Al met al een leuk park

a l
18-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn frequent Centerparcs bezoeker in de traditionele parken zoals Vossemeren, Kempervennen, Erperheide en Heijderbos. Voor het eerst eens naar een nieuw park gegaan met een toch wat anders concept.

De huisjes zijn beter, veel ruimer en moderner ingericht (8p premium)

De ligging is fantastisch, mooi groot bos en rustige omgeving. Heel irritant zijn de honderden golfkarretjes op het park, maar wegens de zodanige grootte van het park zijn ze voor sommige huisjes wel nodig.

De Market Dome mist gezelligheid en thema. Waar in NL/BE alle restaurants mooi aangekleed zijn en een eigen thema hebben, zijn deze restaurants een beetje saai en stijlloos volgepropt met tafeltjes. Het eten zelf is redelijk, minder keuze dan in NL/BE (behalve desserts)

De Aqua Dome is groot en heel mooi aangekleed. De glijbanen en wildwaterbaan zijn druk, maar wel goed te doen en erg leuk. Het golfslagbad is aan de kleine kant voor de capaciteit van het park.

Voor de kinderen is er over het hele park genoeg te doen.

prachtig in de natuur

truike
9-8-2017
  • Activiteiten8

op dit park vindt je rust en ontspanning. Ook voor de kinderen is het geweldig. Alleen zal ik u meegeven en dat begrijp ik eigenlijk niet. Toen wij in ons vip huisje kwamen was het bestek niet compleet, het toilet was kapot, koffieapparaat stuk, en de kluis was kapot. Lijkt mij toch voor de hand liggen dat zoiets voor de nieuwe gasten komen dit toch gecontroleerd moet worden. Dit reken ik het management zwaar aan. ik weet niet of u hier mee iets doet, maar dit was en is een grote nalatigheid.Dit komt niet op de rekening van het personeel.Die waren perfect.Werk daar maar eens aan.zo ook het personeel, vele kennen maar 1 taal ?? wij zijn hier toch op een publiekstrekker, met alleen frans kom je de mensen niet tegemoet, vooral de kinderen die verstaan er niets van, ook bij de activiteiten, moest je er altijd bij zijn omdat alles in het frans was.lange wacht tijden in de specialiteit restaurants.

Groots heeft alles maar ook te veel

Mark
1-8-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Zo'n groot park. Dan hoef je er niet meer af. Wij waren er een lang weekend op de terugweg van vakantie. Dan is het prima. Goed huisje. Personeel kan alles voor je. Veel faciliteiten en bezigheden. Maar die drukte staat je dan tegen..... Omdat je van je sokken gereden wordt door fietsers op de looppaden of erger... zo'n beetje overreden wordt door de elektrische golfkarretjes die bestuurd worden door de kinderen van... want dat is zo leuk. Niet voor de gezonde wandelaars.... Of dat de toegang naar het restaurant, het zwembad, de winkel, de kinderboerderij helemaal dicht geparkeerd staat met die honderden (echt, ik overdrijf niet) golfkarretjes.....