Zoover

Renders Wendy
23-7-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

De aqua dome en market dome zijn enrom indrukwekkend, zeker van buitenaf bekeken. Ook binnenin was het zwembad erg indrukwekkend en zeer proper, zoals het hele park eigenlijk. De service is wel minder luxueus dan in de andere parken. Wij hadden een VIP cottage en waar je dan in de andere parken 's morgens broodjes krijgt geleverd aan het huisje is dit hier niet het geval. Voor de rest was het huisje wel in orde, keukentje wel wat aan de klaine kant. De vriendelijkheid van de medewerkers was bij ons gewoon top. Onze kindjes konden het frans erg moeilijk verstaan en bij de activiteiten dede de animatoren dan ook erg j-hun best om zich verstaanbaar te maken in het Engels en met gebaren, supervriendelijk dus. Het is een erg groot park met toch wel pittige beklimmingen dus een elektrisch autootje is geen overbodige luxe in dit park. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooi park met veel mogelijkheden, niet allen benut

MamaVanJongens
9-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

De orde en netheid in het park waren top. Het is een van de mooiste parken die we al bezocht hebben. Het was ook de eerste keer dat ik niet zelf heb moeten poetsen in het huisje bij aankomst. De exclusive cottage oogde - in tegenstelling tot de vip cottage- echt luxueus. Hier en daar nog wat verbeterpuntje voor de criticasters maar globaal gezien steekt de cottage met kop en schouders boven de andere huisjes uit.

De sauna hebben we niet gebruikt omwille van de extreem warme temperaturen de periode van ons verblijf. Vliegenramen ontbreken maar zijn geen overbodige luxe want de wespen, muggen en vliegen zijn zeer talrijk aanwezig. De tafels ( zowel binnen als buiten) zijn echt wel klein om met 4 personen aan te tafelen. De inventaris van de keuken was niet volledig ( essentieel zaken zoals aardappelschilmesje, broodplank ontbraken). We hebben dit niet gemeld omdat we al verschillende keren langs de info moesten om andere problemen te melden (frigo, kluis, ontbrekende badkamerproducten en keukenpakket). De kennis en bediening van de werknemers op de verschillende locaties was aan de mindere kant. Vriendelijkheid in bepaalde horecazaken kan ook beter ofwel had iedereen zelf nood aan vakantie. De werknemers aan de infobalies (Forest Lodge, Dome) zijn vaak niet op de hoogte van de juiste informatie en doen ook weinig moeite om te helpen. Je moet echt aandringen opdat ze op zoek willen gaan naar een antwoord. Opvolging van problemen verloopt ook niet altijd vlekkeloos. De Forest Lodge is prachtig ingericht, zeer nette toiletten! Fantastisch leuk vertoeven daar zowel voor grote als kleine kinderen maar ook voor de ouders. We hadden op voorhand gelezen dat niet iedereen even enthousiast was maar dat is volgens ons absoluut niet terecht. Je krijgt een eerlijke keuken (ok, geen culinaire topper) voor een misschien iets hoger prijs maar niet als je het totaalplaatje bekijkt : rustig, kindvriendelijk, ruim en comfortabel zitten en de kinderen kunnen naar hartelust spelen in de overdekte- of buiten-speeltuin. We hebben een aantal activiteiten geboekt en die zijn eerder tegengevallen. Enkel de High Adventure was top en inclusief leuke begeleiding. De begeleiding in Zplace valt echt tegen. Jammer dat er geen gemotiveerde mensen aan de slag zijn, hier kan je volgens mij veel meer uithalen. Alles is echt afgemeten in tijd en de weinig enthousiaste staff doen geen moeite om de kinderen (tieners) te animeren of aan te moedigen in het spel. Er was nog veel plaats op de verschillende activiteiten en dat zal niet enkel aan de rustige periode gelegen hebben. Laser battle binnen is absoluut geen aanrader, het veld is te klein en de schermen laten de laserstralen door. De voetbal in de grote opblaasballen is niet voor kinderen die geen stootje kunnen verdragen. Verwittig toch best op voorhand dat het er hard aan kan toe gaan ( of grijp als staff op tijd in ...). De rit in de buggy is leuk voor de kinderen maar minder indrukwekkend voor de volwassenen die ermee moet rijden. De toestellen zakken automatisch af naar 40 km/u als je harder dan 45 km/u wil rijden. De route is meestal langs de gewone wegen ipv veldwegen.

Wifi valt in de cottage regelmatig uit, op de rest van het park aan de trage kant. Voor ons geen probleem, de tieners durfden hier wel al eens over 'pruttelen'.

Aquadome

Prachtig zwembad: weinig op aan te merken! Ook aangename redders die makkelijk een praatje slaan of kindjes aanspreken, top!

De kleedkamers waren ook erg net en ruim.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Opknapbeurt noodzakelijk

Ann
5-7-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten8

Park is ideaal maar de huisjes laten echt na. Hygiëne is ver te zoeken. Meubilair is op zijn laatste...bij warm weer is het niet uit te houden. Mieren overal. Activiteiten erg duur en golfkar kost 95 euro per dag.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima park

Linda
27-6-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Personeel spreekt weinig Engels. Zwembad is prachtig en de huisjes zijn ook prima. Enorm groot park met veel natuur. Toen we aankwamen zag ik een hert op de parkeer plaats lopen en eem dag later stond er eem hert in mijn tuin. Hij was niet bang en genoot van een lange vinger haha. Rondom buiten het park stille dorpjes. Nancy is wel een aanrader op uur rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Super!

Ann
17-6-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij zijn hier drie jaar geleden geweest en nu in juni weer.

Echt een geweldig mooi park. Je hebt niet het idee dat je op een CP zit. Zoveel natuur en ruimte om je heen.

De huisjes worden inderdaad iets ouder maar vergeleken met de huisjes van de parken in Nederland nog altijd super mooi en luxe!

Wij hebben weer genoten. Het park heeft alles.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Voor herhaling vatbaar

Delia Willemse
15-6-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park in de natuur. Mooie cottage en goed onderhouden park.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastisch zwembad, Weinig controle op kwaliteit.

Stephen
13-5-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7

4de keer sinds 2010, voornamelijk voor het mooie zwembad.

De huisjes gaan snel achteruit. Men is gefixeerd op winst maximalisatie. Personeel spreekt amper Engels. De huisjes worden slechts cosmetisch opgeknapt.Bij aankomst ontdekt dat de kluis het niet doet en dat het servies niet compleet was. Eerst kwam er iemand langs die de kluis open maakte en snel weer weg was. Nog steeds stuk. 4 keer beloofd, slechts 2 keer kwam er iemand opdagen. De vaatwasser deed het ook het niet. Zou ze ook doorgeven en iemand voor terug komen. Helaas is er niemand meer langs gekomen dus de hele week zonder kluis en zonder vaatwasser. Nieuwe problemen hebben we niet meer gemeld. De CV ketel had ook kuren dus de laatste dag zonder warm water. Wij vonden het huisje totaal niet kindvriendelijk. Het glas in de deur zat los; Geen stopcontact beschermers. Bij de de grote speeltuin was veel kapot en afgesloten. In de binnenspeeltuin waren ook dingen kapot.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Tweede leuke vakantie in Les Trois Forêts.

Stef B
13-4-2018
  • Onderkomen8

Het park een eerste keer ontdekt in 2013, zorgeloze vakantie. Nu in 2018 terug en na het lezen van de commentaren met gemengde gevoelens. Aankomst perfect, we boekten een cottage met voorkeurligging (593) en hebben deze ook gekregen. Aqua dome op wandelafstand (10 min) dus geen golfkar nodig. Mieren aanwezig in de cottage, maar een spray van 2€45 uit de supermarkt deed zijn werk en we hebben er geen meer gezien de rest vd week. Cottage was voorzien van alle nodige comfort en uitrusting maar vertoonde gebruikssporen die niet als hinderlijk ervaren werden. Wij maakten gebruik van de horeca faciliteiten, inclusief Forest Lodge (makkelijk te bereiken via de uitstekende shuttle service). Forest Lodge (bediening kon sneller, meer dan 20 min wachten bij halve bezetting) en bar Colibri (onvriendelijk) kan beter. Bar bowling, Quick, de bakker en terras Suzette, Top! De supermarkt is handig, de prijzen zijn iets duurder dan thuis. Voor ons een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Super!! Tweede thuis!!

Krist'l de buck
5-2-2018
  • Activiteiten8

Weinig te doen buiten het park maar het park opzich is veel belevenis.

Super park maar center Parcs is onze tweede thuis!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Leuke week gehad

Wendy
30-1-2018
  • Activiteiten7

Groot park. Mooi zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017