Zoover

I
8-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi park met een super zwembad. Er is veel te doen voor jong en oud.

Midden in een prachtige natuur. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Huisje was niet naar wens!

Astrid Derickx
27-8-2019
  • Onderkomen3

In augustus 2 weken geboekt.

Prachtige omgeving.

Wij hebben ruim 3000,00 euro betaald voor dit huisje. Wij weten dat je in het hoog seizoen de hoofdprijs betaald, maar dan mag je wel verwachten dat het huisje heel en schoon is.

Dit was het dus niet!

Wasrek zaten geen spijlen meer in.

De stop van het bad was er niet.

Gelijk de eerste keer zakten wij door een eetstoel.

De eettafel was gammel.

Het blad van de eettafel was erg beschadigd.

Vloer was erg vies.

Kastje waar de afvalbak staat zitten muizen in.

Vieze vlekken op de stoelkussens.

Stoel, wasrek en badstop wel opgelost maar voor deze prijs moet je daar niet achteraan hoeven te gaan.

Kortom prachtige omgeving maar de huisjes hebben veel achterstallig onder houd.

Erg jammer.....

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

voor herhaling vatbaar.

Fam. met pubers
14-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Park is gigantisch groot, huisjes midden in de natuur, aquamundo is mooi, helaas maar 10 banden per glijbaan dus lang wachten.

huur fietsen (golfkarretjes zijn heel duur) of ga gewoon elke keer met de auto naar aquamundo vanwege de afstand vanaf je huisje.

genoeg te doen in omgeving.

eten in restaurants niet bijzonder, kwaliteit redelijk tot goed maar niet echt goedkoop.

Quick restaurant is prijzig en weinig keus.

Huisje is schoon, dvd speler doet het niet, al 4× langs receptie geweest maar techn.dienst heeft het blijkbaar al twee dagen erg druk (=minpuntje).

Verder zou ik zeggen, neem de klachten over dit park met n korreltje zout, je bent in Frankrijk, het personeel praat redelijk Engels en in ieder geval vaak Duits(had je maar op school wat beter je best moeten doen).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed voor 1x

Fam Lievegem
10-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Leuk voor een kort verblijf in een minder drukke periode. Voor een langer verblijf behoorlijk duur.

Het is een lange afstand van logement tot centrum, bijna verplicht een karretje te huren wat voor ons op een niet voorziene meerkost van bijna 500 euro kwam (5 pers 10 dagen).

Ook zijn alle activiteiten of wat er nog maar op trekt te betalen. En dit aan de hoge kant gezien de povere staat van enkele accommodatie. Vele zaken in verval of niet werkende (bowling, voetbalveld, roest in zwembad, kapotte plinten in cottage, defecte tv, defecte verlichtingen, defecte fietsen en fietssloten, ...). Tevens onnodig lange wachttijden (vaak 20 tot 30 min) in tobogans van zwembad.

Kortom duur gezien de vervallen staat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi in de bossen!

Fam. Prins
7-6-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke midweek gehad in het park, fantastische omgeving zo in de bossen, zelfs een hertje gezien. Wij hadden gelukkig de fietsen meegenomen, vanaf de kindercottage is het lopend met een peuter van 3 geen doen. Volgende boeking zou ik eerder een huisje dichtbij de faciliteiten nemen.

Zwembad mooi onderhouden en leuk voor alle leeftijden. Veel glijbanen en ook vd kleine kids een speciaal bad met zand waarmee ze kunnen spelen en een kindergedeelte met allerlei waterspeeltoestellen.

Leuke park plaza, waar je voor iets simpels, lekker en makkelijk wat kunt eten.

Boederij, buitenspeeltuin een aanrader. Voor grotere boodschappen zou ik buiten het park wat halen, deze is op ong 10 min afstand vanaf het park voor wat schappelijkere prijzen.

Wij willen zeker nog eens terug gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Mooi park

Claudia Schakel
3-5-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooi en groot park. Wil je niet ver van de faciliteiten zitten is een voorkeursboeking aan te raden.

VIP cottages geboekt, ruim en kamers en sanitair schoon. Servies was minder schoon. De bank (lees: loungeset) en eettafel vielen tegen. Probleem met warmwater en vloerverwarming na melding opgelost.

Zwembad geschikt voor alle leeftijden. Zeer veel faciliteiten.

Supermarkt prima voor de kleine dingen. Supermarkten op 8 en 15 km van het park.

Mooie speeltuin buiten en overdekt.

Aanbod van veel activiteiten wel tegen betaling.

Personeel vriendelijk en proberen het ook zeker in het Engels. De een beter dan de ander.

Omgeving mooi en heuvelachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijke omgeving maar huisje viel erg tegen.

D de W
14-11-2018
  • Onderkomen4

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dit kwam voornamelijk door de omgeving. Een heel groot park in het bos waar je goed kunt wandelen. Hiervoor hoef je het park niet af. Plaza was prima. Leuk zwembad voor elke leeftijd.

We werden alleen gek van de vele golfkarretjes die rond rijden. Je peuter helemaal los laten rennen was niet altijd mogelijk omdat sommige als gekken over het park scheuren. Voor als je naar de andere kant van het park wilt rijdt er een treintje. Neem wel de tijd want heel snel is hij niet maar je komt op de bestemming

Het huisje waren we minder over te spreken. We hadden een VIP huisje dus dan mag je ook wel iets verwachten dachten wij. Maar vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een achterstallig onderhoud. (Deuren kapot, schimmel, smerige dekens, kapotte kookplaat, afzuigkap die niet aan kan, koelkast die niet koud wordt) zonde dit kan toch snel verholpen worden. Je betaald er immers goed geld voor!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Relaxed

Anja Willemse
8-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Mooi park , s'avonds al teruglopend naar het huisje oog in oog met een hert en 2 jongere, prachtig. Mooi schoon park met goede faciliteiten en verschillende eetgelegenheden. Mooi huisje met privacy

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Een prachtig park, en mooie omgeving

Fam Knol
20-10-2018
  • Activiteiten8

Wij waren erg benieuwd naar het park, vooral wat huiverig door de soms zeer slechte recensies. Maar wij vonden het geweldig. Het park is erg groot maar toch stil en ruimtelijk. Prachtig opgezet. Wij hadden een voorkeursboeking gedaan om een beetje in de buurt van het centrum te zitten. Huisje 550, is toch nog 10 minuutjes lopen maar voor ons geen probleem. Het park is zeer schoon. Ons huisje was ook schoon op wat spinnenwebjes na. (premium) Een klein huisje maar erg fijn ingedeeld en van alle gemakken voorzien. Wij hadden heerlijk weer en de pui open, heerlijk en heel privé.

Het zwembad is heel mooi en schoon. Personeel vriendelijk en doen goed hun best. Bij de bakker super vriendelijk en de hele dag vers brood. Personeel servicebalie en supermarkt ook vriendelijk. Ze spreken idd het meest Frans maar je bent dus ook in Frankrijk !! Personeel bij de snacks vonden wij minder.

Wij hebben genoten. Snap de slechte cijfers niet helemaal.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prima voor een keer

Rob
16-10-2018
  • Onderkomen7

Plus: mooi park, mooi zwembad, veel groen, huisje prima op wat achterstallig onderhoud na (vip)

Min: Niet al te enthousiast personeel, activiteiten en supermarkt veel te duur, geen Engels sprekend personeel

Al met al oké.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018