Zoover

8,8

Voor herhaling vatbaar

Ingrid B Groningen
2-8-2019

Mooi hotel. Schone kamer en goed ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Monique Korzelius
4-4-2019

H10 Waterloo in Londen is fantastisch hotel. Schoon, goede service en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch en luxe!

Pieter
7-2-2019

Uitstekend hotel met mooie bar en prachtig uitzicht London eye!

Gereisd Met partner in januari 2019

Prima, modern hotel in het hartje van Londen

Kuiper
27-8-2018

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Heerlijk!

Merel
31-8-2017

Super hotel, het personeel was vriendelijk, de kamer erg schoon en er is zelfs een kussen-service in dit hotel waar je je eigen soort kussen uit kunt kiezen! Het ontbijt was wel aan de dure kant (23 euro per persoon) maar op 2 minuten lopen zitten andere leuke tentjes om te ontbijten voor een stuk minder.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Goed hotel, vreemd terrasbeleid..

AJH
11-7-2017

Goed: prima plek, top ontbijt, mooie kamer.

Jammer: prachtig dakterras; echter een raar terrasbeleid. (Te) ruim opgezet met meneer bij de deur: niet meer dan 13 (?) personen op het terras. Je mag wel even 1 min.kijken , daarna op je beurt wachten, dus laat maar. Gooi het open of laat het dicht. Dit is echt een lachertje.. Jammer. Daardoor service niet echt hoog.

Buiten dat zouden wij het zo weer boeken. Je loopt zo naar de Londen Eye, zeer gezellig met terrassen langs de Thames. Verder op loopafstand van o.a. Tate Modern.

Top hotel

Balou
4-7-2017

Top mooi hotel! Vriendelijke mensen, zeer uitgebreid ontbijt. ( div broodjes beleg yoghurt fruit taart etc. etc. maar ook engels ontbijt als je wil) mooie luxe kamer op de vijfde verdieping. Ligbad/douche, kluisje, tv, nespresso en minibar. Gratis wifi. Er staat zelfs een paraplu voor je klaar als je perse de regen in wil. Uitzicht vanuit de kamer was goed. Uitzicht skybar 6de verdieping is helemaal top! Londen eye etc. te zien. Sirene's van de ambulancepost vonden wij niet storend. 500 meter van Waterloo metro/trein. Groot station. Hotel metro is te voet goed te doen. We hebben genoten van onze drie dagen Londen met als hoogtepunt het concert van Adele.

Goed hotel!

Krista
15-3-2017

De kamers van het hotel zijn erg schoon en de bedden slapen heerlijk. Het ligt op ongeveer 10 min lopen naar Waterloo station en op ongeveer 15 min van het London eye. De ligging is goed, er zit wel een ambulance post vlakbij. Prachtig uitzicht vanaf de skybar. Het ontbijt is top, de service is goed. Onze kamerpas sloeg wel heel vaak af, maar werd altijd gelijk opgelost. Zeker de moeite waard!

London Tip: ga naar Primrose Hill! Daar kan je (s'avond of met schemer) de prachtige London skyline zien!

Super hotel met een overheelijk ontbijt

Anne
18-12-2016

Het is een modern en strak hotel. De koffers konden wij bij aankomst (9:00) daar achterlaten zodat wij het centrum in konden. De kamer zag er strak en netjes uit. Ruime douche en een goed bed.

Het ontbijt was fantastisch!! Een heel uitgebreid europees/engels ontbijt. Alleen daarvoor zal ik terug gaan naar het hotel. Ongeveer 10minuutjes lopen naar de bigben maar je kan ook de metro pakken.

Prima Hotel!

Janine
14-12-2016

Onlangs twee nachten in dit hotel verbleven. We hadden een (kleine) kamer op de negende verdieping en hadden daardoor een mooi uitzicht over de stad. Op loopafstand ligt Waterloo station waar je de metro kan pakken. Ook stopt er een bus voor de deur. Het kost je circa 30 minuten om in het centrum van Londen te komen. Personeel is vriendelijk, men spreekt Engels en Spaans. Het ontbijt is zeer divers en van goede kwaliteit. Voor (kleine) kinderen is dit hotel minder geschikt.