Zoover

7,9

Perfect

Stojanovic
17-4-2019

Mooi, verzorgd park. Nette appartementen.

Gereisd Met partner in april 2019

Genoten van het eiland in een prima accommodatie.

Antonn
4-4-2019

Prima complex met mooie zwembaden op loopafstand strand en centrum. Mooie wandeling naar Papagayo stranden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette kamers met goede bedden en elke dag uitstekende schoonmaak. Eerste dag hadden we een probleem met de kamer, netjes opgelost! Al met al uitstekend!

Gereisd Met partner in maart 2019

Perfecte locatie, hier niet je auto huren

Esther Greefhorst
11-3-2019

Heerlijke week gehad met veel zon. We hadden twee appartement met een tussendeur. Ideaal als je met twee pubers op vakantie gaat. Bedden zijn perfect. Er wordt elke dag goed schoon gemaakt. We hebben twee keer gegeten in het restaurant. Wij vonden het tegenvallen. Sla buffet was heerlijk maar hoofdmaaltijd erg kleur en smaakloos. Erg gericht op Engelsen. We hebben een auto gehuurd bij de meneer die met een tafeltje bij de receptie zit. Het is niet aan te raden hier een auto te huren. De eerste auto was de airco en diverse andere onderdelen van de auto kapot, auto had rond de 90.000 km gereden. We zouden een nieuwe krijgen. Het werd een Fiat Panda met 80.000 km op de teller. Hiervan deed de airco het wel. Maar op dag 2 startte de auto niet meer. De beste man kwam naar ons toe gereden en we kregen auto nummer 3: wederom een Fiat Panda met 80.000 km op de teller.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Aanrader

D. De Boer
1-3-2019

Wij zijn hier in begin februari een week geweest en zijn erg tevreden over het hotel en de faciliteiten! Het is een groot complex maar doordat er zoveel zwembaden zijn merk je niets van eventuele drukte. Er waren elke dag ook ruim voldoende ligbedjes en parasols beschikbaar. Ook bij het eten was het altijd goed te doen kwa drukte. Eten vonden wij prima voor het all inclusive concept, voor ieder wat wils elke dag. Ze hadden elke dag een ander thema waardoor verschillende gerechten wisselde en andere waren er gewoon elke dag verkrijgbaar.

Wij waren zeer verrast dat wij het appartement binnen kwamen omdat het erg netjes en ruim was. Enigste minpunt in het appartement was de temperatuur van de douche, deze kon behoorlijk wisselen van heel koud naar heel heet. Dit is wel iets om op te letten met bijv kinderen.

Wij zouden hier zeker nog een keer terug willen komen!

Gereisd Met partner in februari 2019

Super vakantie

Kirsten
27-11-2018

Super lekkere vakantie gehad. Mooi park, goed personeel. Simpele huisjes maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gereisd Met partner in november 2018
Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 18-12-2018

Dear Kirsten!

Het is fantastisch voor alle betrokkenen wanneer we dergelijke gratis beoordelingen ontvangen van gasten die duidelijk van ons hotel hebben genoten vanaf het moment dat ze aankwamen tot het moment dat ze vertrokken en hiervoor zijn wij allemaal hier bij THB Tropical Island Resort zeer dankbaar.

We zijn ook blij om aan te kondigen dat het bedrijf nieuwe en geweldige projecten in gedachten heeft, die binnenkort zullen komen om al onze gasten nieuwe diensten en verrassingen te tonen. Om die reden zou het een enorm genoegen zijn om u terug te hebben in de toekomst, zodat we onze tevredenheid kunnen teruggeven aan uw bezoek.

Bedankt voor het vertrouwen dat ons hotel is geschonken tijdens uw verblijf in het THB Tropical Island Resort.

Mooie locatie voor herhaling vatbaar.

Lizanne
14-11-2018

Ruim opgezet park met voor ieder wat wils. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen. Afstand tot aan de zee / boulevard is prima te doen. Kortom we hebben hier een top week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018
Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 17-11-2018

Dear Lizanne!

We zijn ook blij je te horen genieten van onze complete renovatie en we verwelkomen je graag terug vanaf volgend jaar in de hoop dat je het nieuwe ontwerp van onze openbare ruimtes leuk zult vinden.

Beste wensen namens alle medewerkers van het personeel van het THB Tropical Island Resort.

Bijzonder eiland, accommodatie oke

Marielle Verkaik
10-11-2018

Lanzarote is een bijzonder eiland vanwege het vulkanisch landschap. Het klimaat is een soort "eeuwige lente" wel regelmatig wind!

Het is fijn en betaalbaar om een auto te huren. In ruim een uur ben je van zuid naar noord gereden dus je kunt heel veel zien!

Persoonlijk vond ik arrecife niet veel sfeer hebben, op charco de san gines na. Even zoeken, maar 's avonds zeker de moeite waard!

De voormalige hoofdstad teguise is een heel oud stadje, als je van die charme houdt, het idee wil hebben dat de tijd heeft stil gestaan, de moeite waard.

Resort thb tropical island is oké. Appartementen zijn mooi, alles is echt schoon, er zijn een hoop zwembaden en het is een kwartiertje wandelen naar het strand met mooie boulevard. Het aanbod, kwaliteit en variatie van eten: eten is niet heel de dag beschikbaar en is vooral lauw en vet. Het is moeilijk een week gezond en gevarieerd te eten. De drank is matig, tegen een extra bijdrage krijg je goede drank

Gereisd Met partner in november 2018

Dear Marielle!

Over onze voedselkwaliteit, zouden we willen zeggen dat de THB Hotels altijd proberen te werken met de beste producten, vers en locals en ons menselijke team heeft een geweldige ervaring in de toeristische sector, daarom voelen we ons erg verdrietig dat we niet konden voldoen aan uw verwachtingen.

Met betrekking tot onze themarestaurants zijn ze elk 3 dagen per week geopend. We betreuren het dat je ons Canarian Food Restaurant niet kon proberen, dat gespecialiseerd is in lokale producten. Met betrekking tot de Pizzeria, willen we u erop wijzen dat de pizza's huisgemaakt zijn en rechtstreeks worden bereid door professionals in de Italiaanse gastronomie, waar we proberen het verschil te maken.

Massaal, geen 4 sterren, slecht eten

S.E. Ter Linden
28-9-2018

Wij zijn hier in september 2018 geweest, een weekje, half pension. Groot complex met hek er omheen, meerdere zwembaden.

Goed:

- meerdere zwembaden

- schoon

- supermarkt in complex

- autohuur

- mooi weer

- gezellige boulevard, kwartiertje lopen

- lanzarote is mooi, auto huren was super.

Slecht:

- grote zaal binnen waar je ontbijt en dineert, ongezellig met tl-verlichting. Je kunt alleen binnen eten. Massaal. Vreet schuur. Eten slecht: vooral heel Engels. Personeel onvriendelijk, geen service.

- massaal, veel Engelsen, animatieteam.

- wij houden niet van het toeristische en massale, dat is dit wel.

- appartement oké, maar net niet. Je ziet dat ze een oud appartement hebben opgeknapt. Harde bedden.

Ondanks we samen hebben genoten van het weer en lanzarote, zouden we hier niet terugkomen. Samen hebben we er wat moois van gemaakt en genoten.

Gereisd Met partner in september 2018
Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 10-10-2018

Dear Mrs Ter Linden,

Eerst en vooral, willen we van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor het feit dat u voor ons verblijf bij THB Tropical Island Resort heeft gekozen en ook de tijd neemt om ons uw opmerkingen via Zoover te sturen.

We betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hadden tijdens uw verblijf kunnen praten om uw ongemakken op te lossen. We hebben een gekwalificeerd team dat altijd bereid is om onze klanten in elke situatie te helpen, helaas hebben we deze keer geen informatie ontvangen.

We willen u erop wijzen dat we alle punten die u hebt opgemerkt hebben gecontroleerd om hetzelfde ongemak in de toekomst te voorkomen en een uitstekend verblijf voor alle gasten te kunnen bieden.

Heerlijk genoten!

Janneke
6-9-2018

Het was een heerlijke vakantie, lekker ontbijt ( hadden geen all in ) alles goed schoon, leuk waterpark voor de jongste kinderen, alleen wat onze kinderen misten waren glijbanen, er waren er 2, maar die zijn niet zo spannend . Verder was de boulevard op loopafstand nog 1,5km lopen, prima te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 2-12-2018

Dear Janneke,

aangenaam verrast en zeker een aanrader!!

patrick
21-8-2018

net terug van 15 dagen thb tropical island.ben echt aangenaam verrast.het complex bestaat uit 8 E-vormige gebouwen.elke E-vorm heeft of een zwembad voor de deur of een tuin.wij hadden voorkeur zwembad aangegeven met boeken en was netjes doorgekomen.had je geen zin in het grote zwembad dan ging je lekker rustig voor je eigen deur liggen.voor 10 uur in de ochtend waren er genoeg ligbedjes bij het hoofd zwembad.zie je niet vaak meer.bij het zwembad een gemoedelijke sfeer met verschillende nationaliteiten.geen gekliek.af een toe een lange rij bij de zwembadbar maar gaat best snel. uiterst vriendelijk personeel.nette kamers met prima airco en gratis kluisje.eten prima.elke dag een ander land als thema.vraag bij de receptie een sleutel van de achterpoort (€10 borg),dan loop je zo binnen 10 minuten playa blanca binnen met goedkope restaurants.of ga met de taxi voor €3,50.huur ook een auto.genoeg te zien op het eiland.al met al een aanrader....

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 27-8-2018

Dear Patrick!

We waarderen de uitstekende reacties die we hebben gedeeld met onze medewerkers. We verzekeren u dat opmerkingen zoals het uwe respect bieden voor onze dagelijkse inspanningen en het is onze toewijding om te laten zien dat wij u tijdens uw verblijf bij ons een verrassing en een speciale indruk kunnen geven.