Zoover

9,5

Prima !

Thea de Vroom
23-8-2012

Uitstekend gerenoveerd hotel, mooie badkamer, sfeervolle ontbijtruimte.

Deze wordt een betaalbaar restaurant met Michelin vermelding vanaf 14.00 uur. Uitstekende ligging in het centrum. Trein naar de luchthaven op loopafstand.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Dobry Hotel, Manager, 29-8-2013
Thank you for your visit and this positive opinion. We are really happy that it fulfilled your expectations and you didn’t regret your decision. Thank you for your recommendations. It would be a great pleasure for us to host you again.

Zeker een aanrader

Familie Segers - Van Damme
26-6-2012

Verblijf van 15 tot 19/06/2012. Prachtig gerestaureerd en zeer goed onderhouden gebouw. Zeer centraal gelegen in de oude binnenstad en op wandelafstand van vele bezienswaardigheden, centraal station, mega winkelcomplex. De kamers zijn voorzien van alle modern comfort en prima onderhouden. Het restaurant bevind zich in de kelderverdieping, een authentiek gewelvencomplex en zeer sfeervol ingericht. Enkel kamer + ontbijtformule genomen, keuze te over aan het buffet plus gratis à la carte bereidingen. Kwaliteitsvolle producten. Het personeel is stipt vriendelijk en luisterbereid.

Marketing Department of Unicus Hotel, Manager, 13-7-2012
Thank you very much for visiting Unicus Hotel and for such a positive opinion. It was a great pleasure for us to host you in our hotel. We hope that you will soon visit us again. We are looking forward to it!