Zoover

9,3

Super hotel

Irena
11-12-2019

Alles geweldige kamers schone service ok eten zeer goed zwembaden schoon drankjes goed strand schoon en netjes rondleidingen goed georganiseerd akla parken goed aangepast voor kinderen en volwassenen zeer goed Ik kan dit hotel zonder angst aanbevelen aan andere vrienden en bovenal is er bescherming

Cool holiday

Franklin
11-12-2019

Ik was hier 14dagen en de hotel was zeer goed het strand was rustig en we konden gebruik maken van Titanic beach met al haar glijbanen de 2 restaurants zijn maar 4 sterren waard maar al de thema restaurant maken het zéker 5 sterren waard

Gereisd Met partner in december 2019

Wíj komen zeker nog terug

Pelkmans Franklin

Mary
8-12-2019

Eten vonden we niet lekker, wel heel gevarieerd. Maar dat is persoonlijk. Weinig entertainment in de maand november. Verder erg vriendelijk personeel, hygiënisch en heel veel water.

Gereisd Met partner in november 2019

Very clean

Fredo
7-12-2019

Het was een leuke vakantie, het personeel was erg aardig en gastvrij, het internationale buffetmenu, de perfecte schoonmaak van de kamer, de brandschone zwembaden, veel plezier en entertainment voor zowel kinderen als volwassenen. De omgeving daar verdient de 5 sterren. We komen er graag op terug. Om de nederigheid en het welkom van de Egyptenaren te onderstrepen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2019

Perfect

Paolo
6-12-2019

Hotel erg mooi, zeer groot gebied, veel zwembaden, zeer mooie en vriendelijke service. Het enige minpuntje is het eten, het is erg zout en zoet. Kamers zijn schoon en een grote selectie drankjes. Zeer mooi waterpark

Absoluut genoten

E Bergstrom
6-12-2019

Wij hebben absoluut genoten. het is een heel goed hotel met heel goed gevarieerd eten. veel afwisseling. Bedjes op het strand zijn met dikke kussens. Personal is erg vriendelijk en niet opdringerig...

Excellent

Bart Van oosten
6-12-2019

We hebben genoten van een heerlijke vakantie. Het park en de zwembaden zijn mooi en schoon. Je kunt ook genieten op het strand en via de pier kun je goed snorkelen. De kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken en strandlakens. Het eten van het buffet is matig, maar de restaurants zijn prima. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

We waren hier met onze baby van 3 maanden. Er was een babybedje en een waterkoker op de kamer.

Voor het park komen we hier graag terug!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2019

Lilia Schröder
6-12-2019

Kamer 6220. We verbleven hier 10 dagen in dit Titanic-hotel, dat we voor het eerst erg leuk vonden, de kamers elke dag schoongemaakt, het bed elke dag veranderd, de koffie en thee in de kamer veranderd. De aandacht voor de gasten is geweldig zwemmen vanaf Pier Lily

Nooit meer

Danny
4-12-2019

Eten is geen 5 sterren waard, misschien3, wil je goede plaatsen aan het zwembad moet je deze kopen bij Hassan, personeel is zeer vriendelijk na een goede fooi gegeven te hebben, goed voor 1 keer en dan nooit meer