Zoover

9,9

Geen 9,9 waardig maar wel een dikke 8,5

Jan en Mirjam Mussers
3-6-2019

Wilden met onze moeder gaan en hebben ons door cijfer 9,9 laten verleiden. Helaas kon moeder niet mee. Weten echt niet hoe dit hotel aan 9,9 komt. Personeel is super vriendelijk. Voor wat betreft het eten: het is allemaal groots en ruimschoots voorradig. Voor ieders wat wils. Wel raar dat bij ontbijt de spiegeleieren en pannekoekjes in een soort "warmhoudkast" liggen. Hierdoor zijn deze lauw warm of koud. Dus gewoon een nieuwe laten maken. Hierdoor wordt o.i. veel weggegooid. Lukte hen niet om warme friet te maken. Deze was gewoon koud en was hij warm dan was hij niet gaar. Lijkt een klaagzang maar dit is een 5 sterren hotel onwaardig. 1e 3 dagen niet geslapen omdat een Russische alleenstaande vrouw meerdere mannen de kamer op sleepte met alle gevolgen van dien. Dit gemeld bij receptie/mannen 3e nacht werden 3 kerels uit kamer en hotel verwijderd. Van management pas op de laatste dag iets over dit voorval vernomen en ook nog eens omdat wij dit ter sprake brachten. Dit viel ons echt tegen. Verder een groot aantal hele goede dingen: In hotel op groot aantal plaatsen grote koelkasten met water en fris, 's middags ijs, werd hele dag door gepoetst, vriendelijk personeel zowel aan receptie als in de restaurants, op het strand etc. Al met al een goed hotel en was ons betreft indien men iets meer aandacht aan eten zou besteden was dit hotel zeker een dikke 9 waard.

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer

Carmen
12-5-2019

Wij hebben gekozen voor dit hotel vanwege de hoge score op Zoover. Eenmaal in het hotel zijn ons erg veel dingen ontzettend tegen gevallen. Van de 9 keer dat wij in Turkije zijn geweest was dit het meeste slechte hotel tot nu toe. Waar de 9,9 dus vandaan komt is ons een raadsel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Heel goed en verzorgd hotel

Marina Evers Batelaan
12-5-2019

Prima hotel . Prachtige tuin ! Wij geven een dikke 8 ! Het hotel is heel erg schoon, het eten is heel erg verzorgd en lekker en alle personeel is super vriendelijk. We hadden een ruime kamer met zeezicht. Prima airco ,goede stevige bedden en schoon sanitair. Op dit moment zijn er veel Duitsers en erg weinig Nederlanders. Ook met de Russen valt het nu mee. We hebben hier nog een weekje te gaan . Tip : pak de Dolmus naar de markt van Manavgat ( 27 km) . Je kunt instappen bij de bushalte bij de Alara bazaar. Dit ritje kost je 2 euro p.p. Rij met deze bus naar het eindpunt in Manavgat. Dit is een verzamelpunt voor bussen. Van daaruit pak je een andere dolmus naar de markt. Dit kost 0,50 eurocent p.p. Bij de hotelreceptie helpen ze jou hiermee ook verder.

Vanuit het hotel rijdt er iedere vrijdag ook een shuttle naar Alanya. Dit kost 5 euro p.p.

Op en in het hele hotelcomplex staan meerdere koelkasten met water en frisdranken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima hotel maar geen beoordeling 10 waardig!

Rene
4-5-2019

Mooi hotel maar een 10 is zwaar overdreven! We hadden hele hoge verwachtingen n.a.v. de enorm hoge waardering maar dat maken ze echt niet waar. Mooi hotel, schoon, netjes. Ligging aan zee, grote bazaar met veel winkeltjes op 10 min. Lopen. Eten is goed, uitgebreid buffet maar we misten wel wat, maar gezien de prijs prima. Een paar personeelsleden (bardame) zouden beter geïnstrueerd mogen worden in vriendelijkheid en taal, (redelijk Duits en Engels is toch wel een must) Muziek bij het zwembad regelmatig knetterhard, internet is zeer matig. S’avonds is er entertainment verder alles gesloten waardoor er voor jongeren niet veel te beleven is. Cocktails aan de bar zijn drama, een moijito bijv. is 7-up met een zoet siroopje, andere cocktails idem, ze weten niet hoe ze het moeten maken. Heel veel Russen :-/ Prima hotel, prijs goed maar met een beoordeling 8 houdt het echt op!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Wilma
28-4-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Eten was super, kamers waren super. Grote kamer, groot balkon, minibar werd iedere dag aangevuld. Prachtig groot zwembad. Prachtige tuin met mooie bloemen en palmbomen. Direct aan zee.

Het enige minpuntje vond ik dat het erg koud was in het hele hotel door de airco, waardoor je eigenlijk altijd een trui of vest aan moest.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

mooie hotel

jaswant
17-12-2018

Vakantie was prima.

Goede ligging. Ook goede service.

Eten is lekker. Grote zwembad.

Minpunt: -weinig tot geen nederlandstalige reisgidsen aanwezig.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

K.S
11-8-2018

Super mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel.gratis handdoeken en gratis safe. prachtig strand.zeer goede kapper!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Gaby Burg
31-7-2018

Echt een aanrader!

Een mooi hotel met mooie kamers, met airco en klein balkon waar je wel op kunt zitten. Goed eten, met leuk ingerichte thema avonden, voor ieder wat wils. Er is vriendelijk, enthousiast en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super vakantie gehad

Friesland
6-7-2018

Een geweldig mooi hotel met een super all in.sfeer vol ingericht.je kunt op meerdere plekken eten en drinken krijgen.overal staan koelkasten waar je drinken kunt pakken.eten was iedere dag uitgebreid.kamers ruim en zeer schoon.het hele hotel was goed schoon.prachtige tuin.strand met kiezels en loopt snel af.zwembad en kinderbad en een bad met glijbanen. Animatie erg actief.als tip zou ik ze wel willen geven dat darten ook leuk is voor de leeftijd 11 tm 15.want het was vanaf 16 jaar.al werd er in de tweede week wel voor deze leeftijd meer georganiseerd. Ik zou eigenlijk geen min punt weten over dit hotel.kwa winkeltjes om het hotel dat zijn er een stuk of 6.toch leuk geshopt .hier laten ze je nog even kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018