Zoover

7,5

Super relaxte vakantie

Erwin Jansma
21-11-2018

Echte strand vakantie, mooie caravan met zij zeezicht, we stonden vlakbij receptie en parkeerplaats met een mooi zicht over de camping en richting zee. Vorige reviews las ik dat men moest betalen voor airco dat hadden wij niet, wij waren er laatste week juni eerste week juli, haalden alleen broodjes in campingwinkel rest in supermarkt op 20 min rijden, strand bij camping 1x bezocht daarna dagelijks naar verschillende mooie stranden geweest met auto. Beslist niet vervelend maar juist zeer de moeite waard. Zwembad op camping prima, jammer van badmuts, Als je van shoppen hou dan is deze vakantie niet zo geschikt, wij gaan vaak naar gardameer en dat is veel toeristischer. Restaurant op camping prima met vriendelijk personeel. Deze vakantie was heel relaxt. Overtocht met nachtboot (11 uur varen).vanuit Genua, met slaaphut, de moeite waard. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer

Miranda
10-9-2018

Kleine camping, wij verbleven in een caravan. Bij aankomst zei de dame bij de receptie dat ze twijfelde of mijn dochter in het bed paste.

Ik had oktober 2017 geboekt voor 2 volwassen en een 17 jarige.

De caravan had geen uitzicht op zee, maar op een tent en caravan. Wanneer ik op mijn tenen ging staan, zag ik een randje zee.

De tent voor ons stond werkelijk ingebouwd.

Deze dame vond ik niet sympathiek, zoals we in sardinie gewent zijn.

De airco was 1 euro per uur, terwijl op onze reservering 15 euro per verblijf stond, de dame zei arrogant dat dit niet klopte. Touroperator heeft aangegeven dat we geld terug krijgen, omdat het wel degelijk klopte.

Het winkeltje was duur, de broodjes waren het dubbelen, dan bij camping Bella sardinie waar we vandaan kwamen.

De camping was schoon en netjes, de stranden heerlijk.

San t antioco was prachtig

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping, dure airco

Gilbert
11-8-2018

Mooie camping. Ligt vrij ver (15 min) van een super en daarmee komen we gelijk bij ons grootste ergernis. De prijzen in de camping super zijn ver over de top. We hadden een stacaravan met airco. Bij aankomst bleek dat de airco een euro per uur (!) kost. Uitzetten in dit weer is geen optie dus reken maar uit.

Kortom, leuke camping, ook voor kinderen, maar de pogingen om op zoveel mogelijk manieren geld uit je zak te kloppen valt mij erg tegen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prachtige zon-zee camping

Peter
1-12-2017

Met 2 voetbalgekke zoons ideale vakantie gehad. Programma: Zwembad, voetballen, zee (prachtig snorkelen, rotsen springen), repeat. Spelen met vooral Italiaanse kinderen, aangevuld met enkele Duitse, Nederlandse en Franse. Kleinere, overzichtelijke camping met zeer net sanitair, zeer kindvriendelijk. Kinderen boven de 14 zijn er vrijwel niet. Zeezicht pal west, prachtige zonsondergangen. Goed restaurant, waarbij dan wel opviel dat niet alle vis even vers was (terwijl de vissers voorbij varen). Wel Sardijnse keuken. Niet een startlocatie voor dagtrips naar steden, musea, kerken e.d., maar de kusten....

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie plek camping onrustig

Sanne
27-8-2017

Met twee jonge kinderen (3 en 6) twee weken op deze camping gestaan met een huur tent van touroperator. We waren hier in het hoogseizoen. Door het prachtige weer was het helaas vaak te heet en op de camping is onvoldoende schaduw. De camping was overzichtelijk strand prachtig en het beetje animatie dat er was was voor onze kinderen voldoende. Wat jammer was is dat er vanaf 23 uur stilte zou moeten zijn op de camping maar dat dit niet werd nageleefd. Veel grote italiaanse gezinnen die tot lang na middernacht (inclusief vaak wat schreeuwende kinderen) met elkaar aan het tafelen waren. Omdat wij een tent hadden en dus alles hoorden hadden we hier flink last van.

De omgeving is overigens fantastisch en de zee en rotsen zorgen voor veel ontdekking en avontuur. Ook mooie snorkel plek. De camping zou meer informatie kunnen aanbieden over activiteiten in de omgeving.

Het restaurant was prima. En het uitzicht en zon ondergang iedere avond weer prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping met prachtige ruime plekken

Annet
18-8-2017

We hebben een week op deze camping gestaan en het hier erg fijn gevonden! Zonder te reserveren kregen we een prachtige plek vooraan met zeezicht. De plekken zijn erg ruim en afgebakend met haagjes Op de camping zijn weinig bomen maar boven vrijwel alle plekken zijn tarpen gespannen waardoor er toch voldoende schaduw is. Het sanitair is meer dan prima. Wordt goed schoon gehouden, is netjes en vooral ruim voldoende aanwezig. Allen voor de afwas geen warm water, dat is een klein minpuntje.

Camping is verder erg rustig. Geen animatie. Tijdens ons verblijf hadden ze voor het eerst '1 avond een bandje dat kwam spelen, was heel gezellig.

Je kunt fantastisch snorkelen op deze camping. Veel te zien: morenen, inktvissen, etc. Sant Antioco is een 10 minuten rijden voor de boodschappen maar er is ook een winkeltje waar je de eerste basis spullen kunt halen.

Zwembad is prima. Al met al een heel erg fijn verblijf gehad op deze camping. Van de 4 campings die we op Sardinie gezien hebben vonden we het hier het fijnst.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Perfecte camping voor jonge kinderen en rust

Jeroen
28-8-2016

Wij hebben een zes jarige zoon die van zwemmen houdt en een baby die twee keer per dag wil slapen. Verder zijn we zelf fervent duikers en snorkelen graag. Voor ons was dit de perfecte camping. De één las een boekje op de veranda met uitzicht over de baai, terwijl de ander snorkelde met onze oudste. Onze jongste heeft zich prima vermaakt in het ondiepe gedeelte van de zee en het zwembad. De twee weken dat we er waren, zijn we niet van het schiereiland af geweest.

Het eten in het restaurant op de camping geef ik net een voldoende en in de direct omgeving hebben we geen goede alternatieven gevonden. Bbq-en bij de caravan bij zonsondergang is echter geen straf. Elke 2e dag zijn we naar Sant Antioco gereden voor de boodschappen. Op dinsdag is daar het marktje op Piazzale Sandro Pertini.

Verder is het er heerlijk rustig.

Heeeerlijk!

Helbers
1-8-2016

Camping Tonnara ligt prachtig in een baai. Ondanks de vrij hoge temperatuur ( 32-36 graden) prima te doen door de zeewind. MH gehuurd van de touroperator met uitzicht op zee. Ontbijten met zeezicht en savonds lekker wijntje drinken bij zonsondergang. We waren er de laatste 2 weken van juli, maar het was lekker rustig. Lekker zwembad met altijd plek op een ligstoel onder de parasol. Meeste gasten zijn Italianen en gelukkig geen NL enclave. Omgeving is vooral mooi door haar natuur. Verwacht geen pretparken e.d. in de buurt, maar kom om te zwemmen, snorkelen, ijsje halen in S' Antioco en te genieten van de rust, ruimte, zon en zee.

Nette camping maar huisjes aan onderhoud toe

peter_40
28-7-2016

Voordelen:

+net en ruim zwembad, + In het restaurant kun je lekker eten voor een goede prijs + Het dichtbij gelegen Sant'Antioca is een leuk stadje. +Een heel mooi zandstrand is 10 minuten rijden.

Nadelen:De caravan die we via een touroperator van de camping hadden gehuurd is aan onderhoud toe (vaak geen warm water in de douche, gasfornuis zeer moeilijk aan te krijgen, douchekraan hing er los bij), - uitzicht vanuit de caravan op een andere caravan, - geen mobiel bereik.

Hele fijne camping

A_Mensen
9-5-2016

Heerlijke camping met moderne mobil homes en mooi aan een baai gelegen. Zeer praktisch en comfortabel ingericht. Er is een klein zwembad op de camping en in het restaurant kan je opvallend goed eten. We waren hier in het voorseizoen en dan is het er lekker rustig. Ik weet niet of ik hier in juli/augustus zou willen zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016