Zoover

8,4

Prima!

Tineke
11-6-2019

Hotel 4 is een prima hotel, ligt in een rustige buurt eindje van het centrum. ‘s Nachts weinig lawaai. Schoon, netjes, ontbijt prima. Op ongeveer 5 minuten lopen van het strand en 5 minuten de andere kant op ben je bij een metrostation.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Hoteldirektie, Director de Ventas, 25-6-2019
Beste Tineke Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het delen van uw ervaringen via Zoover. We zijn blij om te weten dat alles naar wens was en dat u van uw bezoek genoten hebt. Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen ons best doen om te blijven verbeteren. We hopen jullie snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Pilar Aso - Hotelmanager

Was een leuke reis..En 2 top chauffeurs

Korpel Yolanda
21-4-2019

Geen luxe van het hotel verwachten..dan is het een prima verblijf om na een lange dag toch te kunnen slapen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Hoteldirektie, Director de Ventas, 29-4-2019

Beste Mevr. Korpel,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen met andere reizigers. We zijn blij om te weten dat uw verblijf over het algemeen bevredigend was en genoten hebt van uw vakantie. Uw woorden helpen ons om met enthousiasme te blijven werken en elke dag onze diensten en faciliteiten te verbeteren, om een hotel in Barcelona te blijven aanbieden met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

We hopen U snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Pilar Aso - Hotelmanager

een fantastische stedentrip

Hendrik Willem Cornelis Martens
1-12-2018

een prachtig 4 sterren hotel, 5 min lopen van treinstation, en 20 minuten op de Ramblas

Gereisd Met partner in november 2018

Super plek en fantastische stad

Bart
17-6-2018

Wat een geweldige stad!! Ondanks de drukte een warm gevoel en niet alleen van het weer. Bij zo'n grote stad lekker aan het strand en natuurlijk verschrikkelijk veel te zien!! Wij zijn verliefd geworden op deze stad en gaan vaak terug

Gereisd Met partner in juli 2017
Hotel Direktie, Director de Ventas, 2-8-2018

Beste Bart,

Bedankt voor de tijd om uw ervaringen in Barcelona te delen met andere reizigers. We zijn blij dat uw verblijf in Hotel 4 Barcelona positief was. Wij nemen met belangstelling de details die u noemde om onze diensten en faciliteiten verder te verbeteren. Met vriendelijke groet,

Hotelmanagement

Heerlijk hotel!

Fabienne
18-1-2016

We hadden via een prijsvechter geboekt en kwamen in dit hotel terecht voor een zeer lage prijs! Heel mooi hotel, schoon, netjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel (denken echt met je mee ondanks de taalbarriere). Ontbijt was wat magertjes qua keuze.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015
Pilar Aso, Director de Ventas, 28-1-2016

Geachte gast

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel 4 Barcelona. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Manager

Prima hotel

Erik_tw
28-9-2015

Het hotel zelf is modern ingericht, maar de wijk waarin het ligt ziet er nogal onverzorgd uit. De kamers zijn aan de kleine kant (de badkamer is daarentegen wel lekker ruim), maar dit was geen probleem aangezien we toch veelal de deur uit waren. Het is 5 minuten lopen naar het strand, 5 minuten naar Ramblas de Poblenou (veel restaurants) en 5 minuten naar de metro (Llacuna). Handig is ook dat je bij het hotel strandhanddoeken kunt lenen (10 euro borg/stk), dit scheelt weer in de koffer. De ontbijtzaal is te klein (wachten tot er plek is) en het personeel kan het buffet niet helemaal aan (redelijk vaak wachten tot de glazen/borden/eten was bijgevuld).

Pilar Aso, Director de Ventas, 20-10-2015

Geachte erik_tw,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel de ruimte van de kamer en de onbijtzaal niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren.

Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen terugzien.

met beleefde groeten

Directora

Hotel 4 Barcelona

Geweldig verblijf voor een weekje Barcelona

Lando Haas
14-8-2015

Gedurende de periode van 23 juli tot 29 juli verbleven wij, mijn vriendin en ik, een weekje in het prachtige 4-sterrenhotel Hotel 4 Barcelona. De hotelkamers zijn erg ruim en iedere dag worden ze gereinigd. Het ontbijt aangeboden door het hotel is prima. Hoewel de capaciteit van de eetruimte te klein is om alle hotelgasten te herbergen, is het aanbod en de kwaliteit van het eten uitstekend verzorgd. Twee avonden hebben we ervoor gekozen om niet in de bruisende stad te eten, maar ik het hotel. Ook het avondeten is goed verzorgd in het hotel en voldoet zeker aan de prijs-kwaliteitverhouding. Kijkend naar links keken we uit op de zee, kijkend naar rechts keken we naar bezienswaardigheid Torre Agbar. Het hotel ligt in een leuke omgeving. Vanaf het hotel is het enkele minuten lopen naar het strand.Tijdens ons verblijf hebben we veelvuldig gebruik gemaakt van de metro. Het nabijgelegen metrostation is Llacuna. De klantenservice en het overige personeel is erg vriendelijk.

Pilar Aso, Director de Ventas, 20-10-2015

Geachte Familie lando Haas,

Met vriendlijke groet

Directora

Hotel 4 Barcelona

perfekt hotel met goede ligging

guido schepers
26-6-2015

heel fijn hotel, mooie kamers en echt schoon. op loopafstand van strand bij port olimpic. hier fijne eetgelegenheden en gezellige beachbarretjes. Hotel heel goede prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in juni 2015

Super goede service

Theijssen
30-6-2014

Dit hotel ligt grandioos ten opzichte van het strand en de bereikbaarheid naar het centrum is super snel. Wij vonden de medewerkers bij de receptie geweldig behulpzaam, zij hebben ons met van alles en nog wat van goede raad voorzien! De kamers zijn heel groot, modern ingericht en heel schoon. Wij hadden zeezicht in de verte, heel mooi. Het ontbijt is uitgebreid en wordt keurig bijgevuld, genieten hier dus!!!

Echt aan te raden.

Jessica Coppe
22-11-2013

Wij hebben in dit hotel 4 nachten doorgebracht.

Toen we toekwamen was dit om 11 uur in de voormiddag. We mochten meteen naar onze kamer en moesten niet wachten tot 14 uur.

De kamer was zeer verzorgd en proper, elke dag kwamen ze de kamer kuisen.

Het ontbijt was schitterend, het personeel is altijd druk in de weer om alles op tijd aan te vullen. Een voorbeeld, om 10u25 was het spek of broodjes bijna op. Het personeel ging het meteen aanvullen, terwijl het ontbijt normaal om 10u30 gedaan is.

De roomservice was ook oké.

Het personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Op de kamer konden we geen BVN ontvangen, we gingen dit melden aan de balie. 5 minuten hierna stond er al iemand van de technische dienst.

Het hotel ligt op 5 a 10 minuten van het strand.