Zoover

8,4

Prima hotel!

TESSA
18-11-2012

Pluspunt: Goede en rustige ligging (5 min lopen van centrum), mooie en ruime kamers, 200 meter van zee, goede service!

Minpunt: slecht en weinig eten, klein zwembad(je)

Gereisd Met partner in juli 2012

Prachtig nieuw hotel

Patrick
28-8-2012

Bij aankomst met de bus stond er een man klaar om onze koffers naar de hotelkamer te brengen. Het personeel achter de receptie sprak zeer goed engels en waren erg vriendelijk.

Het hotel zelf is ideaal gelegen. Direct aan het strand en net buiten het drukke centrum. Het hotel is vrij nieuw en dus zijn de kamers nog luxe, schoon en netjes. Elke dag worden nieuwe handdoeken opgehangen en goed schoongemaakt.

Normaal gesproken vind je bij elk hotel recenties dat het eten slecht is. Wij kijken daar altijd doorheen want meestal is dat overdreven en is het prima te doen. In dit geval was het eten helaas erg slecht. Ontbijt was op zich prima, maar het diner rampzalig. Alles was echt koud (geen warmhoudplaten), taai en zelfs niet gaar. De kip was gewoon half rauw. Gelukkig dat je voor een prikkie uit eten kan en dit hebben we dan ook veel gedaan.

Wij hoeften geen borg te betalen zoals in een recentie voor ons. Dit hotel is ons -op het eten na- verder uitstekend bevallen!

Super hotel. perfecte ligging. aan het strand.

Danny
1-8-2010

Aangezien er nog geen beoordelingen waren voor dit hotel, hoopte we maar op het beste. Eenmaal aangekomen, bleek het een gloednieuw hotel te zijn. Het was sinds een paar weken open.

Wij vonden het een prima hotel. Alles nieuw. Mooie nette kamer, luxe badkamer.

Ontbijt was goed, geen buffet. Alles werd aan tafel geserveerd. Zeer uitgebreid. Met van alles en nog wat. De service was zeer goed, super vriendelijk personeel. Ze spraken niet allemaal even goed engels maar met wat handen en voeten werk kwamen we er prima uit. Lekker zwembad, met bedjes. Door het reisbureau is ons niet verteld dat er een borg moest worden betaald van 200euro. Hou hier dus rekening mee. Bij aankomst stond er een fles champagne klaar met 2 repen chocola. Die we heerlijk tijdens een warm bad hebben opgedronken. Het hotel heeft een perfecte ligging. Net uit de drukte. 10 minuten lopen over de boulevard die voor het hotel begint en je staat midden in de drukte. Wij zijn zeer tevrede klanten, echt een aanrader.

Prima hotel en ligging

W de Vries
24-7-2010

Hotel Viand is een nieuw hotel welke meteen aan het strand ligt en aan het eind van de 8 km lange boulevard.

Hierdoor heb je niet veel last van de herrie vauit het centrum.

Alles is wel op loop afstand.

Prachtig hotel ;modern, schoon, prima kamers en zeer goede bedden .

De badkamer is een plaatje .

Personeel is erg vriendelijk en klant gericht.

Jammer genoeg spreekt niet iedereen voldoende Engeld.