Zoover
Hotel Barcelona Colonial

Hotel Barcelona Colonial

7,5

Goed hotel met uitstekende ligging

I.Vermeer
19-11-2014

Hotel Barcelona Colonial is een goed hotel met uitstekende goed verzorgde kamers en een zeer centrale ligging in Barcelona, op loopafstand van de haven en van de Ramblers

Gereisd Met partner in november 2014
Elisabet Robles. Departement van klantenservice, Revenue, 11-12-2014
Wij zeer veel waardering voor hun opmerkingen, hopen we te kunnen om u in ons hotel in de toekomst tegemoet te komen.

aardig hotel

barry
10-1-2013

omdat we met een groep gingen naar barcelona .

gekozen voor een goedkoper als hotel 1898.

voor een 4 sterren hotel niet duur.

kamers zijn ruim en schoon beden te klein.

ontbijt te weinig variatie.

broodjes wel vers en het fruit ook

dus voor weinig geld een aardig hotel

Gereisd Met vrienden in januari 2013

4* hotel met een slecht ontbijt

S
9-8-2012

Algehele indruk is goed. Medewerkers aan de balie waren zeer behulpzaam en meedenkend en spreken goed engels. Kamers zeer schoon! Alleen niet altijd consequent qua zeep bijvullen en 1x om 16 uur de kamer nog niet schoon.

Ontbijt was slecht: niet veel keuze, sagerijnige bediende die de mensen bij binnenkomst naar een tafel delegeerde, koude 'warme' worstjes, oude broodjes, fruit of overrijp of nog niet rijp, danone toetjes over datum, airco op 19 graden, lauwe melk en dat voor € 16,- pp!!

Hotel ligt naast een 4-baans weg en metro, dus niet bepaald een rustige plek.

Goed hotel, uitstekende ligging

Patricia
1-12-2009

Hotel ligt paralel aan Rablas en is uitstekende uitvalsbasis. 5 nachten verbleven, prima ontbijt, kleine kamers maar zeer verzorgd. Ruime badkamer met ruime douche. Wij hadden kamer aan achterzijde, geen mooi uitzicht maar ook geen geluidsoverlast. Geen koelkast op kamer wel airco, flatscreen en brede, zachte bedden. Metro is op 200m afstand, strand 10 min lopen en leuke winkels, restaurants en bars dichtbij. Wij hebben fietsen gehuurd en Barcelona daarmee doorkruist. Service in hotel is prima, bagage kun je achterlaten als je een late vlucht terug hebt.