Zoover
Aparthotel Hovima Santa Maria

Aparthotel Hovima Santa Maria

Aparthotel
8,3

Redelijk hotel voor de prijs wat ze vragen

Bianca
18-6-2019

Dicht bij het strand en winkeltjes.Hotel is een beetje verouderd maar redelijk te doen voor de prijs zeker. ontbijt goed diner vonden wij niet zo lekker.kan goedkoop eten in de buurt.bushalte ook niet ver je bent zo in playa las americas heerlijk eiland waar wij al 12 jaar naar toe gaan en weer naar uitkijken🍹

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Raphael ( Receptie ), Hotel Manager, 20-6-2019

Geachte Mevrouw Bianca,

Wij zijn heel tevreden voo uw verblijf in onze Hotel Hotel Hovima SANTA.

Jullie bent een vast klant van onze Hotel en jullie niet totaal voldoende met het restaurant dienstje en ook van het gebouw van het Hotel, en dat jullie nog de bus neem voor een kleine rondje naar Plaza Americas te doen.

Wij doen altijd onze best voor een goede service te doen en hopen wij aan jullie nog goed momenten aan te geven voor het volgende keer.

Nog bedankt

Groen
30-3-2019

Een leuke week in een appartement van hovima Santa Maria gehad.

Prima hotel/appartement echt een aanrader!

Het appartement zag er erg netjes uit en van alles voorzien. Veel gebruik gemaakt van het keukentje om een maaltijd voor onze dochter op te warmen.

Het zwembad was netjes.

Eten was prima en meer dan genoeg keus.

Helaas miste wij heel erg een speeltuintje in het hotel voor onze dochter zodat ze lekker haar energie kwijt kon.

Ligging is prima! leuke winkeltjes, restaurantjes, stand en supermarkt op loop afstand.

Elke dag komt de schoonmaakster je kamer schoonmaken en krijg je nieuwe handdoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 3-5-2019

Querido Huesped

Muchas gracias por tu tiempo y por compartir tu experiencia con el resto de usuarios.

Nos complace saber que habéis disfrutado de vuestras vacaciones en nuestro hotel.

Gracias por la bonita mención de nuestro staff,a los cuales les haré llegar tus palabras.

No dudéis en contactar conmigo si volvéis a la isla,para mi sera un placer ponerme a vuestra disposición.

Todos los que formamos HOVIMA Santa Maria os mandamos un abrazo muy fuerte y esperamos veros muy pronto.

prima hoor

Mevr Leenaerts
18-3-2019

wij hadden slapen plus ontbijt. De rest kun je daar prima in de buurt vinden.

Meer dan genoeg andere locatie om te gaan eten.

Gereisd Met partner in maart 2019
Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 22-3-2019

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positief aantwoord en van uw general indruk van onze Hotel Hovima Santa Maria.

Gerrit Kees
7-2-2019

Dat ze er heerlijk kunnen eten /dat de stranden mooi schoon zijn / wel hinderlijk dat je konstant aangesproken word door mensen die hun waar aan de man willen brengen

Gereisd Met partner in februari 2019
Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 9-2-2019

(Public relations)

Prima hotel als je niet uit bent op veel luxe.

Dinie Samsom
7-2-2019

Gunstig gelegen t.o.v. strand en wandelroute langs boulevard. Zowel in noordelijke als in zuidelijke richting kun je een heel eind lopen met de mogelijkheid met de bus terug te gaan tot vlakbij het hotel. Veel eetgelegenheden in de buurt voor redelijke prijs. Vlakbij ook een prima supermarkt.

Hotelkamers zijn redelijk groot, met eigen balkon. Inrichting enigszins gedateerd, maar voorzien van prima bedden, koelkast en zelfs kookgelegenheid.

Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met partner in januari 2019
Carlos del Amo. (Public relations), Hotel Manager, 9-2-2019

Prima prijs/ kwaliteitverhouding

Familie Klaassen
3-2-2019

Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest en komen volgend jaar beslist terug.

Heel aardig personeel. Voelden ons echt " gast"

Mijn man heeft een glutenvrij dieet en daar werd HEEL goed rekening mee gehouden.

Gereisd Met partner in januari 2019
Carlos del Amo., Hotel Manager, 4-2-2019

Geachter Mervrouw,

Hartelijk bedankt voor uw commentaren dat jullie aan ons gegeven heeft.

Wij geven altijd een speciaal aandacht voor mensen die een dieet hebben zoals glutenvrij menu Dus nog bedankt dat jullie goede dit dienst konden apprecieert.

Wij blijven altijd tot dienst een hopen wij nog jullie in onze Hotel Hovima Santa Maria terug te zien

Hoogactend.

Eliane
15-11-2018

Het was een super vakantie !mooi verblijf goede hygiëne heel vriendelijk personeel als er ook maar iets was werd je goed, snel maar vooral heel vriendelijk geholpen! Ik zou het zeker aanraden en zou er zeker nog eens terug gaan!

Gereisd Met partner in juni 2018

Geachte gast.

Hartelijk bedank met uw Hovima-ervaring met de andere gebruikers en voor de goede beoordeling die jullie ons hebt gegeven.

Ik ben blij te weten dat u van uw vakantie in ons hotel hebt goed genoten

Nochtans kunnen jullie contact met ons op te nemen voor alles wat u nodig heeft tijdens uw volgende bezoek.

Hovima Santa Maria en alle onze team,blijf atijd op uw dienst.

Stuurt je een knuffel.

Ga nog een keer

Bianca
12-11-2018

Mooi appartement gekregen op een hoek heel groot balkon heerlijk. Fijn personeel heel behulpzaam .dicht bij strand en winkels. Prettige omgeving

Gereisd Met partner in januari 2018

Geachte gast.

Ik ben blij te weten dat u van uw vakantie in ons hotel hebt goed genoten

Hovima Santa Maria en alle onze team,blijf atijd op uw dienst.

Stuurt je een knuffel.

Nooit meer

Bossie
30-10-2018

Verschrikkelijke kamer toegewezen gekregen, wat ook eigenlijk een fout is van het reisbureau ( zeezicht beloofd, de kelder -2 gekregen. Erg lawaaierig, naast een permanent bewoond appartement, uitzicht op een muur met tralies, deuren stuk, geen airco . Ontbijt was redelijk maar diner echt verschrikkelijk , niks was goed gaar of warm. Erg ongezellig restaurant . Opzich ligt het appartement wel redelijk ten opzichte van strand en winkeltjes. Zwembad is veel te klein en erg smerig rond om. Voor ons nooit meer naar HOVIMA Santa Maria .

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Beste klant

Ik verontschuldig me dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ik zou tijdens uw verblijf op de hoogte moeten zijn van uw klachten wil ik ze kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet

Carlos del Amo (Public relations)

Nooit meer

Fierens
24-10-2018

onvriendelijk ,afgeleefd , een kamer straat kant veel lawaai je moet uw raam open zetten frisse lucht te krijgen geen airco in oktober gegaan en het was nog minimum 30 graden leukste is dat ze appartementen veranderen met zoveel lawaai aan het "grootste" zwembad kan je niets zeggen zoveel lawaai boren ,breekhamers, kloppen van hamers niet te doen en in verschillende appartementen

hadden een "appartement met 2 slpk geen gezelligheid meubels afgeleefd en1 zeteltje voor 2 personen ,klein tafeltje met vier stoeltjes maarhangt bijna geen kleur meer op

Eten voor een week zwak maar je moet uw bord vast houden ze komen alles onder je neus weg halen zelf toen ik nog vork in hand zat echt niet te doen!en zeker nietals je om 20.45u komt eten dan moet je snel zijn maar ze ruimen alles weg voor de tijd om is en eten is vrij saai ons zien ze niet meer terug

Punten 4/10

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Carlos del Amo (Public relations), Hotel Manager, 26-10-2018

Beste klant

Ik verontschuldig me dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Met vriendelijke groet

Carlos del Amo (Public relations)