Zoover

7,9

Leuk hotel

alex
19-12-2018

Prachtig gelegen hotel , mooi strand en mooi zwembad, het eten is gevarieerd en lekker, wij hadden bij aankomst niet een geheel schone kamer, wel een schoon bed en handdoeken maar schoonmaken ( de vloer en meubels) dat zouden ze de volgende dag doen! We hadden een kluisje dat los in onze kast stond en daar moesten we dan € 2,- per dag voor betalen, het werd wel vast gemaakt na melding hier van. In de bar is het personeel erg vriendelijk bij de beach bar niet echt vriendelijk personeel en ook de balie medewerkers kunnen nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. 4 sterren vind ik erg veel voor dit hotel. Toch heerlijk genoten hoor.

Gereisd Alleenreizend in november 2018

Een zeer fijne ervaring met dit hotel!

Vanessa
22-5-2017

Zeer vriendelijk personeel, en lekkere keuken.

Het hotel heeft een zeer mooie ligging met zeezicht van bijna op ieder punt van het hotel! De kamers zijn prima, simpel maar alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Veel plezier, zon, zwembad, animatie

MartineVanBaeten
13-2-2017

Kamers niet erg luxueus, doch aangenaam. Bediening in restaurant zeer vriendelijk, animatieteam houdt je de ganse dag bezig met sportieve activiteiten en zij spreken iedereen aan met dans en avondspektakel. Het eten was gevarieerd in stoofschotels met diverse groenten, doch kon voor mij nog iets verfijnder en toetjes waren zeer lekker. Wifi slechts in de lobby aan de receptie (7 Euro per uur). Minibar niet gevuld (spijtig). Een volledige daguitstap bij touroperator is absoluut aan te raden: het eiland leren kennen met zijn landschappen. Hartelijke bevolking, die houden van contacten en je met muziek ontvangen (goede muzikanten!). Zwemmen in de zee kan alleen in het Zuiden van Cabo Verde. Prachtige stranden met duinen. Wel enige wind, maar niet storend. Prijzen zijn hoger dan bij ons, men tracht te leven van wat het toerisme inbrengt. Men neemt het leven zoals het komt in Boa Vista en haast zich niet en vooral: er is aandacht voor elkaar.

Heel fijn

Chantal
27-1-2016

Buiten de animatie in het hotel, is er in boa Vista niets te zien, of te doen , alles was in orde , eten was lekker, en gevarieerd , mijn kamer was netjes, animatie was goed, het resort was mooi verzorgd , alleen veel tegels die losliggen rond het zwembad, is gevaarlijk, en de kussens van de zetels zijn echt heel vuil, das het enige negatieve.

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Een heerlijk hotel aan een prachtig strand

Jeroen Koning
22-1-2010

Er zijn nog maar weinig recenties van dit hotel omdat het onlangs van eigenaar is veranderd en een nieuwe naam heeft gekregen. Het ligt prachtig, de kamers ogen eenvoudig, maar zijn van alle gemakken voorzien. Wie een rustige vakantie wil in een fijn hotel, heerlijke bufetten, prachtig zwembad en een maagdelijk strand MOET hier naar toe gaan.

Op Boa Vista is verder niets te beleven, het is er kaal en droog.

Ruim 80% van alle gasten zijn Fransen, wat ouder publiek die net zoals ik genieten van de faciliteiten en het prachtige weer. Er worden excursies aangeboden, maar op een kaal eiland is nu eenmaal weinig te zien. Mijn advies is huur een quad en ga zelf op pad, in een dag kun je het hele eiland rond rijden.