Zoover
Hotel Royal Horizon Boa Vista

Hotel Royal Horizon Boa Vista

7,9

Heerlijke relax week gehad.

Anita en LInda
11-2-2019

We hebben een heerlijke week gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is in bufferverm en voor ieder wat wils. Een aanrader om naartoe te gaan. De accommodatie word goed onderhouden en schoongemaakt. Ga hier naartoe om te relaxen, buiten het resort is weinig te doen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Loes
19-11-2018

Heel erg vriendelijk personeel, schone kamers en genoeg keuze uit het eten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Zon, zee, rust

Anneriet
30-1-2018

Goed georganiseerd en fijne contacten met de organisatie

Gereisd Met vrienden in november 2017

Beter kan bijna niet

Ilse
14-2-2016

Van 31 januari tot 9 februari hebben wij met z'n 4en op dit resort gezeten.

Het eten was echt uitstekend, geen van ons is ziek geweest. Het eten is afwisselend en lekker, ook de salades kun je eten zonder ziek te worden!

De toetjesbar is helemaal een feestje!

De kamers zijn wat verouderd maar wel brandschoon.

Van het stelen door personeel hebben wij niets gemerkt, zelf gebruikten wij niet de kluis maar stopten waardevolle spullen in de koffer en deden deze op slot.

Ik heb zelfs per ongeluk mijn iPhone, portemonnee en spiegelreflex eens op het bureau laten slingeren terwijl de schoonmaak was langs geweest, hier zijn ze netjes vanaf gebleven.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, toeristen zijn hier echt nog heilig.

Toen wij er waren werd er druk opgeknapt overal. Er werden extra paden aangelegd naar het strand, de tegels in het zwembad werden vernieuwd de bedjes en parasols werden geschilderd etc.

Het zwembad is zout water, wel zijn er zoetwater douches.

De zee is prima, er is een oplettende strandwacht die je echt terug roept als je te ver gaat. Geen stenen of schelpen op het strand of in de zee, dus je kunt zonder waterschoenen de zee inrennen (pas op voor kuilen)

Er worden wel bedjes gereserveerd, erg jammer, 7 uur opstaan om handdoeken te leggen.

Tip: als je naar Sal rei gaat en na t kerkje op het plein rechts (hier hangt de advertentie van het mega hotel) en daarna direct links kom je bij Nederlanders en zij bieden exclusieve, betaalbare excursies aan in kleine groepen. Boek beter hier dan bij je toeroperator, deze excursie was beter als die van touroperator waar je met 50 tegelijk op een plek word losgelaten en je word bestormd door vervelende Senegalezen.

nooit meer, wat supper ging zijn was nachtmerrie

nicole
15-3-2015

De avond voor vertrek is bij ons en onze vrienden uit kamer 617 en 618 al ons geld uit onze kluis gestolen, niks hadden we nog!! let op zelfs een kluis geeft geen veiligheid vooral wanneer je dan naar het management gaat word je als niet begrijpend ontvangen want zolang de deur of de kluis niet beschadigd is heb je het precies verzonnen, de hosstes van touroperator heeft de verklaring opgenomen en dat was niet de eerste laat staan de 2é x dat ze daar voor kwam in dit hotel, een gewaarschuwd man is er 2 waard, we hadden dit van een andere klant al gelezen maar je denkt nooit dit overkomt ons!

Heerlijke winterzon vakantie

Jolien
28-2-2015

Begin februari zijn wij hier naar toe geweest en is zeker een aanrader. Complex is gebouwd als een dorpje en niet is niet zo massaal als je vaak ziet bij all-inclusive resorts. Het eten was echt super goed en heel erg gevarieerd. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt nog niet zo goed Engels. De shows in de avond zijn echt fantastisch en heel erg professioneel. De Junior Suite is erg ruim en werd zeer goed schoongemaakt. Zowel het strand als het zwembad zijn er fijn. Klein minpuntje: Wifi is niet zo goed. Dit resort is perfect om uit te rusten,in de omgeving is niks te doen. Al met al een topvakantie

Super!

Peggie
16-2-2015

Mooi hotel. Een oase midden in de woestijn. Ze hebben een pinautomaat. Eten is goed. Ook voor vegetariërs veel keus.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

no stress

meulberg
5-12-2014

Royal Decamaron, knus en sfeervol. Goede service, aardige mensen.

Kortom, een aanrader. Heerlijke plek en prachtige stranden.

Gereisd Met vrienden in november 2014

Heerlijke vakantie gehad

Iris smulders
15-3-2014

Het hotel is mooi, schoon en prachtig gelegen. De maaltijden zijn gevarieerd en goed, alleen soms niet allemaal even warm. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ideale plek voor een vakantie waarbij rust en een mooie omgeving belangrijk is. Onze kamer had uitzicht op zee, was zeer ruim en altijd schoon. Ik ga zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Gastvrij en heerlijk hotel!

S. Smits
15-10-2013

Hotel ligt dichtbij de luchthaven, met de taxi ben je er binnen 5 minuten. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk en betrokken bij de gasten. Directie en management doen er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken, ze organiseren ook een management cocktail party en komen je persoonlijk uitzwaaien. Hotel is wel Frans georienteerd, maar er wordt ook Engels gesproken als je zelf laat merken dat je NL bent. Animatie is echt TOP. 2 teams; 1 Franse en 1 Kaapverdisch team. Prachtige shows. Lekker gevarierd eten. Je moet vroeg opstaan om een bedje aan het zwembad te bemachtigen maar dat is het zeker waard. Strand ook heel mooi. Qua excursies is er niet heel veel te doen, bezichting Sal Rei is leuk en de Noord Tour. Wij hebben hotel en vlucht los geboekt en in het hotel zelf bij een touroperator geboekt. Tip; je kunt gewoon in Euros betalen! Aanrader voor 1 heerlijke week relaxen. Hotel is echt super, en niet te massaal zoals RIU bijvoorbeeld. Veel plezier!