Zoover
Hotel Royal Horizon Boa Vista

Hotel Royal Horizon Boa Vista

7,9

Heerlijke plek voor met een jong gezin

Greet
11-1-2013

Alles keurig en prima in orde! Personeel erg vriendelijk en lief voor kinderen. Ruime kamers met apart zit - slaapgedeelte voor kinderen. Er is een camping bedje, magnetron, kinderstoel. Er is weinig tot niets te doen in de omgeving maar op zich niet hinderlijk; er is zon, zee, strand en zand en een zwembad. Er zijn wat dorpjes maar geen boulevard of zo. Hier zijn de mensen wel wat dwingend in hun benadering om wat bij hen te kopen. Ook 'gewone kinderen' komen om geld vragen... dat was wel even gek voor ons zoontje..

Het animatie team heeft ook leuk programma. Wel ingewikkeld; blauwe team is voor een ieder, rode team alleen voor de franse gasten... Het hotel is sowieso erg op Fransen ingesteld maar proberen zich wat om te turnen.

Wat betreft het eten voor een ieder wat wils en voldoende!

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

tevreden

Ferdy
13-2-2012

ik kom er net vandaan met mijn vriendin en kinderen. eten is zeker goed, zwembad was ijskoud (kraanwaterkoud). aan het zwembad heb je dan ook niks. met een rolstoel of kinderwagen zou ik hier zeker niet naartoe gaan; alleen maar trappen. de excursies georganiseerd door touroperator zijn ware geldklopperij. je kunt bijvoorbeeld beter de taxi pakken naar sal rei en daar een rondje lopen, dat kost je bijvoorbeeld 15 euro i.p.v. 64 euro voor zga niks.

als je trouwens bij wilt boeken, dan is dat eigenlijk simpelweg onmogelijk bij touroperator. er was genoeg plaats in het vliegtuig, maar toch moesten wij 270 euro per persoon en bij reclamatie daarover al 160 euro per persoon betalen nog afgezien van het hotel. dat hebben wij dus niet gedaan. blijkbaar wil touroperator niks extra verdienen en maken ze naar mijn oordeel, althans proberen ze, misbruik te maken van het feit dat je misschien wel langer wilt.

Verder aardige mensen daar! daar is niks op aan te merken :)

mvg

Mooi hotel, schitterend strand

Mark_Tessa
1-3-2011

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Als je voor je rust komt, moet je hier zeker naartoe gaan. Lekker gegeten, eten werd goed aangevuld, soms was het eten niet warm genoeg. Het strand was schitterend, er stond alleen wel veel wind, waardoor je genoodzaakt was een strandbed op zijn kant te zetten om de "zandstormpjes" tegen te houden. Personeel was erg vriendelijk. Vooral tegen onze dochter. De kindvriendelijkheid van het hotel zelf valt tegen. Het zwembadwater was erg koud en in het kinderbad is geen speeltoestel te vinden. Geen speeltuin. Animatie was op de fransen gericht, onze dochter mocht officieel zelfs niet in de kidsruimte zijn. Zee was te wild voor haar, voor ons was de zee juist heel leuk. Kortom, prima tijd gehad als je op het resort blijft en niets wilt doen, behalve strandwandelingen maken en genieten van de zon en van niets doen. Buiten het hotel is helemaal niets te doen. Kamer was prima, wel klein voor 3 personen, geen last van ongedierte of muggen gehad.