Zoover
Hotel Royal Horizon Boa Vista

Hotel Royal Horizon Boa Vista

7,9

Voldeed helemaal aan onze verwachting

Gerrit
4-4-2019

Week all in, lekker helemaal niets doen, dan kan hier zeker. Als je rust wil en verder niets is dit prima plek.

Gereisd Met partner in maart 2019

Nooit meer !

Alfred
25-3-2019

Wij zochten zon, zee en rust, en kozen voor dit hotel na een goede appreciatie van vrienden, die er vorig jaar november verbleven.

Mijn vrouw en ik lazen de vele reviews, over dit hotel en waren overtuigd dat dit een deugddoende vakantie zou worden van 11 dagen. Er waren enkele opmerkingen over losliggende tegels aan 't hoofdzwembad, naar schatting 25% van de tegels loslagen. De tegels zowel nat als droog vrij glad, onveilig voor jong en oud. Er werd amper aan gewerkt. Animatie was er!, ja zelfs drie teams, Inheems, Frans, en Italiaans, die via de geluidsinstallatie, om het hardst "lawaai" maakten; een marteling voor het oor, normale communicatie was niet mogelijk; ik vrees zelfs voor gehoorschade van de kleinste gasten.

Eten was eentonig, wel smaakvol, maar altijd koud; ikzelf heb welgeteld twee hete frietjes gegeten op 11 d. geen enkel stuk vlees of vis was warm.

Keiharde bedden waren een marteling voor onze ruggen. Twee sterren !

Gereisd Met partner in maart 2019

Onthaasten in alle stilte

W B Bijl
26-11-2018

Hier ga je naartoe voor je rust, voor je ontspanning, voor het onthaasten, voor het relaxen, voor het volledig tot jezelf komen, voor het leegmaken van je hoofd, voor het achterlaten van al je beslommeringen. Dit eiland is leeg, stil, kalm, rustig, puur natuur en puur voor je ontspanning. Ga hier niet heen als je vermaakt wil worden, ga hierheen om jezelf te vermaken met een boek, een wandeling, een middagdutje en af en toe, héél af en toe, een uitstapje, bijvoorbeeld naar een bijna verlaten stadje, een scheepswrak, of een trip naar één van de andere eilanden van Cabo Verde. Ga eens kijken op het eiland Fogo, zie dorpjes in de grauwe grijsheid van de ingeslapen vulkaan. Ga met een jeep het eiland Boa Vista over, op zoek naar het mooiste strand wat je vinden kunt, ga en geniet.

Gereisd Met partner in december 2017

Schitterende vakantie gehad !

wim & diane
25-11-2018

Rustig hotel. Niets dan zon, zee en strand. Zeer vriendelijk personeel waar je ook kwam. Excellente house keeping met dank aan Maria. Wij werden royaal voorzien van verse handdoeken. Het ligt er aan hoe je zelf met de mensen omgaat. Toon je respect dan krijg je daar veel voor terug. Wij gaan zeker nog eens terug !

Gereisd Met partner in november 2018

Pultijn rony
11-11-2018

Heel goed hotel super personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Supers

Jeannette
29-10-2018

Heerlijk hotel geweldig eten in de omgeving werkelijk niets te doen maar voor een weekje luieren top

Gereisd Met partner in oktober 2018

Wendy
28-3-2018

Mooi resort kleinschalig met zeer vriendelijke medewerkers. Apartement was zeer schoon. Resort ook zeer schoon, tegels rond het zwembad werden iedere dag gedweild!! Geen last van verkopers op het strand. Top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in maart 2018

Ideaal als je van lange stranwandleingen houdt

Hansvink
26-2-2018

Als je van lange strandwandelingen langs een hagelwit strand houdt, dan is dit een ideale locatie. Het hotel ligt aan de Praia d’Chaves aan de westelijke kant van het eiland Boa Vista. Een eiland dat nog niet door massa toerisme wordt overspoeld. Het hotel ziet er netjes en schoon uit. De kamers zijn een soort kleine appartementen. Het hotel is aangelegd als een soort dorp met smalle straatjes waar alle kamers aan liggen. Het merendeel met zicht op zee. Het hotel heeft (naast het strand uiteraard) een zeer groot en een wat kleiner zwembad. De ligstoelen (die overigens qua leeftijd aan vervanging toe zijn) zijn ook hier ‘s ochtends helaas snel bezet. Het hotel heeft ook een animatie team. Helaas niet altijd erg professioneel. Het personeel is allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven all inclusive. Het eten was uitstekend en gevarieerd; het drinken van een middelmatige kwaliteit. De koffie is dan weer van een betere kwaliteit. Op de kamer staat een fles water; voor extra water op de kamer moet worden bijbetaald. Ook voor het gebruik van het kluisje op de kamer moet extra worden betaald.

Bij aankomst moesten we extra 14€ pp betalen voor een soort toeristenbelasting. Taxi ritten en uitstapjes op het eiland zijn relatief duur. Sal de (kleine) hoofdstad is de moeite waard voor een bezoek van een paar uurtjes. Kosten voor een korte taxirit naar het hoofdstadje; 10€ enkele reis.

Kaap Verdië heeft eigenlijk maar een nadeel; in de periode dat wij er waren (februari/maart) stond er voortdurend een koude noordenwind. Een trui voor ’s ochtends en ’s avonds is absoluut geen overbodige luxe.

Gereisd Met partner in februari 2018

Geweldige locatie

Mark Akster
22-5-2017

Wij zijn hier in augustus 2016 geweest en hadden een last minute geboekt, als wij op vakantie gaan verwachten wij niet dezelfde luxe van een 4 sterren hotel als in Nederland. bij aankomst werden wij goed ontvangen en werden direct naar ons huisje gebracht. (ze hebben hier niet de standaard hotel kamers)

Met geluk hadden wij een huisje in de voorste rij met uitzicht op zee, echter hebben de meeste huisjes wel zeezicht aangezien alle huisjes op een oplopende heuvel staan.

het strand en de zee zijn prachtig en er zijn meestal wel bedjes vrij op het strand. het zwembad is vaak al vroeg bezet door handdoeken. de gehele all inclusive was goed, zowel de drankjes als het eten van s'ochtends tot in de avond.

wij hebben 2 excursies geboekt via de reisleiding, zowel de noord als de zuid tour op een quad, je rijdt met een groepje achter iemand aan die je de mooiste stranden, grotten en zandwegen laat zien om over heen te jagen.

de locatie is ook geschikt aangezien het strand in een soort kom ligt waardoor de zee rustiger is dan op de andere zijden van het strand.

personeel vriendelijk en hulpzaam.

Tip: ga een keer in de ochtend op blote voeten hardlopen langs het strand en neem vervolgens een douche in de zee.

fantastisch !!

Rudi Wouters
30-12-2016

Tja,

Voor sommige mensen zal het nooit goed zijn.

Wij hebben in ieder geval over niets klachten.Plaats genoeg aan het zwembad en strand.

Het eten was voldoende en lekker.Aan te raden is een dagtrip met de quad.

Die is wel redelijk intensief en de wegen zijn niet zo goed.

Het personeel is vriendelijk. De taal is voornamelijk Frans of Portugees.

Ideaal voor een winterzon vakantie.