Zoover

Hotel Royal Horizon Boa Vista

nooit meer !!!

rapido
5-12-2011

Verblijf 26/11-03/12/11. Bij aankomst hotel overboekt, we werden met 4 koppels zonder enige keuze naar Das Dunas 3* geen all inn gestuurd zogezegd voor 1 nachtje uiteindelijk 4d geworden telkenmale klaarstaan met valiezen Aruna guestrelation manager iedere dag laten weten dat we daar moesten blijven. Hotel laatste 14d steeds overboekt. Olivia ontslag genomen omdat ze al die overboekingen moe was. Als je een junior kamer gevraagd had kreeg je een gewoon. Zonder enige respons vd guestmanager. Eten goed zonder meer. Ligstoelen 6u15 opstaan er zijn bijna geen ligstoelen of matrasjes. Hard om op te zonnen. Er lagen mensen gewoon op de grond. Animatie doen hun best daarmee is alles gezegd. Kamer bad gescheurd water vloeide in badkamer. Zwembad ijskoud! Pluspunt personeel geweldig vriendelijk. Hotel heel proper. Verleden jaar in Riu Karamboa geweest een paradijs met dit vergeleken jammer dat er geen plaats was in de Riu's. Alle hotels zaten propvol. Een topbestemming in de winter.

Geweldig!!!

Jessica
21-11-2011

We zijn gisteravond thuisgekomen na een fantastische huwelijksreis in boa Vista. Het hotel ligt aan een prachtig strand en is voorzien van alles wat je je maar wenst op vakantie. Heerlijk eten met heel veel afwisseling, mooie kamers met een leuk zitje, geweldige animatie (in het frans en Engels), heel schoon en netjes!! Wij gingen via touroperator en hebben de toer naar sal rei en de noordtoer gemaakt, heel mooi en leuk om te doen en mee te maken!! We hebben een fotoshoot gemaakt op het strand, die fotograaf maakt hele mooie foto's en heeft leuke ideeën, echt een aanrader. Verder heb je echt niet door dat alle kamers/appartementen vol zitten omdat je altijd plek hebt om te eten of bij poolbar wat te drinken en te genieten van het animatieteam. Echt een top vakantie gehad, wij gaan hier nog wel een keer naar terug!!!!

wat een topper......

annita
14-10-2011

op en top hotel,vriendelijkheid je wordt bediend als een echte gast en netheid staat hoog aangeschreven qua eten en zwembaden worden meermaals per dag gecontroleerd

mooi strand en mooie duinen en ook het weer is echt aangenaam soms heel warm de kamers zijn veelal met zeezicht en ruim discotheek in het hotel buitenaf geen uitgangsbuurt wel twee beachbar met belgische uitbaters in sal re dorp qua strandligging is dit hotel beter gelegen dan de rui even verderop moesten wij cabo verde terug bezoeken zouden wij hier zeker terug komen het is een absolute aanrader van een hotel en zeker geen massa toerisme aldaar

uitstekend hotel

Laeremans
14-10-2011

Aan te bevelen hotel heel klantvriendelijk zowel de staf als personeel er is ook een meisje Olivia uit belgie te werk gesteld aan de balie wat mooi meegenomen is. Service is op en top en netheid staat daar hoog in het vaandel,buffet wordt telkens gecontroleert met thermometer en de vloer wordt meermaals gekeerd of gedweild.De omgeving is er heel mooi voor een

strandvakantie qua ligging strand is dit beter en mooier gelegen dan de rui hotel even verder op. Ook de zwembaden worden 4 maal per dag getest.

Evenzeer beveel ik het a la cart restaurant aan wel reserveren. Kamers zijn ruim en veel hebben zeezicht.Indien wij Boa vista terug bezoeken nemen wij dit hotel zeker terug.Zijn daar heel vriendelijk en bereidwilig.Wij hebben een zalige vakantie gehad.

Fantastische plek

swa
12-8-2011

Ik kan het enkel maar eens zijn met de vorige persoon, een zalige vakantie !

Gereisd Met partner in maart 2011

Heerlijke reisbestemming

1ngr1d
8-4-2011

Ik vond het een geweldige accomodatie en in mijn beleving was alles aanwezig wat een vakantie aangenaam maakt. Service is hier heel hoog, personeel is heel aardig en gezellig en geven je het gevoel echt te "gast" te zijn bij hun. Qua eten is er keus te over, en wordt soms gewoon ter plekke voor je klaargemaakt.

Gereisd Met partner in maart 2011

Een perfecte winterzon-locatie.

B. Janssen
6-3-2011

Een mooi niet te groot complex met zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een mooie bungalow met zeezicht. Eten is van goede kwaliteit, je moet niet vergeten dat je in Afrika bent; bonen, pasta, pizza, vlees en vis. Verder heerlijk brood met een heel licht zoutsmaakje. Dranken zijn lekker en prima gekoeld. Mooi ruim zwembad met genoeg ligbedden. Inderdaad geen matrasjes, maar wees inventief en je komt zelf wel met oplossingen. Zeur niet teveel en geniet van het spontaan en swingend personeel en zeker van het mooie weer; wij hebben 2 weken prima weer gehad. Kortom, na 4 x Caribisch te zijn gegaan is dit voor ons in alle opzichten prima, zeker gelet op de vluchttijden en het massale in andere hotels. Het is hier in dit resort nog ouderwets rustig en geen vreet- en zuipgedrag.

Mooi hotel, schitterend strand

Mark_Tessa
1-3-2011

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Als je voor je rust komt, moet je hier zeker naartoe gaan. Lekker gegeten, eten werd goed aangevuld, soms was het eten niet warm genoeg. Het strand was schitterend, er stond alleen wel veel wind, waardoor je genoodzaakt was een strandbed op zijn kant te zetten om de "zandstormpjes" tegen te houden. Personeel was erg vriendelijk. Vooral tegen onze dochter. De kindvriendelijkheid van het hotel zelf valt tegen. Het zwembadwater was erg koud en in het kinderbad is geen speeltoestel te vinden. Geen speeltuin. Animatie was op de fransen gericht, onze dochter mocht officieel zelfs niet in de kidsruimte zijn. Zee was te wild voor haar, voor ons was de zee juist heel leuk. Kortom, prima tijd gehad als je op het resort blijft en niets wilt doen, behalve strandwandelingen maken en genieten van de zon en van niets doen. Buiten het hotel is helemaal niets te doen. Kamer was prima, wel klein voor 3 personen, geen last van ongedierte of muggen gehad.

Mooi Hotel & Resort en prachtig gelegen !

Sandra & Marc
22-2-2011

Blijkbaar zijn we de eerste Belgen die hier een beoordeling geven. Ondanks onze Egyptereis was afgelast wouden we toch persé naar de zon gaan en kon onze reisagent enkel dit hotel aanbieden. Mooi hotel & Resort dat prachtig gelegen is.

Wij hebben een heerlijke tijd hier beleefd dankzij de zon; lekker en gevarieerd eten en drinken; vriendelijke en hardwerkende mensen (behalve enkele in de bars) een toffe en symphatiek animatieteam.

Wel pech met onze kamer. Een mooie ruime kamer, maar moesten geregeld de receptie bellen voor o.a. toilet verstopt, 2 keer dat de waterketel teveel lawaai maakte, handdoeken onvoldoende aangevuld. Ook al konden we wel eens vloeken hierop, toch waren de problemen snel opgelost. Alleszins, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en dat is ook dankzij onze toffe landgenoten die we hier hebben leren kennen. Waarvoor een dikke mercie voor jullie aangenaam gezelschap !!

Prachtige stranden

A.M. Grooff
20-2-2011

Prachtig strand, prima kamer en vriendelijk personeel. Eten redelijk tot goed, vooral het a la carte restaurant is een aanrader. Jammer alleen dat er geen matrasjes op de zonnebedden liggen; bij het kleine zwembad staan houten (!) ligbedden en dat is niet echt heel fijn voor je rug. Verder heeeeeeeeeeeeel veel Fransen met kinderen en een zeer aanwezig en uitgebreid animatieteam. De rust die we zochten was er eigenlijk niet, terwijl we bewust buiten de vakanties om zijn gegaan. Waarschijnlijk is de periode oktober-januari voor de échte rustzoekers een betere tijd om naar Boa Vista te gaan. Ook als je een strandliefhebber bent: ga niet in deze tijd. Het waait echt enorm, wat een waar golven-spektakel oplevert maar waardoor er constant een rode vlag wappert en je dus de zee niet in mag en je wegstuift op het strand.