Zoover

Hotel Royal Horizon Boa Vista

super hotel met 1 minpuntje

2 belgen
7-5-2013

Decameron is in alle opzichten en super hotel. We waren heel tevreden alleen de matrasjes op de ligbedden zijn versleten en beschimmeld. wat extra ligbedden zou voor veel gasten beter zijn.

Een aanrader

Gereisd Met vrienden in april 2013

beter egypte of canarische eilanden

esmeralda
21-4-2013

Zon, geen regen maar veel koude wind.Ideaal voor degenene die heel de dag aan het zwembad willen liggen.Wel op tijd opstaan om je handdoekje te leggen anders heb je geen plaats aan het zwembad.Wil je internet 7 euro per uur... Eten meestal lauw of koud.Neem zeker geen suite want dat is gewoon een extra kamer waar je niets aan hebt.De shampoo en de handzeep.... is gerantsoeneerd.Het kraantjeswater is niet drinkbaar, dus als je aankomt staat er een fles water van 1,5 liter op de kamer... mooi, maar... als je een nieuwe fles wilt moet je die gaan afhalen aan de balie en 2 euro ! betalen.De ligging is wel mooi maar verder niets te zien.Je hebt wel een terras aan je kamer maar daar krioelt het van de mieren.Voor de kluis moet je 2 euro per dag betalen (als je 8888a indrukt op de kluis gaat ze zo open).Gelukkig had ik een lastminute aan halve prijs geboekt anders was dit een complete flop.

hotel decameron is geweldig

packle
15-3-2013

Bij de heenvlucht was er een tussen stop in Malaga, na een vlucht van 8 uur aangekomen op de luchthaven van Boa Vista.Transfer naar het hotel gebeurde in 10 min.In het hotel aangekomen met een coktail, verfrissingsdoekjes, hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hotel zeer proper nette kamers , fantastisch.

1 negatief punt, bij vertrek dien je er rekening mee te houden dat je eerst naar het eiland Sal vliegt waar je een uur uit het vliegtuig moet

Fantastische plek

wendelien
14-3-2013

Droomhotel.

Uitstekend eten.

Geweldig uitzicht over zee.

Zeer ruime kamers.

Gereisd Met partner in december 2012

Mooi gelegen aan strand

Block
18-2-2013

Lekkere buffetten, ruime kamers. Prima animatie zonder opdringerig te zijn.

Vriendelijk personeel. Echte all-in (zonder beperkingen of toeslagenà

Gereisd Met partner in februari 2013

Heerlijke plek voor met een jong gezin

Greet
11-1-2013

Alles keurig en prima in orde! Personeel erg vriendelijk en lief voor kinderen. Ruime kamers met apart zit - slaapgedeelte voor kinderen. Er is een camping bedje, magnetron, kinderstoel. Er is weinig tot niets te doen in de omgeving maar op zich niet hinderlijk; er is zon, zee, strand en zand en een zwembad. Er zijn wat dorpjes maar geen boulevard of zo. Hier zijn de mensen wel wat dwingend in hun benadering om wat bij hen te kopen. Ook 'gewone kinderen' komen om geld vragen... dat was wel even gek voor ons zoontje..

Het animatie team heeft ook leuk programma. Wel ingewikkeld; blauwe team is voor een ieder, rode team alleen voor de franse gasten... Het hotel is sowieso erg op Fransen ingesteld maar proberen zich wat om te turnen.

Wat betreft het eten voor een ieder wat wils en voldoende!

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Heerlijke vakantie gehad

Bart
29-10-2012

Wij hebben hier eind oktokber 2012 een heerlijke vakantie gehad. Het is een mooi resort. Ruim opgezet en erg gezellig. Net een klein dorp. Je bent zo op het strand en het zwembad is ook prima.

Alles wordt erg netjes gehouden en goed schoon gemaakt. Elke dag schone handdoeken, je appartement gedweild en bed opgemaakt.

Het eten is ook prima: kiezen uit a la carte of buffet. Beide prima.

Veel animatie-activiteiten voor kinderen en volwassenen (wel veel Frans-georiënteerd, maar de meesten spreken ook wel Engels en een beetje Duits). Personeel is ook erg vriendelijk.

Enige nadeel is dat je heel vroeg je bed uit moet om een bedje bij het zwembad te reserveren (wat eigenlijk niet mag en wat we eigenlijk ook niet wilden, maar iedereen doet het, dus je moet wat). Overigens merkten we op de laatste dag dat ze hier wat op gevonden hadden: bij gereserveerde bedden plaatsten ze een kaartje met de tijd. Als je bij de volgende ronde nog niet aanwezig was, werd je handdoek verwijderd! Goede zaak!

tevreden

Ferdy
13-2-2012

ik kom er net vandaan met mijn vriendin en kinderen. eten is zeker goed, zwembad was ijskoud (kraanwaterkoud). aan het zwembad heb je dan ook niks. met een rolstoel of kinderwagen zou ik hier zeker niet naartoe gaan; alleen maar trappen. de excursies georganiseerd door touroperator zijn ware geldklopperij. je kunt bijvoorbeeld beter de taxi pakken naar sal rei en daar een rondje lopen, dat kost je bijvoorbeeld 15 euro i.p.v. 64 euro voor zga niks.

als je trouwens bij wilt boeken, dan is dat eigenlijk simpelweg onmogelijk bij touroperator. er was genoeg plaats in het vliegtuig, maar toch moesten wij 270 euro per persoon en bij reclamatie daarover al 160 euro per persoon betalen nog afgezien van het hotel. dat hebben wij dus niet gedaan. blijkbaar wil touroperator niks extra verdienen en maken ze naar mijn oordeel, althans proberen ze, misbruik te maken van het feit dat je misschien wel langer wilt.

Verder aardige mensen daar! daar is niks op aan te merken :)

mvg

Nooit meer !

rapido
2-2-2012

Verblijf van 25/11 - 02/12/11. Bij aankomst overboeking gedumpt in een 3*hotel omdat alle hotels vol zaten. eerst voor 1 nacht uiteindelijk 3 nachten geworden zonder enige uitleg van hotel Royal Decameron. Na 3 nachten naar Royal Decameron bad gescheurd badkamer steeds onder water. Eten in die periode door overvol hotel lauw en soms buffeten leeg of gewoon geen brood 's morgens. Ligzetels en kussens niet voldoende dus vroeg opstaan 7u. Aan het strand ligzetels in slechte staat. Maar wel zeer vriendelijk personeel behalve a/d receptie. Manager stuurde (wij waren met 8 pers) steeds met een smoes weg. Wij gaan hier zeker niet meer terug.

Personeel is geweldig!!

Linda
16-1-2012

Leuk hotel aan een prachtig strand. Inderdaad beter toegankelijk dan strand bij RIU. Probleem dat er te weinig bedden bij zwembad zijn, dus wil je liggen dan moet je voor 7 uur je handdoek leggen.. tegen mijn principe, maar je moet wel. Verradelijk is dat je vanaf het zwembad naar het strand circa 20 treden in totaal af moet en wel 100 meter moet lopen. Op de foto's lijkt het of je zo van zwembad op het strand staat. Niet handig voor mensen die slecht te been zijn. Verder prima verblijf, goed eten, schone en goede kamers, goed entertainment. Personeel praat practisch alleen frans, dus voor een niet frans-spreker niet echt fantastisch... Zou er niet weer heen gaan. Riu Karamboa is ons 2 jaar geleden beter bevallen omdat het daar meer Engels is ingesteld.