Zoover

Hotel Royal Horizon Boa Vista

Zeer aangename accommodatie

Karlijn van Hulst
8-10-2014

Boa Vista is een mooi eiland, maar er is niet veel te beleven en te ondernemen. Daardoor was het des te prettig dat Hotel Royal Decameron zo'n aangename accommodatie was.

De kamers zijn ruim, de mensen zijn vriendelijk, het eten is heerlijk. Er wordt dagelijks van alles georganiseerd door het animatieteam. Maar ook prettig is het stilte zwembad en het stilte strand, waar het animatieteam je met rust laat.

Dit hotel is zeer rolstoelvriendelijk (nog nooit meegemaakt buiten Europa). Ik heb ervaring met een elektrische en een handbewogen rolstoel, vanuit die ervaring kan ik zeggen dat de toegankelijkheid voor beiden zeer goed is.

Twee min puntjes:

- Rond zeven uur zijn de ligbedjes allemaal al gereserveerd. Ons is verteld dat de nieuwe ligbedden deze maand nog arriveren.

- Een bekend fenomeen in Afrika. De toegangsdeuren hebben geen dorpels, waardoor er een spleet onder de deur zit. Wij hadden daardoor op de begane grond veel last van ongedierte.

Heerlijke vakantie gehad

Iris smulders
15-3-2014

Het hotel is mooi, schoon en prachtig gelegen. De maaltijden zijn gevarieerd en goed, alleen soms niet allemaal even warm. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ideale plek voor een vakantie waarbij rust en een mooie omgeving belangrijk is. Onze kamer had uitzicht op zee, was zeer ruim en altijd schoon. Ik ga zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Fantastisch Hotel

Rob en Janny
4-3-2014

Het eiland zelf is niets te doen maar het animatie team is erg goed en probeerd de hele dag je bezig te houden.

Zeer veel fransen.

Personeel zeer vriendelijk en doet alles om je tevreden te houden.

Eten praktisch alles vers en ruim van keuze

Kamers= woonkamer/keukentje, grote slaapkamer en badkamer met douche en bad.

Is iets gedateerd maar wel zeer schoon onderhouden.

Hotel bestaat uit huisjes beneden en boven en ligt op een heuvel aan het strand is net een klein dorpje.

Zeer groot zwembad.

super

hoogenberg
12-2-2014

een heel mooi hotel eten super goed mooi strand alleen harde wind in jan en feb maar als die er niet zal zijn is het lekker warm allen buiten de deur niets te doen ook niet in de buurt das wel jammer maar verder hellemaal top

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

aanrader!

Melissa
8-2-2014

Wij hebben een goede reis gehad in Royal decameron Boa Vista.

Het hotel zelf is heel mooi, wordt zeer goed onderhouden.

Wij hadden een standaardkamer bij touroperator geboekt, deze was voldoende ruim, enkel de badkamer was een klein minpuntje, er ging wat schimmel aan de muren in de douche.

restaurants waren zeer netjes, eten was afwisselend, zeer lekker, warm, ... personeel is vriendelijk... verhouding prijs - kwaliteit is zeker OK!

er zijn veel bezienswaardigheden. het eiland is klein en alles is makkelijk te bezichtigen op 1 week vakantie.

Animatieteam bestaat uit 2 teams. 1 van het hotel zelf: deze zijn zeer vriendelijk en kunnen perfect hun talen. Dan is er nog een lookea team van Frankrijk: deze zijn enkel vriendelijk tegen de Fransen, hun talen zijn ook beperkt. Animatiemogelijkheden zijn wel OK.

Mooi en comfortabel hotel

somma
31-1-2014

1 ste keer geweest en goed bevallen. Zeer schone en ruime kamers , mooie tuin , goed onderhouden. Vriendelijk personeel en gedienstig.Uitgestrekt strand nabij.Maaltijden zijn ok , voldoende variatie maar ook veel groente uit blik Het restaurant zelf ontbreekt aan sfeer . Lijkt meer op een kantine.All in maar voor fles water voor op de kamer vraagt men 2 euro -dat is overdreven . Je kan je fles wel bijvullen in restaurant maar is niet hetzelfde.

Buiten het hotel is er niets te doen of te zien dus als rustvakantie is het ideaal .Na een week gaat het wel vervelen.Met het einde jaar had men wel wat extra gedaan met speciaal menu en Dj. Dat was wel fijn.

Al bij al toch een goed gevoel gehad bij deze bestemming.

een goed hotel om een weekje niets te doen

CP
4-1-2014

een goed hotel ,niet ver van de luchthaven ,ongeveer 5 minuutjes .je heb geen last van opstijgende vliegtuigen .buiten het hotel is er niets ,het is gelijk je op de maan zou lopen .maar wel goed om een weekje te rusten .het eten is goed voor iedereen wel iets dat men eet ,de kamer zijn netjes .maar 1 aanrader doe een spuitbus mee voor de muggen want er zitten heel veel muggen op de kamer en ook voor s'avonds al je buiten zit best iets smeren voor de muggen .

Gastvrij en heerlijk hotel!

S. Smits
15-10-2013

Hotel ligt dichtbij de luchthaven, met de taxi ben je er binnen 5 minuten. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk en betrokken bij de gasten. Directie en management doen er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken, ze organiseren ook een management cocktail party en komen je persoonlijk uitzwaaien. Hotel is wel Frans georienteerd, maar er wordt ook Engels gesproken als je zelf laat merken dat je NL bent. Animatie is echt TOP. 2 teams; 1 Franse en 1 Kaapverdisch team. Prachtige shows. Lekker gevarierd eten. Je moet vroeg opstaan om een bedje aan het zwembad te bemachtigen maar dat is het zeker waard. Strand ook heel mooi. Qua excursies is er niet heel veel te doen, bezichting Sal Rei is leuk en de Noord Tour. Wij hebben hotel en vlucht los geboekt en in het hotel zelf bij een touroperator geboekt. Tip; je kunt gewoon in Euros betalen! Aanrader voor 1 heerlijke week relaxen. Hotel is echt super, en niet te massaal zoals RIU bijvoorbeeld. Veel plezier!

voor herhaling vatbaar

Betty
7-10-2013

Een leuk hotel, de kamers zijn kleine appartementjes met grote slaapkamer, badkamer, living en zithoek.

Iets te weinig ligbedden aan het zwembad, vroeg opstaan is dus nodig als je aan 't zwembad wilt liggen.

De Turtlewatching excursie is een aanrader!!!!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreide buffetten, zeer uitgebreide keuze.

Als het enkel rustvakantie is, is een week voldoende, doe je echter enkele uitstappen dan is 11 dagen aangeraden.

Nooit meer

Philip
23-6-2013

We verbleven er in Februari 2013 één week . Het was een promotie via touroperator. Premiumservice (touroperator) is weggesmeten geld. We kregen een kamer voor mindervalide mensen( douche is gewoon een gat in de grond in iets wat je een badkamer zou kunnen noemen). Kamer wisselen was niet mogelijk volgens de receptie van het hotel. Hygiëne ver te zoeken. Schimmel in de badkamer. Gebroken wc-bril enz..Je bent volledig aangewezen op het hotel, er is gewoonweg niets in de omgeving. Eten en animatie was goed. Goed voor één maal er te verblijven, maar voor ons "nooit" meer. Voor deze prijs heb je andere bestemmingen die veel beter zijn.