Zoover

7,9

Prachtvakantie

Marianne
27-7-2015

zeer mooi en proper hotel. Qua service en properheid veel beter dan Europese bestemmingen. Zeer lekker eten , zeer veel variatie. Niet te geloven vo die prijs. Animatie team zeer goed, zeer vriendelijk. De uitstappen zijn beperkt, maar goed. Wij komen zeker terug, was een zeer leuke vakantie .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuk voor 1 keer, maar niet weer

pmg11
18-3-2015

Accommodatie was keurig, ligging aan strand mooi, maar helaas erg veel luide muziek. Veel Fransen en dominant frans animatieteam. Je hebt enkel het resort, verder niets moois in omgeving. Is uitstekend geschikt om uit te rusten, als je tenminste bij het stilte zwembad of op het strand gaat liggen.

Diner was niet bijzonder, wel heerlijke desserts, ontbijt goed.

nooit meer, wat supper ging zijn was nachtmerrie

nicole
15-3-2015

De avond voor vertrek is bij ons en onze vrienden uit kamer 617 en 618 al ons geld uit onze kluis gestolen, niks hadden we nog!! let op zelfs een kluis geeft geen veiligheid vooral wanneer je dan naar het management gaat word je als niet begrijpend ontvangen want zolang de deur of de kluis niet beschadigd is heb je het precies verzonnen, de hosstes van touroperator heeft de verklaring opgenomen en dat was niet de eerste laat staan de 2é x dat ze daar voor kwam in dit hotel, een gewaarschuwd man is er 2 waard, we hadden dit van een andere klant al gelezen maar je denkt nooit dit overkomt ons!

Heerlijke winterzon vakantie

Jolien
28-2-2015

Begin februari zijn wij hier naar toe geweest en is zeker een aanrader. Complex is gebouwd als een dorpje en niet is niet zo massaal als je vaak ziet bij all-inclusive resorts. Het eten was echt super goed en heel erg gevarieerd. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt nog niet zo goed Engels. De shows in de avond zijn echt fantastisch en heel erg professioneel. De Junior Suite is erg ruim en werd zeer goed schoongemaakt. Zowel het strand als het zwembad zijn er fijn. Klein minpuntje: Wifi is niet zo goed. Dit resort is perfect om uit te rusten,in de omgeving is niks te doen. Al met al een topvakantie

Super!

Peggie
16-2-2015

Mooi hotel. Een oase midden in de woestijn. Ze hebben een pinautomaat. Eten is goed. Ook voor vegetariërs veel keus.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Heerlijke plek maar.....

Maud
27-12-2014

Hotel Decameron bij Sal Rei is een vriendelijk uitziend complex, veel groen en bloemen. Ligt direkt aan heel lang, verrukkelijk zandstrand.

Voorkant ligt aan doodlopende weg, vlakbij vliegveld zonder overlast, lopend is er niets te zien. Auto gehuurd en 2 dagen rondgereden....aanrader!

Junior suite is grote, schone slaapkamer met 2 kingsize bedden en kamer met slaapbank, piepklein koelkastje en magnetron (waarom??), 2 balkons. Badkamer verouderd, ouderwetse douchekop en verkeerde verdeling warm/koud water (boiler).

Buffetten zijn goed; basis is iedere dag hetzelfde. Vlees, koffie en wijn vonden wij slecht. Alles wordt zelf gebakken (koekjes...mmmm) maar lauw opgediend.

Het zwembad is prachtig maar....het water was steenkoud! Kinderen konden er niet in, stonden te bibberen. Temperatuur van het zeewater is lekker maar continu rode vlag...dus verboden!

Grootste tegenvaller was de gevoelstemperatuur: door de altijd aanwezige (harde) wind was het soms zelfs koud!!

Mooi en rustig hotel

John Gerda Quispel
14-12-2014

Het is groot en toch merk je er niets van er heerst een zeker rust. De kamers is ruim en het eten heeft een variatie. Elke moment van de dag zijn bijvoorbeeld de broodjes echt vers. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak van de kamer is goed elke keer rook hij fris.

De omgeving heeft een mooie view op zee en de zandduinen

Gereisd Met partner in november 2014

Heerlijk verblijf echte aanrader

Louk
10-12-2014

Heerlijk hotel met simpele maar heel ruime kamers waar aan niets ontbreekt.

Alles is schoon en opgeruimd.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijke drankjes.

Buffetten goed verzorgd met elke avond een ander thema.

Ook aan het strand in je zwemspullen lekker lunchen.

Zo als overal zijn er mensen die om 07.00 uur hun handdoeken neer leggen maar waren er meer dan voldoende zo dat dit overbodig was.

Op het eiland is maar weinig te beleven maar een eiland tour moet je gemaakt hebben om te weten waar je bent en om te zien hoe de mensen daar leven.

no stress

meulberg
5-12-2014

Royal Decamaron, knus en sfeervol. Goede service, aardige mensen.

Kortom, een aanrader. Heerlijke plek en prachtige stranden.

Gereisd Met vrienden in november 2014

Zeer aangename accommodatie

Karlijn van Hulst
8-10-2014

Boa Vista is een mooi eiland, maar er is niet veel te beleven en te ondernemen. Daardoor was het des te prettig dat Hotel Royal Decameron zo'n aangename accommodatie was.

De kamers zijn ruim, de mensen zijn vriendelijk, het eten is heerlijk. Er wordt dagelijks van alles georganiseerd door het animatieteam. Maar ook prettig is het stilte zwembad en het stilte strand, waar het animatieteam je met rust laat.

Dit hotel is zeer rolstoelvriendelijk (nog nooit meegemaakt buiten Europa). Ik heb ervaring met een elektrische en een handbewogen rolstoel, vanuit die ervaring kan ik zeggen dat de toegankelijkheid voor beiden zeer goed is.

Twee min puntjes:

- Rond zeven uur zijn de ligbedjes allemaal al gereserveerd. Ons is verteld dat de nieuwe ligbedden deze maand nog arriveren.

- Een bekend fenomeen in Afrika. De toegangsdeuren hebben geen dorpels, waardoor er een spleet onder de deur zit. Wij hadden daardoor op de begane grond veel last van ongedierte.