Zoover

7,9

fantastisch

Hanky
9-6-2016

Eigenlijk was alles goed!

Wanneer je naar een sub/tropisch land gaat, weet je dat er dingen zijn/gebeuren die bij ons niet bekend zijn. Je vooraf goed inlezen is ook belangrijk, kom je niet voor verrassingen te staan. Een prima vakantie gehad en toch wel redelijk wat gezien.

Kamers zijn wat gedateerd, maar heel schoon. Junior suite gekregen ipv standaard kamer.

Prijs kwaliteit ok voor 4 sterren

Stach
6-3-2016

Wij vonden het hotel ok maar wel verouderd. Het is wel aan een opknapbeurt toe. Ze waren wel bezig met hier en daar kleine renovaties, zoals vastleggen van tegels rond het zwembad. Wij kregen een juniorsuite ipv van een standaardkamer, zeer ruim (2 kamers) en deze werden door het kamerpersoneel zeer goed onderhouden, niets op aan te merken. Het personeel (kamers, restaurant, bars) is Zeer vriendelijk met een paar uitzonderingen na, niet noemenswaardig. Het eten is gevarieerd en lekker maar wordt bereid met veel look, daar moet je wel van houden!

Het enige minpunt is dat er buiten op het terras veel katten rondlopen die komen bedelen en die spijtig genoeg hun behoeften tegen de steunpalen doen, dit vonden wij heel storend, dus je moet om dit te vermijden binnen eten.

Er was heel veel wind, maar dit is seizoensgebonden. Buiten het hotel is er niets te beleven, het is een echt rustvakantie.

Al bij al een goede vakantie.

Beter kan bijna niet

Ilse
14-2-2016

Van 31 januari tot 9 februari hebben wij met z'n 4en op dit resort gezeten.

Het eten was echt uitstekend, geen van ons is ziek geweest. Het eten is afwisselend en lekker, ook de salades kun je eten zonder ziek te worden!

De toetjesbar is helemaal een feestje!

De kamers zijn wat verouderd maar wel brandschoon.

Van het stelen door personeel hebben wij niets gemerkt, zelf gebruikten wij niet de kluis maar stopten waardevolle spullen in de koffer en deden deze op slot.

Ik heb zelfs per ongeluk mijn iPhone, portemonnee en spiegelreflex eens op het bureau laten slingeren terwijl de schoonmaak was langs geweest, hier zijn ze netjes vanaf gebleven.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, toeristen zijn hier echt nog heilig.

Toen wij er waren werd er druk opgeknapt overal. Er werden extra paden aangelegd naar het strand, de tegels in het zwembad werden vernieuwd de bedjes en parasols werden geschilderd etc.

Het zwembad is zout water, wel zijn er zoetwater douches.

De zee is prima, er is een oplettende strandwacht die je echt terug roept als je te ver gaat. Geen stenen of schelpen op het strand of in de zee, dus je kunt zonder waterschoenen de zee inrennen (pas op voor kuilen)

Er worden wel bedjes gereserveerd, erg jammer, 7 uur opstaan om handdoeken te leggen.

Tip: als je naar Sal rei gaat en na t kerkje op het plein rechts (hier hangt de advertentie van het mega hotel) en daarna direct links kom je bij Nederlanders en zij bieden exclusieve, betaalbare excursies aan in kleine groepen. Boek beter hier dan bij je toeroperator, deze excursie was beter als die van touroperator waar je met 50 tegelijk op een plek word losgelaten en je word bestormd door vervelende Senegalezen.

Super volgend jaar weer!

Saskia
1-2-2016

Wat een heerlijk hotel is dit 10 dagen echt genoten.Ik ben best een zeikerd en verwacht ook iets goeds bij 4 sterren en dat is dit hotel zeker. Lieve leuke mensen van receptie, manager, tuinman,beachboy tot schoonmaakster en niet te vergeten de animatie.

Eten top voor iedereen is er genoeg, vers,warm met veel variatie en heerlijke cocktails.

Ongedierte buiten maar zeker niet op de kamer ja als je je deur zonder hoor laat openstaan. Kamer kan iets nieuwer maar prima te doen netjes ruim en schoon.

Als er iets is bv iets kapot op de kamer of ongedierte word daar direct actie op ondernomen maar dan moet je het wel bij de receptie melden.

Rode vlag is uit veiligheid en dan zijn er altijd van die mensen die een discussie aangaan met de lifeguard. Terwijl wij gezien hebben dat het niet voor niets is want ze hebben iemand gered die aan het verdrinken was. Er zitten dagen bij dat de golfen echt bizar zijn maar ook dagen dat je wel tot je middel erin kan.

Het is echt een aanrader!!

Heel fijn

Chantal
27-1-2016

Buiten de animatie in het hotel, is er in boa Vista niets te zien, of te doen , alles was in orde , eten was lekker, en gevarieerd , mijn kamer was netjes, animatie was goed, het resort was mooi verzorgd , alleen veel tegels die losliggen rond het zwembad, is gevaarlijk, en de kussens van de zetels zijn echt heel vuil, das het enige negatieve.

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

nooit meer !

eric
23-1-2016

Hopeloos verouderd en vervuild ! Kamer uitgeleefd: veren staken doorheen de matras. Airco stonk, in jaren niet ontsmet en gekuist.

Douche met schimmel en te kort douchegordijn. WC bril kapot. Mieren en andere ongedierte. Als klap op de vuurpijl was onze kamer verbonden met een tussendeur met de buren, waardoor wij alles konden horen en omgekeerd dus ook! Betalend wifi, zeven euro voor een uurtje. Twee euro voor anderhalf liter water om de tanden te poetsen. Twee euro per dag voor de kluis. Zeer beperkte all in. Eten was redelijk, maar niet altijd warm. Levensgevaarlijk met ontelbare trappen. Zwembad met versleten ligzetels, waar je voor zeven uur handdoek moest leggen, als je nog plaats wilde hebben aan ijskoud zwembad , omringd door losliggende tegels.

Na twee dagen zijn wij gelukkig door de goede zorgen en inzet van de touroperator hostess ter plaatse Natascha, kunnen verhuizen naar Riu Caramboa.

Nooit meer Royal Decameron: vier sterren onwaardig. Ten stelligste af te raden!!!

Bijzonder slechte ervaring.

W.W.
14-1-2016

Wat een deceptie. Van buiten ziet het er aardig uit, leuk aangelegd.

In de kamer is het een ander verhaal. Oud, versleten en zeker geen 4 sterren waardig, eerder 2. Wij hadden een hele kolonie mieren in de kamer. Over de muren, langs het bed, zelfs op het toilet en in de douche. Volgende dag andere kamer gevraagd wat we na inmenging van reisleidster ook kregen.

Gelukkig hier geen ongedierte maar dezelfde oude meuk. Toiletbril die stuk kleiner is dan de toilet, douche waar je eigenlijk niet in wil staan en het water niet wegloopt.

De kluis los in de kast, 7 euro per uur betalen voor internet, en dit kan alleen bij de receptie.

Ontbijt en lunch waren oke. Avondeten altijd lauw of koud en was niet echt veel variatie. Er lopen veel katten, ook bij restaurant en vooral op het terras. Dit zou niet zo'n probleem zijn, zij het niet dat het er naar urine stinkt, en als je pech hebt dan sproeien ze ook nog tegen je tas of koffertje.

De zee was zo wild dat er dagelijks een rode vlag hing, dus je kunt amper in zee zwemmen.

Er zijn 2 zwembaden met (erg koud) zout water. Stoelen liggen al erg vroeg handdoeken op. Vooral bij het rustige zwembad liggen alle tegels los wat niet alleen gevaarlijk is, maar ook vies omdat het water eronder opspat als je er op loopt.

Later in de middag komen kakkerlakken opzetten, die wel zo'n 4 cm groot zijn. Gelukkig hadden wij ze niet op de kamer, maar hoorden van andere gasten dat die ze ook op de kamer hadden.

Alles bij elkaar onbegrijpelijk dat dit als 4 sterren verkocht wordt, prijs en kwaliteit is absoluut niet in verhouding.

Advies: boek een ander hotel.

Prachtig weer, matige accomodatie.

C&A
10-1-2016

De opzet is erg mooi, zoals de huisjes gelegen zijn aan de straatjes, en een mooi groot zandstrand, met een woeste branding.

Ons huisje moet dringend gerenoveerd worden, zeker de badkamer, de bedden zijn zeer slecht. Er is een groot en een klein zwembad, bij het kleine liggen bijna alle tegels rondom het bad los, gewoon gevaarlijk, ook bij het grote bad, maar daar minder. De kussens op de ligstoelen zijn kapot en versleten. Het ontbijt en de lunch is goed, het diner minder. Het totale onderhoud van het geheel is zeer matig, zeker geen aanrader!

oud versleten of kapot met veel ongedierte

piet
8-1-2016

laten we positief beginnen, het weer was goed! daar had het hotel geen invloed op. kamer alles oud versleten en kapot. bed matras als kuil met veren in je lichaam , badkamer met ongedierte in de nacht , bruin water, waar je dus niet schoon van wordt , maar wel met zeep vet vrij. bad niet te gebruiken of je moet van koud water houden , boiler veel te klein. moderne tv met 98% franse zenders maar met usb stick aansluiting. voor je eigen films :) , geen lades voor spullen 1 kast , en alles van het allergoedkoopste . ikea is luxe hierbij. wel elke dag nieuwe doeken en schoonmaak. maar ja als alles oud en versleten is ondankbare taak. zwenbaden alle tegels liggen los. of kapot , franse keiharde muziek. eten veel eentoning en Koud tot lauw. beach club en andere eetgelegenheden , veel katten met ongedierte. sinds bouw waarschijnlijk nooit onderhoud gehad. echt alles kapot en alles van plastic. ga hier alleen heen als u wilt zien hoe franse een mooi gelegen resort naar de verdoemenis helpen.

landje pik

daatje
29-11-2015

Op het eiland is niets te beleven.Het enige verde is het kunstgras van de tennisbaan.

Het eten en drinken op het resort was prima. er waren 2 animatieteams die voor genoeg vermaak zorgden.

Mijn grootste ergernis was het tekort aan ligbedden en handdoeken voor het zwembad.'s Ochtends om 7 uur ging menigeen zijn handdoek al neerleggen op de ligbedden. Het is ons overkomen dat toen we na het ontbijt om half negen een plek zochten alle plek voorzien was van een handdoek. Het commentaar van de leiding was toen alleen No Stress,het is druk,waarmee we dus nog geen plek hadden.Er staat wel dat je een plek 90 min. mag reserveren ,maar er is niemand die hier controle op houdt.Je bent dus echt genoodzaakt om je net zo asociaal te gaan gedragen en dat stoorde me enorm.

Wat mij betreft had men ook wat vaker mogen spuiten om het ongedierte te bestrijden.!x per week is erg weinig.

Jammer dat je flessen water moest kopen bij de receptie voor 2 euro per fles,als je tenminste niet met bekertjes naar je kamer wilde lopen.

Prima vakantie voor als je alleen maar van de zon wil genieten.