Zoover

9,8

Top hotel

Liesbeth
9-10-2015

Top! Ik ging met mijn 7-jarige dochter, die het nu nog over het ontbijt heeft (want er waren cupcakes, en iemand heeft speciaal hot chocolate voor haar gemaakt omdat ze geen koffie /thee dronk). Ze lopen constant rond met potten koffie of thee voor een refill. Hotel heeft ook een zwembad. Handdoeken kreeg je daar. Heel mooie ruime kamer, we hadden allebei een ruim 2-persoonsbed waardoor ik op de mijne in alle rust Netflix kon kijken terwijl zij sliep.

Ik kan nauwelijks minpuntjes bedenken behalve dan dat de kamer uitkeek op een soort overdekt plein en je dus geen raam kon openzetten voor frisse lucht. Dat was met airco geregeld. En je kon dus niet zien hoe het weer buiten was.

Ligging was top, heel centraal, vlak naast St. Paul's Cathedral. Voor de deur busstops en de metro dichtbij. Op loopafstand van de Tate Modern (over de Millenium Bridge). Personeel komt uit het buitenland, zijn soms moeilijk verstaanbaar en kamermeisje sprak helemaal geen Engels.

Erg luxe allemaal.

Super hotel

Robert Gredt
13-5-2013

Zeer aan te raden hotel, zeer goede ligging 50 m van St Pauls Cathedral, ontzettend mooi, zeer vriendelijk personeel, geweldige kamers met super badkamer en heerlijk ontbijt. Zeer aan te raden.

Gereisd Met partner in mei 2013

Super

Jan
18-12-2011

Superhotel! Mooie ligging, goede service, zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2011

Fantastisch!

BV
5-8-2011

Grange St Pauls in London is een prachtig hotel, vriendelijke medewerkers, kamers zijn zeer luxe, kregen n upgrade naar n clubroom gratis, geweldige spa, ligging is fantastisch.

Gereisd Met partner in juli 2011

mooi hotel qua architectuur

Familie N.
2-1-2010

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt, jammer enkel croissants en koude aangebakken toasts (geen vers brood of pistolets). Heel mooie kamers, jammer dat vensters niet open kunnen (geen verluchting, benauwd gevoel).

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009