Zoover

8,5

Genoten

carlies
15-4-2019

Appartement was schoon, prachtig uitzicht over de haven, Gezellig dorp, goed eten en prachtige stranden alles goed verzorgd.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

heel goed

toon van Dijk
5-10-2018

het is een heel mooi appartement maar er is geen bar of zo.

dus alles zelf verzorgen.

heel mooi zwembab

Gereisd Met partner in september 2018

Super!

Daphne Van t Hoff
16-9-2018

Net terug van een weekje in dit appartementencomplex. Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam, appartement was schoon en is nog erg nieuw. Muskietennetten op het balkon was erg fijn!

Stranden zijn op 5 min rijden met de auto bereikbaar, verder zijn die erg schoon en kindvriendelijk! Heel veel speeltoestellen en zwembaden voordat je het strand oploopt. Echt aan te raden als je met kinderen bent.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Basic, maar net appartement.

WQN
31-8-2018

Basic appartement, netjes, redelijk schoon. Zwembad. Kluisje in appartement. Wifi

redelijk tot goed. Ruime buitenruimte met kunststof tafel en stoelen. Vriendelijkheid en service van het personeel was prima. Er werd steeds vlot gereageerd, als we iets nodig hadden. Afstand naar het strand/centrum goed te lopen, 10-15 minuten. Top dat er horren voor de ramen en het balkon/terras zaten. Wasmachine in appartement. Op aanvraag koffiezetapparaat, strijkplank, strijkbout zonder extra kosten. Geluid van de gang klonk wel erg door in het appartement. Supermarkt dichtbij vonden wij best duur. Op 10 minuten rijden een nieuwe Lidl. Scheelt enorm.

Goede plek als je een betaalbaar en net appartement zoekt, niet al te ver van het strand. Steden als Bologna, Ravenna, Ferrara zijn goed te doen met de auto. Venetie is iets verder, maar ook te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nette schone accommodatie met verbeterpunten

Karen
21-8-2018

De muskitonetten waren heel fijn, die kon je helemaal naar beneden trekken op het balkon zodat je muggenvrij komzitten, groot pluspunt! Minpunt vonden we dat je moest betalen voor airco, je kunt er niet zonder in de zomer want de kamer wordt bloedheet als je geen airco hebt, en 8 euro per dag hiervoor vonden we echt aan de prijs en hebben we nog nooit ergens anders voor hoeven te betalen! Verder vonden we het heel jammer dat het zwembad al om 19:30 ging sluiten, op het fijnste gedeelte van de dag wanneer er niet meer zoveel kinderen in het water zijn! Hoe leuk is het om in een steeds andere kleur verlicht zwembad te zwemmen als het donker is?!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Het was fantastisch.

H. Verveer
2-6-2018

Eindelijk een appartement waar de foto’s niet om liegen. Zoals de foto’s eruit zien, zo is het ook in werkelijkheid. Supermooie appartement dus, met zeer vriendelijk personeel, die, als je iets wilt weten ook de tijd voor je nemen en actie ondernemen.

Het was schoon, goed onderhouden en WiFi ontvangst was ook perfect.

Mooi zwembad, dat s’avonds oplicht in verschillende kleuren.

Wij gaan zeker terug.

Enig minpuntje, qua omgeving, was dat je er niet echt veel kon fietsen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke appartementen

M.Lenting
5-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar Residence Cleo geweest en het viel wederom zeker niet tegen. Prima appartement met groot balkon en genoeg ruimte. Bedden aan de harde kant (tip: als je eigen beddengoed meeneemt: er zijn geen dekens aanwezig, dus neem ook iets mee wat in je dekbedhoes kan)

Geen nl tv zenders en het internet is niet altijd best.

Omgeving : prachtig natuurgebied, stadje is leuk , onderhoud wegen etc. verschrikkelijk. Leuke uitstapjes naar steden in omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Willy
30-7-2017

Mooi, ruim en schoon appartement, van veel gemakken voorzien. Horren voor het balkon en ramen zijn heel fijn, ook al hebben wij weinig last gehad van de muggen die ons 'beloofd' waren. Prima zwembad met parasols en heerlijke ligbedden waarvan er elk moment voldoende beschikbaar waren. Trampoline, pingpongtafel, tafelvoetbal en basket voor de kids. Vriendelijk personeel waarvan de dames bij de receptie goed Engels en Duits spreken.

Strand is aan te lopen maar je bent wel even onderweg... Uitstapjes gemaakt naar San Marino, Bologna, Commachio en Venetië.

Wij vinden deze accommodatie zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk

Mirjam Lenting
16-9-2016

Leuk appartement, groot balkon, veel voorzieningen in het appartement. Internet niet geweldig maar oké. Geen nl tvzenders. Ligging net niet fijn tov afstand naar strand. Is te lopen (kwartier) maar bij hoge temp en spullen die je meeneemt niet heel relaxed. Met de auto is mogelijk maar parkeren is een crime. Wij zijn meer bij het zwembad geweest dan aan het strand. Omgeving niet heel bijzonder, wel leuke uitstapjes naar Venetië, San Marino, Bologna. Mede door mooie appartement super vakantie gehad

Geweldige accommodatie

Verschure
21-9-2015

Zeer aan te bevelen super appartementen horren voor de balkons in verband met de vele muggen een bbq op de balkons. Super vriendelijke medewerkers en manager

Zou er zo weer naar toe gaan prachtige omgeving veel te zien o.aan Ravenna Commachip.

Gereisd Met partner in september 2015