Zoover

8,9

Fantastische vakantie.

JosW
24-2-2019

Erg mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten en ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd Met partner in februari 2019

Marijke van Duuren
9-10-2014

Wij hadden van dit hotel meer verwacht,de kamer viel erg tegen en het was zowel op de dag en nacht erg gehorig.Dit Hotel lig aan een drukke weg die naar Marbella gaat.De kamers ook behoorlijk gehorig.Slecht geslapen daar.

Wij hebben 4x gelogeerd in Vincci Estrella de Mar en wij zijn nu na 5 nachten veranderd naar Vincci Pasado in Malaga daar waren wij ook in Maart dit jaar en dit hotel bevalt ons beter.

Aanrader

G. Doeze Jager
4-6-2013

Net buiten het centrum van Malaga. Strand op 50 meter. Leuke eettentjes in de directe omgeving. Buslijn 16 van en naar centrum in 15 minuten. Buskaartje kost € 1,30.

Fantastische locatie met erg goede service, hele nette kamers en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima, trendy hotel vlak bij het strand

jabima_2002
5-3-2011

Mooi, trendy hotel. Strand is vlak bij. Centrum van Malaga is te ver weg om te voet te gaan. Er is een parkeergarage bij het hotel, wel wat prijzig. Personeel was vriendelijk, met name voor onze dochter van 8!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

prima hotel

Lian van Dun
20-11-2010

Een heel goed hotel in Malaga. Ligging aan de boulevard. prima kamer,keurig netjes. Enige nadeel 30 min lopen naar het centrum. Kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd Met partner in november 2010

design, modern, chique

Marijke De Belder
10-4-2010

Vincci is hedendaags en trendy ingericht. De kamer was prachtig. Heel hip, uitzicht op de zee leek wel uit een film te komen, mooie badkamer. Het bed was ontzettend groot, prachtig beddengoed. Niet elke receptioniste was er even vriendelijk, maar je hebt er wel gratis internet. De ligging is prachtig aan de dijk, maar niet centraal. Je moet wel een half uur wandelen naar de hoofdstraat van Malaga ('Alameda'). Op tien minuten van het hotel vind je wel een bushalte voor de luchthaven (lijn 19). Die luchthaven ligt trouwens maar 5 km van het hotel. Wel praktisch. Hotel ligt aan een straat met veel verkeer. Vlakbij paar toffe strandrestaurantjes en cafeetjes. We zouden het opnieuw boeken.