Zoover

7,3

brandschoon en nieuw

DANY
28-1-2012

Wij boekten een 2 persoons appartement voor 3 nachten voor de prijs van minder dan £100 per nacht (alle taksen inbegrepen) via het internet.

Bij aankomst rond 09 uur mochten wij onze bagage achterlaten en kregen een ontvangstbewijs.

Vanaf 14u mochten we inchecken.

Wij kregen een appartement op het gelijkvloers palend aan de patio.

Een zee van stilte in de drukke stad.

Subliem!

Ons appartement leek splinternieuw en brandschoon met alle modern comfort: een volledig ingerichte keuken (afwasmachine, inductie fornuis met dubbele oven, electrische ketel, microwave, ...), 2 flatscreen tv en dvd player, tafel met 6 stoelen, 2 vouwsofas, slaapkamer met boxsprings , luxe badkamer, airco..

Het ware handig geweest mocht er een beknopte gebruiksaanwijzing zijn geweest voor al die apparatuur.

Eigenlijk was het een 6 pers. appartement voor de prijs van een twee persoon appartement !

Bij een volgend bezoek aan Londen boeken we zeker terug als de prijs quasi dezelfde is gebleven.

mooi op de foto maar helaas niet in werkelijkheid

w
8-5-2011

op de foto's een zeer mooi en groot appatement,maar helaas hebben we de pech gehad een kamer (419) te krijgen met zeer veel mankementen, het was er klein en zeer vies.

ligging is goed en personeel vriendelijk, en na een klacht over een doorgezakt bed en een kapotte DVD was er de volgende dag een nieuwe bed en DVD speler.

maar over kapotte raamverduistering en 6 zeer smerige stoelen ( foto) werd met een lach behandeld.

badkamer was ook oud, maar zover mogelijk wel goed schoongemaakt.

over het algemeen ziet het hoteler netjes uit, maar helaas niet onze kamer.

als de kamers opgeknapt zouden worden, zou ik er zeker teruggaan.

Aanrader

anneclairevonzandhoven
24-2-2010

Voor een paar dagen is het zeker aan te raden. We waren hier met z'n tweetjes

We werden goed ontvangen de 1e kamer rook een beetje toen gelijk een nieuwe gekregen. Werd niet moeilijk over gedaan. Winkels en restaurants dicht in de buurt.

Gewoon goed.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010