Zoover

Hotel Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade

Hotelsterster
7,1

2019

Het nodige in in netheid en compactheid bij elkaar

E. Bolk-Tavenier
27-7-2019

Voor een stedentrip is dit een prima plek om te overnachten. Wij waren met 3 personen. Tijdens het boeken was ons al duidelijk dat we in een kleine maar nette kamer zouden komen te slapen. In de kamer is een keurige matglazen sanitaircabine gebouwd. Voor de 3e persoon is een 2 delig matras beschikbaar. De 2 persoonsbedden zijn comfotabel. De kamer was voorzien van een goedwerkende airco en tv. Het ontbijt is voldoende, zij het in een rumoerige ruimte. Net om de hoek bij het hotel vertrekt 1 van de 3 wel bekend "hop on, hop of" bussen. Met deze bussen kun je van 3 verschillende prachtige rondritten door Kopenhagen genieten.

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima

L.
15-4-2018

Klein hotel, gunstig gelegen. Vriendelijk personeel. Vanaf het hotel kun je lopend of met de bus naar het centrum.

Ontbijt is minimaal, maar prima om de dag mee te beginnen.

Kamers zijn erg klein en gehorig, niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in december 2017

Top locatie, prima hotel!

PvK
5-1-2018

Top!

Nieuw, schoon, modern.

Fantastische locatie: alles op loopafstand midden in het centrum op steenworpafstand van Nyhavn.

Kleine kamers (12m2), maar wat heb je nodig bij een stedentrip.

Goeie bedden, lekkere douche.

Aanrader!!

Gereisd Met partner in januari 2018

Super hotel

Monique
21-6-2017

Voor 6dgn er geweest was top

Kamer klein maar schoon en alles heel goed , wij zelf weinig op kamer geweest

Vanaf station 10_15 minuten lopen

Geen zwembad

Ontbijt met glutenvrij dieet super netjes

Personeel erg vriendelijk en netjes

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed schoon hotel kleine kamer, maar voldoende.

Marion Meij
10-4-2017

Prima gelegen in city van Copenhagen. Schoon 5 min. Van metro. En Nyhavn. Rechtsom de hoek de Aldi. Want een wijntje of biertje is 3x zo duur als in Nederland. Maar is bekend van Scandinavische landen. Goed ontbijt met zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er geen barretje in het hotel is. Maar een heel goede uitvalsbasis. Aanrader is een fietstour met Baya fietstour en een boottocht van een uur met gids. Leuk is papiereiland (alleen per fiets of lopend) ontdek ook de leuke wijk Vestibro. Goed restaurant is Mother. En botanische tuin

Let op hotel heeft geen bord opzij hangen alleen letters op de gevel. Moeilijk te zien er staat een ander gebouwl voor.

Goed budgethotel

Gewoonthuis
19-3-2017

Goed gelegen, piepkleine kamer, goede wifi, schoon, nieuw, betaalkuisje voor koffer in kelder. Enigste minpuntjes zijn dat je niet naar het hoteltoilet kan zonder kamersleutel, en wij vonden het wat flauw dat je alleen tegen meerprijs (45 euro) upgrade smorgens al om 9:00 ipv. 15:00 kan inchecken (wij hadden een vroege ochtendvlucht) maar anderen zullen hier vast blij mee zijn.

Prima hotel, dicht bij centrum, efficient

paula
8-12-2016

Kamer klein maar alles aanwezig, alleen 2-persoonsbedden, evt. familiekamer met extra bed op de grond, goede wifi, uitstekend ontbijt.

Onpersoonlijk, maar goede uitvalsbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2016

Modern, dichtbij centrum, heerlijk gezond ontbijt

Linda en Bert
2-5-2016

Mooi, modern hotel met alle comfort. Design kamer met mooie nieuwe douchecabine en prima bed. Werd iedere ochtend opgemaakt en gereinigd. Heerlijk en gezond ontbijt met voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel.

Enige wat we misten was een loungeruimte/bar die je 's avonds kunt bezoeken. Drankjes haal je bij de receptie en gebruik je op de kamer.

Gereisd Met partner in maart 2016

Geschikt voor stedentrip

Karen
26-4-2016

Het hotel ligt vlak bij de metro en heel centraal, op 3 minuten lopen van Nyhavn en Stroget. Ontbijt is prima: vers brood, ham, kaas, zoet beleg, fruit en koffie/thee/melk. Het hotel heeft verder een leuk modern aanzien. Omdat we er alleen kwamen om te slapen en douchen, vonden wij de kleine kamer geen probleem. Erg schoon en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit gewoon perfect, zeker voor de (dure) Deense begrippen.

Volgende keer weer

Jermain
25-1-2016

Goed hotel voor de juiste prijs

Gereisd Met vrienden in januari 2016