Zoover

6,6

voor herhaling vatbaar .top hotel

franky holsbeke
27-6-2019

rustige gelegen prachtige lobby .goede ontvangst . nodige uitleg . 2hoofd restaurants met een goede verzorgde keuken en variatie .de ganse dag mogelijk om te eten en drinken . verzorgde nette kamers met ruime badkamer . rustige slaap plaatsen .aninatie prachtige er is altijd we iets te doen zowel in avond als over .Het maken van uitstappen is van daar uit geen enkel probleem dit met het plaatselijk vervoer het best zijn de busje naar manavgat en daarna side deze rijden tot 24uur daarna word het de taxi deze zijn wel duurder. kort om zeker de moeite waard een top verblijf het was super

Gereisd Met partner in mei 2019

Melis
16-6-2019

Het hotel is verpest vroeger beter het is het echt niet waard door het eten ernstig buikkrampen gekregen en was elke keer het zelfde voedsel

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Dennis Maatman
3-11-2018

Zeer mooi en luxe hotel mooie ligging aan het strand. Mooie grote kamer met ruim balkon lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Fantastisch!

Chantal De rond
24-10-2018

Wij hebben een super vakantie gehad van 4 tot 13 oktober. Hotel was super mooi. Kamers werden goed gepoetst. Poetsvrouwen waren vriendelijk. Personeel was vriendelijk. Animatieteam was erg enthousiast en leuk. Goed contact mee gehad. Ligging ligt afgelegen maar dat stond ook omschreven. Excursie was goed geregeld. Gewoon een top vakantie en hier gaan we zeker nog eens naar toe.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Tarik Yildirim
5-8-2018

Wat een vreselijke hotel echt een afrader internet wifi is alleen gratis in de lobby in de kamers moet je betalen kluis is met geld om 22:30 is de airco uit in de lobby gewoon bloed heet je moet maar naar je kamer gaan anders zit je onder de zweet na 12 uur is er alleen een beach bar open waar je ruim 500 meter moet voor lopen

De eten is matig tot zeer slecht ik heb de hele week rijst met salade gegeten.

Schoonmaker was vroeg in de ochtend aan het schreeuwen in de gang er werd zelfs aangeklopt terwijl ik een kaartje had opgehangen aan de deur met niet storen

Deze hotel is de slechtste hotel wat ik heb gehad vreselijk nooit meer

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima vakantie gehad 👍

John bergs
13-5-2018

Een prima hotel, kamer ruim , en netjes worden elke dag goed schoongemaakt compliment voor de poetsvrouwen aldaar !!!

, verzorging goed ,personeel vriendelijk,animatie team leuk,zwembaden mooi groot en schoon , strand goed ,

Zonde dat het hotel afgelegen ligt ,in de omgeving weinig tot niets te doen.

Omliggende plaatsen goed te bereiken ,met de dolmusbus ,voor 2 euro per persoon kom je een heel eind.

Kortom een prima vakantie gehad.

Gereisd Met partner in mei 2018

Luc
18-2-2018

Hotel is georiënteerd op Russen.

Wij hadden een kamer in de kelder met uitzicht op een betonnen plaat.

Voor onze kamer was een zitje waar van vrijdag tot maandag middag rotzooi stond, iedereen zetten daar zijn lege glazen neer. 4 maal aangegeven dat dat er stond.

Overal lagen kapotte glazen in de gangen.

s'morgens om 11:00 lagen de Russen al dronken aan het zwembad.

Restaurant is mooi/groot, buiten een overdekt terras.

Eten is eentonig en elke dag het zelfde.

Veel lege bakken met het eten.

S'avonds heb je een show van het animatie team (word Turks en Russisch vertaald) daarna ben je verplicht om op het resort te blijven, er is in de omgeving niks van winkeltjes, je zit erg afgelegen.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

zeer goed hotel

daniele di giambattista
20-1-2018

het eten was zeer goed en veel afwisseling wij hebben al terug geboekt voor dit jaar

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Erg lekker bij kunnen komen

Fam Duinmeijer
30-10-2017

Een heel goed hotel met goede service. De bedden op de kamer zijn hard, maar al meld je dat bij de receptie dan zorgen ze ervoor dat er een dik dekbed op het matras gelegd wordt. Bij de zee lig je heerlijk rustig, geen harde muziek zoals bij het zwembad, er staan goede bedjes en er is een beachbar, met drinken en van 12 tot 16 uur snacks. Wel jammer dat er nergens iets van zoetigheid te krijgen was. De patisserie in het hotel is dan net even te ver weg om naar toe te gaan. We hebben ons kostelijk vermaakt om het drank gebruik van de russische gasten, voor de rest heb je er geen last van. Er waren wel behoorlijk veel jonge gezinnen met kinderen die op een gegeven moment moe worden en dus gaan huilen, daar moet je wel tegen kunnen. Maar het hotel is schoon, iedereen is vriendelijk en we hebben er heerlijk uitgerust

Gereisd Met partner in oktober 2017

Nooit weer

Straatsma
25-9-2017

kamers, eten waren op zich prima, geen 5 sterren!

personeel erg onvriendelijk.

Bij uitchecken ('s nachts) werden we gedwongen om cash te betalen. Pinnen en creditcard was niet "mogelijk". Ook mocht de 15 euro niet op rekening. Ons luchthaven vervoer stond al die tijd te wachten. We zijn gedwongen in een auto te gaan en enkele kilometers verderop te pinnen (moesten eerst nog een grote autoweg in donker oversteken). Terug bij hotel zeiden ze geen wisselgeld te hebben. Dit personeel heeft geweten dat er alleen minimaal 50 euro gepind kon worden. Dus... geld afgeven en 35 euro teveel betalen.

Gereisd Met vrienden in september 2017