Zoover
Hotel Leonardo Berlin

Hotel Leonardo Berlin

Hotelstersterster
8,1

Prima, maar wel stuk van de stad.

Cobus
13-3-2019

Net hotel op 20 minuten van het centrum. Hotel ligt aan een drukke staart met behoorlijk veel herrie. Kamers zijn klein, 2 persoons bed is met 1.60 ook aan de krappe kant. Bed is wat zacht, maar we sliepen prima. Metro is vlakbij, en overal cafe's en restaurants. Supermarkt ook dichtbij. In de horeca in deze wijk word overal stevig gerookt. Ontbijt is super. Maar aan de overkant is een prima bakker waar je ook kunt ontbijten. Bij slecht weer heeft het hotel paraplu's te leen. Voor 12 euro huur je een fiets. Schloss Charlottenburg op 15 minuten lopen.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Topper! Fijn hotel voor een stedentrip.

Ingele
6-6-2018

Eenvoudige kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Keurig schoon. Goede bedden. Tegenover zit een fijne bakker waar je lekker kunt ontbijten. Op 5 minuten lopen van de metro.

Gereisd Met partner in augustus 2017

niet meer

14-8-2016

Geen koelkast, dus even naar de supermarkt om wat kouds weg te zetten is er niet bij. Televisie gedateerd. In het hele hotel was geen tweepersoons dekbed aanwezig, en daar moesten we het maar mee doen. Matras was doorgezakt. Badkamer was open aan de kamer. dit betekent dat je dus absoluut 0 privacy hebt voor je partner.

Pluspunten: - Kamer was schoon, Prima airco.

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Anne
10-8-2016

Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen voor €14 per dag. De inrichting is modern en vrij nieuw. We zaten op de derde verdieping en de kamer was lekker ruim. Jammer dat het badkamergedeelte niet is afgesloten met bijv. een schuifwand. Zo heb je geen privacy als je uit de douche stapt. Het 2 persoonsbed sliep heerlijk. De ligging middenin Charlottenburg is perfect. We gingen 's morgens ontbijten bij Café au Lait in de Kantstrasse. Hier waren overigens heel veel Aziatische eettentjes te vinden. De Kurfurstendam was ongeveer een kwartier lopen. Goed te doen. Wij zijn tevreden over ons verblijf.

Schoon, centraal, prima ontbijt, fijne bedden,

Lia Bonnamy v Baal
1-5-2016

Eigenlijk alles goed.... Misschien dat het personeel aan de balie wat meer geïnteresseerd zouden kunnen zijn en bv je in iedergeval een prettige reis zouden kunnen wensen. Zijn niet onvriendelijk maar gewoon wat meer betrokken zou leuk zijn. Maar misschien is dat erg persoonlijk.

Ik ga er nu voor de 5de keer heen 3 mei en voor de 12 de keer naar Berlijn, het is gewoon mijn stad geworden.👍😄

gewoon goed hotel

coby
19-1-2016

Dit hotel ligt in een wijk waar zelf ook al enig vertier is.

De straat waar het aan ligt heeft een paar leuke eettentjes en winkels en als je de hoofdstraat oversteekt kom je in een echte winkel straat.

Het centrum (gedächtniskirche) is lopend wel te doen maar dan moet je wel even doorstappen.

Het hotel heeft op de begane grond naast de receptie een kleine lounge met bar en smorgens ontbijt je in het restaurant op de eerste verdieping.

Het ontbijt is prima. er is genoeg lekkers te vinden.

De kamers zijn vrij standaard en het wordt goed schoongehouden

Goed hotel voor city trip!

Jeanette
10-1-2016

Mooi hotel met goed ontbijt en heerlijke douche. Goed hotel voor citytrip! Metro station om de hoek, perfect gelegen in Berlijn!

Gereisd Met vrienden in december 2015

Mooi hotel dicht bij de metro

Lauraine_souren
16-7-2015

Mooi hotel, licht wat verscholen waardoor we 2 keer langs het hotel gereden zijn. De aanrijroute vanaf de autoweg was wel erg makkelijk!

Parkeren bij het hotel was prima te doen. We mochten zelfs de auto de dag van uitcheck tot de avond laten staan.

De kamer was erg goed. Ondanks de drukke straat geen last van het verkeer. Kussens waren wel erg zacht.

Het ontbijt was heel goed, erg veel keuze en alles vers.

Verder was de gratis wifi erg makkelijk en werkte prima.

De ligging van het hotel is super! Bij het hotel licht de metro halte Bischmarkstrasse. Vanuit hier ben je erg snel bij alle bezienswaardigheden. En de kaartjes voor de metro kun je bij de receptie van het hotel al kopen.

Kortom wij raden iedereen dit hotel aan voor een stedentrip naar het mooie berlijn.

Perfecte uitvalsbasis voor citytrip

Patrick Swinnen
2-5-2015

Prijs/kwaliteit perfect hotel voor citytrip. Mooie kamers met iedere dag verse handdoeken. Goed ontbijt en vriendelijke bediening.

De ruimte aan de bar is helaas beperkt. Om de hoek de metro als uitvalsbasis.

Gereisd Met vrienden in april 2015

goed stedentrip hotel

Miranda
20-4-2015

Heerlijk verblijf. Schone kamers, met elke dag schone handdoeken. Vriendelijke personeel, zowel engels als duits sprekend. Goede WIFI en goed ontbijt.

Gereisd Met partner in april 2015