Zoover

6,9

Meer dan geweldig!

Fam. Bouwman
6-10-2018

Dit jaar voor de 4e x geweest! wij hebben het meer dan naar ons zin hier en willen telkens terug. Het appartement is sober, maar ach we leven buiten. Het personeel is altijd vriendelijk én behulpzaam. Het animatie-team was ook dit jaar weer top!!! Zo genoten Ashref, Momo en Getano!!! Wij gaan er altijd op uit dus een auto is écht een must! We hebben al zoveel gezien opSicilië en nog niet uitgekeken. Als je je verdiept in de cultuur, de mensen, de gewoontes enz dan blijft er weinig om over te klagen over. Anders lekker wat anders zoeken; wordt het ook geen massa-toerisme 💪🏻Campofelice is een klein dorpje maar met vreselijk aardige behulpzame mensen. Boven in het dorp een lekker restaurant met geweldig mooi uitzicht; vlakbij ook een goede afhaal voor pizza ed. supermarkt ook in dorp met steeds groter assortiment. Wij vinden het er meer dan geweldig, dus miss toch weer terug voor de 5e x , als het aan de jongens ligt op zeker !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooi hotel, appartementen matig

S Kornegoor
23-9-2018

Het hotel ziet er erg mooi uit met mooi groot zwembad. Je kunt ontbijten voor 15 euro pp en eten voor 35 pp. Wij hebben 1x ontbeten. Dit was prima. Wij hebben niet in het hotel gegeten, want dit vonden wij veel te duur.

Het appartement is erg sober en klein. Wij zaten aan de voorkant en dan zit je pal aan een doorgaande weg met spoor. Ook zijn de appartementen erg gehorig en er is geen tot slechte wifi. Als je wifi nodig hebt, moet je naar het hotel lopen. Verder is er een airco aanwezig.

Ook wordt het tuintje niet vaak bijgehouden, met als gevolg dat er lang gras was. Echter is dit gras wel in onze vakantie (verblijf 13 dagen) gemaaid.

Verder moet het afval gescheiden worden, maarja dat doe je in Nederland ook. Buiten veel mieren en binnen en buiten erg veel muggen.

Als je drinken wilt halen, moet je geld zetten op een pasje die je krijgt. Je moet minimaal €50 erop zetten en het restant krijg je niet terug.

Auto is wel handig.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Nooit meer, Sicilië is een erg vuil eiland

Jacqueline Bouman de Geus
19-9-2018

Op zich een zeer mooi en schoon appartement, alleen je moet alle afval scheiden geen probleem doen we hier ook, maar je kunt je vuil nergens kwijt en na 11 dagen was er pas 2x vuil opgehaald, hierdoor extreem veel mieren, we moesten ons bord vast houden met eten want de mieren liepen over de tafel. De appartementen zijn een ondergeschoven kindje want we hoorde dat het hotel wel goed wordt onderhouden, echt jammer. Tevens ligt het heel erg achteraf, je hebt echt een auto nodig. Verder heel leuk animatie team, en heerlijk zwembad.

Gereisd Met partner in september 2018

Volgende keer zeker niet meer deze

Familie van 5
31-8-2018

Erg gedateerd, redelijk schoon gehorig appartementen complex.

Erg lawaaiig, zeker de appartementen aan de voorkant (ligt pal aan de doorgaande wegen). Als je van veel en harde muziek houdt zal het ruime zwembad je wel bevallen.

Appartement is gehorig en (te) klein voor 5 personen. Handdoeken wissel en schoonmaak is twee keer per week (te weinig voor je keuken afval)

Betalen gaat via een card waar te voren geld op gezet moet worden, geen refund!

Onervaren personeel aan de balie die weinig over de geboden exursie mogelijkheden weet te vertellen.

Huur auto is een MUST, er is niets te beleven op loopafstand.

Eten (buffet) in het restaurant is zeer overprijsd voor wat geboden wordt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad!

Brenda
20-7-2018

Wij zaten met 2 kinderen, 10 en 14 in een 3 kamer app. Erg netjes, en ruim genoeg. We hadden een tuin aan de achterzijde. Keuken inventaris was niet ruim, maar voldoende. Ook fijne koelkast met vriesvak, 4 pits gasstel. Geen koffiezetapparaat/waterkoker. Airco was goed, veel gebruik van gemaakt. Geen wifi in t appartement helaas. Prullenbakken zouden dagelijks geleegd worden, is na vragen 2 x gedaan in 10 dagen. 2 x nieuwe handdoeken gekregen, schoonmaken moet je zelf doen bij een app.

Personeel erg vriendelijk, animatie ook leuk en enthousiast.

Zwembad is super, genoeg bedjes en schaduwplekken. Via een pad achter ben je zo op het privé strand. Veel stenen, waterschoenen moet je echt hebben.

Huurauto is een must, er zit weinig in de buurt. Cefalu is echt een leuke plaats om rond te struinen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Droomvakantie

Linda
15-5-2018

Het is te zien dat de eigenaar van dit hotel een perfectionist is. Alles schoner dan schoon (en ik heb smetvrees!) en tot in de puntjes verzorgd. Ons appartement was heel ruim. Wel wat gehorig, maar mensen houden hier rekening met elkaar. Ook een fijne locatie om het hele eiland te verkennen als je een huurauto hebt. En wat een rust in en rondom het hotel! Verwacht hier echter geen massale all inclusieve met veel kinderen.

Een speciaal compliment voor al het personeel. Wat een vriendelijke en behulpzame mensen. En dan in het speciaal Gaetano, zijn vrolijkheid en enthousiasme (bij de aquagym en overal rondom het zwembad) hebben onze vakantie compleet gemaakt! Volgend jaar gaan wij weer naar Dolcestate!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Gedateerd maar netjes, mooi zwembad

Jaapoetdaam
27-12-2016

We hebben twee weken gelogeerd in Dolcestate Appartements, we hadden een driekamer appartement. Het appartement was wel iets gedateerd, maar verder netjes. Het zwembad is erg mooi, het animatieteam nemen hun taak fanatiek op. Met twee grote geluidsboxen voorzien ze de hele omgeving van muziek. Campofelice is een leuk plaatsje waar lekker gegeten kan worden, ook kan er met de trein naar Palermo gereisd worden (kaartje kopen bij IP station).

De locatie is erg slecht, een huur auto is bijna een must. Omdat Dolcestate op een knooppunt van enkele autosnelwegen ligt kan er goed en snel met de auto over het eiland gereisd worden. Op de weg gedragen de Sicilianen zich als echte coureurs en de verkeersregels zien ze meer als richtlijnen.

Toppers waren: treinreis naar Palermo (45min, 10Euro retour), Normandische kasteel in Caccamo, vulkaan Etna, Sperlinga een oud Normandisch kasteel, oude nederzetting in Solunto, anti maffia museum in Corleone, opgraving Himera (vlak bij appartement). Argrigento vallei van de tempels, romeinse villa in Piazza Armerina. Er is heel veel te zien op Sicilie.

Beetje jammer..

Cornelis
21-8-2016

Uiteindelijk best een grote teleurstelling. Airco werkt matig.. Gaat regelmatig uit of maakt enorme herrie.

Doucheputje en de douchekop zijn kapot. Matrassen zijn verschrikkelijk! Springveren schieten letterlijk je rug in!

Vuilis zou dagelijks opgehaald worden, dit was niet het geval.

Auto is echt nodig!

Animatieteam komt lichtelijk rascistisch over. Besteden enkel aandacht aan de Italianen. Tevens spreken ze weinig tot geen Engels. Dit is ook het geval bij de receptie. Muziek staat zo vreselijk hard dat je enkel met elkaar kan communiceren door tegen elkaar te schreeuwen.. Ik houd van muziek en een beetje harde muziek is zeker geen probleem. Dit was echter teveel van het goede..

Zwembad was, buiten de keiharde muziek, wel prettig.

De massage die wordt aangeboden voor €40 was ook niet best.

Al met al zou ik dit hotel echt aan niemand aanraden. Zeker niet aan gezinnen met jonge kinderen..

Wij waren met de familie(leeftijd 27 tot 67).

Mooi zwembad

Chantal
25-8-2015

Aardig personeel, mooi zwembad. Dorpje Cefalu is een echte aanrader (ongeveer 20 minuutjes met de auto).

Slecht appartement, betalen d.m.v. een pas waar je geld op moet zetten maar niet terug krijgt wanneer er aan het einde van de vakantie nog euro's op staan. Bij aankomst krijg je een polsbandje om ook al heb je geen all-inclusive.

Huur auto is een must, er is niets te beleven in de directe omgeving. Strand is met stenen/kiezels.

Mooi complex

An
23-7-2015

Dolcestate heeft een hotel en appartementen met tuintje of groot balkon. Appartement was ruim en schoon. Zwembad is heerlijk, ruim en genoeg ligbedden. Helaas wel hele dag keiharde muziek uit de grote boxen naast het zwembad. Weinig rust dus! Ander minpunt is dat er in het kleine winkeltje geen verse producten zijn, ook geen brood.

Wij hebben niet bij dolcestate gegeten. 35 euro voor volwassenen en 25 per kind vonden we veel te duur. In campifelice konden we met 5 personen pizza's eten inclusief drinken voor totaal nog geen 45 euro! Heerlijk, op het terras!

Een auto is een must, elke dag. Sicilië is geweldig. Prachtige natuur, cultuur, leuke plaatsjes.