Zoover

Sorteren

Niet voor rustzoekers.

Willeke
11-8-2018

De villa was minimaal ingericht. En was op sommige punten echt aan vernieuwing toe. Greep aan kastje los, kitranden in de keuken zwart, hoekprofielen los en de douchecabine zag er ook niet smetteloos uit. Maar naar Italiaanse maatstaven oké.

Je moet houden van muziek en veel animatie. Dat start om 10.00 uur, in de middag even siësta, maar vanaf een uur of vier tot laat in de avond gaat het door. Veel Italianen. Je zit behoorlijk weg van leuke steden (minimaal vijf kwartier rijden) maar in de buurt zijn leuke strandjes. Wel zijn Massa Maritima en Suvereto in de buurt, en leuk om te bezoeken.

Airco in alle kamers is heel fijn.

Snelweg zit inderdaad best dichtbij maar hebben wij niet als storend ervaren.

Nooit meer!

Rita
17-8-2017

Klein vakantieparkje met slechte ligging. Overal ver vandaan; behalve de snelweg; het parkje ligt n.l. direct aan de snelweg. De grotere huisjes liggen zelfs direct achter een groot tankstation. Sobere huisjes met dorre tuintjes, klein terrasje met slecht meubilair, weinig privacy. Sfeerloos park met amateuristisch personeel. Slecht en vies restaurant. Broodjes voor ontbijt moeten besteld worden; alleen dat vertelt niemand. Wij kwamen er na 3 dagen achter na 2 ochtenden gestuntel om broodjes te krijgen. Er is géén campingwinkeltje o.i.d. Niemand in het park spreekt Engels; alleen Italiaans. Best een leuk zwembad; alleen 's middags erg veel lawaai door de muziek van de aquagym + muziek van de bar. De stranden in deze omgeving zijn prachtig overigens; maar boek een ander onderkomen in deze streek!

Geweldig! goede service!

Joëlle
29-9-2015

Wij kwamen in september het was toen redelijk uitgestorven, maar wij vonden dat heerlijk. Huisje was redelijk groot, klein keukentje, maar prima! 4 bedden,dus voor 4 volwassenen helemaal goed. Zwembad was heerlijk en ziet er mooi uit! Goede service ook toen onze koelkast kapot ging, binnen een uur hadden we een nieuwe. 1 tip! Wil je uiteten ga dan naar Scarlino scalo en dan restaurant Lo Scalo (tegenover Coop supermarkt) Dit is werkelijk waar geweldig!!! zulke pasta heb je nog nooit gegeten en super goede en aardige bediening, alles is mogelijk en dan betaal je met ook nog eens niet veel. 4 personen, 4 pasta's/pizza's en 2 liter wijn voor 45 euro, echt super! In het dorp Scarlino zelf (in de bergen) hebben we verschrikkelijk gegeten, je hebt dan weliswaar een geweldig uitzicht, maar het eten was aangebrand, de bediening was vreselijk en ook nog eens super duur! 135 euro met zijn 4-en. Verder zijn we een keer naar Pisa en Lucca gereden dat is prima te doen, ook Florence is prachtig.

waardeloos

frans
17-8-2015

slecht oud meubels uit het jaar nul geen bestek nooit meer

Super geweest!!!!!!

S. Balistreri
7-8-2015

Klein schalig park, zeer vriendelijk personeel. Animatie is kleinschalig, zwembad is goed voor jong en oud. In de omgeving is veel te zien, mooie stranden en leuke dorpje. Voor de bekende plaatsen, zoals Sienna, pisa enz moet je iets langer rijden. Park ligt aan een doorgaande weg, maar wij hadden hier geen hinder van. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel fijn park, geweldige week gehad !

Marco
20-7-2015

We zijn een week verbleven op het park, we zaten in een huisje aan de kant van de autostrada maar nauwelijks last van het geluid. Het park wordt goed onderhouden, is erg schoon geldt ook voor het zwembad. De ruimte rond het zwembad was ook ruim voldoende, ook ligbedden en parasols waren er genoeg. De animatie bood voor iedereen wat wils. Voor de kinderen was het echt geweldig. Veel persoonlijke aandacht was er voor hun. Dat maakte het echt bijzonder ! Het tuinmeubilair bij de huisjes is niet echt comfortabel, dat is een aandachtspunt. Het restaurant is erg sober ingericht, dat kan wel wat beter. De bediening en eten daarentegen was prima. Geldt ook voor het ontvangst en receptie. Veel bezienswaardigheden rond deze plek. Bijv. Elba, Sienna, Suvereto ( kleine plaats, maar zeker de moeite waard om te bezoeken.)

Genieten, volgend jaar weer!

Nymfa
2-8-2014

Wij hebben genoten het personeel van het park en restaurant zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook voor onze hond die mee was, dit was erg fijn. De snelweg waar over gesproken wordt staat op diverse plekken beschreven. Wij hebben bewust voor deze accomodatie gekozen. Geen last van de weg gehad. Huisje zeer schoon (niet eerder meegemaakt) basic, maar alles wat je nodig is aanwezig. Ook is er genoeg te doen in de omgeving, wel heb je hiervoor een auto nodig.

Wij hebben in ieder geval alvast een huisje voor volgend jaar gereserveerd.

Fijn vakantiepark

Jeroen
4-6-2014

Bij aankomst goed ontvangen. Vankantiewoningen zijn heel netjes en alles doet het en de uitrusting is prima. We wilden een oventje en deze werdt gelijk gebracht. Shuttle service naar het strand was erg prettig. De ligging aan de snelweg valt reuze mee. Vergeleken met Nederland rustig. We zaten in een huisje het dichts bij de snelweg en geen last van gehad. Zwembad is prima. Het park was goed onderhouden en lekker begroeid. Toen wij er waren, waren er diverse gezelschappen met en zonder kinderen uit diverse landen, maar was het er niet zo druk. Dat laatste vonden wij prettig. We waren met de hond en dat was heel leuk voor de hond.

Het eten is er ook prima, al moesten we voor het ontbijt wel wat extra dingen vragen. Maar dat was geen probleem.

In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen, dus je moet wel de auto pakken voor uitstapjes.

Leuke plek voor een weekje vakantie.

nooit meer. verkeerde voorlichting touroperator

monique beck
7-11-2013

wij hebben 2 weken onze vakantie langs de snelweg doorgebracht. het parkje zelf de mensen die het runnen zijn super aardig, leuk animatie team die voor de kids veel organiseert en simpel maar prima huisjes. alleen de ligging is echt aan de snelweg. via touroperator geboekt die in hun beschrijving zegt . ligging : in de natuur. dat valt tegen als je aan komt en langs de snelweg ligt . als je dit vooraf weet boek je dit niet. nogmaals het parkje is prima maar wie wil zijn vakantie aan de snelweg doorbrengen. als je dit vooraf weet boek je dit niet. dus voor alle toekomstige vakantie gangers. bedenk dit vooraf nu je dit weet. geen ligging in de natuur maar aan de snelweg

Fijne plek

Janss
28-11-2012

Als je niet houdt van massale campings/parken met veel landgenoten is dit een prima plek om te verblijven. Het park is nog erg kaal qua begroeiing Het huisje is prima gelegen en heeft een royale tuin. Zwembad is heerlijk met voldoende ligbedjes en binnen een minuut of 10 ben je aan zee met een heerlijk rustig strand. Park ligt tegen autoweg waar je beperkte overlast van kunt hebben, afhankelijk waar je huisje ligt. Leuke plaatsen in de omgeving maar waar je wel een uur gemiddeld voor moet uittrekken om er te komen. Wij zijn o.a. naar Lucca, Siena, San Gimignano en Volterra geweest. Prachtig! Onze kinderen van 10 en 14 hebben zich prima vermaakt met de andere nederlandse kinderen. Animatie: voetballen, waterspellen, disco, filmavond etc. , schuimparty. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Mogelijkheid om broodjes te bestellen op het park, supermarkt kleine 10 minuten rijden van het park. Restaurant aanwezig en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader!