Zoover
Hotel Horizon Beach

Hotel Horizon Beach

6,7

Ik kom zeker weer terug!

Marco
14-6-2019

Het hotel zit op een goede locatie, niet midden in de stad maar het centrum is op loopafstand. Je kunt lekker slapen in alle rust, en toch de drukte opzoeken als je daar behoefte aan hebt. De kamers en gemeenschappelijke ruimtes werden goed schoon gemaakt en zagen er netjes uit. Het personeel is heel vriendelijk en toegankelijk.

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig

Fam Weel
10-5-2019

Wij zaten in het nieuwe gedeelte de kamer was mooi en schoon. Zeer vriendelijk personeel die overigens heel hard werken. All in hotel zeer ruime keus met eten. Op loopafstand van zandstrand leuke winkelstraatjes welke kant je ook maar oploopt. Genoeg excursies te doen. Auto fiets scooter quad verhuur, wat je maar wilt. Kortom een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk oord

Jolanda
1-12-2018

Wij hadden een super week in Horizon Beach, opvallend was het ontzettend vriendelijke personeel, harde werkers doch tijd voor de gasten voor een vriendelijk woord, wij hadden een mooie, gerenoveerde kamer. Het eten was redelijk oké, jammer dat het niet altijd goed warm was, het was wel vers en smakelijk bereid. De ligging is prachtig, aan zee, je kon er heerlijk dobberen op een luchtbedje, snorkelen en in 10 minuten wandelde je langs de zee naar Stalis of de andere kant op, ook in 10 minuten naar Chersonissos. Wij vonden het jammer dat er ‘s avonds niets te doen was, gemiste kans, ook sneu voor kinderen en jeugd, beetje muziek is al gauw goed! En ja....al dat drinken uit plastic.... wij hadden een heerlijke week en raden Horizon Beach zeker aan, prijs/kwaliteit verhouding was echt prima!!

Leuk voor 1 keer

Dick De Vrij
22-10-2018

Locatie is top alleen geen zandstrand kamer was net opgeknapt alles nieuw jammer van doucheruimte te klein en met douchegordijn wat om je heen plakt,het eten was voldoende alleen vaak niet meer warm en drinken uit plastic bekers vond ik ook niet bij dit hotel passen .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Redelijk goed hotel voor een 3 ster hotel

R.Abdoelrazak
17-10-2018

Hotel Horizon is een allin hotel en bestaat uit verschillende gebouwen.

Eten en drinken is alleen maar i/h hoofdgebouw.

Nadeel: Als je bij het zwembad zit bij je eigen blok dan heb je niets te drinken terwijl een allin hotel is.

Het personeel is vriendelijk...

Ontbijt is prima, eten is ook niet slecht.

Gereisd Met partner in september 2018

Het overtrof onze verwachtingen.

A.M. ross
17-10-2018

ligging niet geschikt voor mensen met een beperking in lopen.

mooie vlonder om de zee in te gaan, maar de trap om er weer uit te komenkan wel een opknapbeurt gebruiken. De treden zouden ook iets dieper het water in kunnen doorlopen. De tijden voor het all in concept zouden wat ruimer kunnen, maar misschien is dat wel in de hoogzomer periode. Nu was de tijd tussen de koffie bij het ontbijt en de koffie op het terras 1,5 uur. Ook de eindtijd 22.30 voor het all in vond ik aan de vroege kant. Het eten in het algemeen is prima verzorgd.

Hoe laat je ook komt er is altijd voldoende eten aanwezig. Hert personeel is uitermate vriendelijk. Zwembad en het terrein daar omheen altijd schoon.

Kamers zijn wat gedateerd zo ook de douche met alleen een gordijn, daardoor vaak de hele badkamer nat.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel tegen prima prijs

Nicole
12-9-2018

Zijn hier 1 weekje geweest en dit is precies goed. Heerlijke locatie, rustig, aan de zee (via vlonder kan je de zee in, heerlijk) en op loopafstand van Chersonissos (Starbeach 10 a 15 min) en Stalis boulevard/zandstrand (6 min). Qua eten veel pasta en altijd een ander vlees en/of visgerecht en salades ed, genoeg keuze en alles goed op smaak (vind ik belangrijkste). Kamer werd dagelijk snel schoongemaakt (bedden opgemaakt en dweil). Voor een weekje vind ik dit een prima hotel tegen een goede prijs.

(Evt) min puntjes;

* Kamer in bijgebouw, waardoor niet optimaal all inclusive (drankjes alleen in restaurant bij hoofd zwembad). Maar supermarkt op paar minuten loopafstand.

* verlate check out 15.15 uur voor 30 euro EXCL. all incl. (Laatste 10 euro pp). Andere met uitcheck 19.00 uur betaalde 30 euro MET all incl. Dat was raar, je zou zeggen dat wij dan minder moeten betalen of iig ook nog all incl. hebben.

Aanrader voor weekje niks!

Perfect.

Jan
10-9-2018

Prima Hotel. Mooie ligging aan zee. Via het hotel of zwembad een pad naar zee om daar via een steiger in zee te kunnen zwemmen. Het eten was prima. Het drinken all-inclusive viel tegen. Je kan ook vanuit het hotel over een pad langs zee lopen naar het gezellige plaatsje Stalis.

Gereisd Met partner in september 2018

Drama

Schuller
10-9-2018

Kapotte airco en wc, hele slecht bedden. Eten met haren erin . 7 dagen hetzelfde.

prima vakantie gehad!

Iris r.
9-9-2018

Nou na alle reviews gelezen te hebben.. ging ik samen met mijn dochter op vakantie. En had ik niet zulke toffe verwachtigen... wij kregen een upgrade van kamer prachtige kamer met uitzicht op de zee en bergen!

Ja in de ochtend staan ze te wachten tot dat om half9 het hek van het zwembad open gaat... wij gingen ontbijten en ook wij hadden steeds een prima plaatsje bij het zwemad. Mensen in hotel super vriendelijk. Geen kidsclub nee.. maar een pool waar mijn dochter en haar gemaakte vriendinnetjes de tijd van haar leven had!!

Eten tja is wel ok er is gewoon lekker voor ieder wat wils. Gewoon een prima!

Enige nadeel! De airco deed het wel.. maar eerste paar minuten stonk het verschrikkelijk naar schimmel... dus echt gezond leek het me niet.... 😣

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018