Zoover
Hotel Karlovo

Hotel Karlovo

7,9

gunstig gelegen hotel met karig ontbijt

zdzichu lenartowicz
14-8-2018

hotel is goed en rustig gelegen . ligt wel aan een drukke straat maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden . binnen 5 minuutjes wandelen zit je volop in flowerstreet en omgevingkamers zagen er netjes uit , enige minpunt is dat je om de 3 dagen nieuwe handdoeken kreeg,tegen betaling dagelijkse wissel . verder is in het hotel niks van entertainment in avonduurtjes , zeker voor een gezin (als ons) een welkome afsluiter van een mooie dag . nog een minpunt is het ontbijt wat wij erg karig vonden,broodjes bv kennen ze er niet. pluspunt is dat er een luggageroom is als je vertrekt later in de avond bv .al met al een gunstig geprijsd hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima hotel

Liza
8-8-2017

Hotel geboekt via touroperator. Zitten vooral gezinnen in het hotel maar als je op uitgaansvakantie bent kan je hier prima je gang gaan. Kamers zijn schoon en netjes.

Ligging is prima, 5 minuten lopen van de flowerstreet en het strand.

Het eten bij het hotel is geen aanrader, er is weinig keus en het eten is smaakloos, en je kunt heel goedkoop eten bij restaurantjes in de buurt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Hotel redelijk, omgeving is ronduit gevaarlijk

Daan
20-7-2014

In juli met een groep van 8 Nederlanders in het hotel geweest. Kamers zijn prima voor het geld. Elke dag schone handdoeken. Goed schoongehouden. Personeel doet het werk, maar niet echt met plezier. Zwembad is schoon met genoeg ligplaatsen. Ontbijt is eentonig. Van ons groep zijn er de 1e week drie in de directe omgeving beroofd. Omdat de daders in een snackbar vlakbij zitten, voel je je niet veilig. Politie doet niets. Zelf verhaal halen is gevaarlijk (werden meteen allemaal zware jongens geregeld).