Zoover
Camping Relax Sol

Camping Relax Sol

7,9

verder een mooie camping, mooi strant vlak bij

Jan Verdaasdonk
8-2-2019

Fijn camping, alleen uitkijken waar je staat, in de bomen zitten op bepaalde plaatsen veel duiven om te overnachten.

Gereisd Met partner in september 2018

nooit meer

henk
8-7-2016

plaatsen zijn klein bijna alleen maar spanjaarden die maar amper goeiendag zeggen ,

en er zitten heel veel duiven die je hele caravan en tent volschijten

je staat op zand bij een beetje regen is het een modderige boel

Gereisd Met partner in juli 2016

Fijne camping, maar veel treinlawaai

nelemans_2
13-10-2013

We hebben in oktober twee weken op deze camping met onze tent gekampeerd.

De plekken zijn ruim. Je staat wel op zand. Het sanitair is goed. Minpunt voor ons: er waren geen individuele wascabines. De receptie was heel aardig. Je gaat onder een tunnel en hebt meteen een mooi zandstrand, waar je in het voor- en najaar fijn met de honden kunt wandelen. Torredembarra en omgeving zijn mooi.. De Carrefour is vlakbij en op loopafstand. Wifi is prima.

Kortom op zich een fijne camping maar tussen de camping en het strand rijden dag en nacht veel treinen wat een enorm lawaai geeft. Na een aantal dagen krijg je steeds meer last van het lawaai. Wil je toch naar deze camping ga dan zover mogelijk van het strand staan.

Prima camping

John van den Berg
31-7-2012

Prima week gehad. Wel een paar opmerkingen. Voor mensen met grote tent of meerdere tentjes + auto kan de plek aan de krappe kant zijn. Natuurlijk de treinen, dag en nacht denderen die voorbij. Zeker de goederentreinen kunnen de nachtrust even verstoren. Er zijn vele bomen en schaduw (soms staan deze midden op een perceel) ... nadeel voor ons waren de duiven en wat ze op onze tent loslieten. Sanitair eigenlijk altijd schoon. Afstand naar strand is kort met een heerlijk strand en kindvriendelijk zwemwater. Ongelofelijk dat je voor weinig geld met 2 volwassenen en 3 kids je buik vol kan eten en drinken in het restaurant. Neem een wasrek mee, lijnen tussen bomen staat men niet toe. Het is een echte Spaanse camping met ook vele huisjes. Het leven heeft Spaanse tijden. Dus tot heel laat in de avond kan het lawaaiig zijn. 's Middags rust. Op 5 minuten lopen een grote supermarkt. Wifi was prima en niet duur.

Super camping!!!!!!!

Fam. De jong
27-9-2011

Echt een super vakantie gehad, heerlijke rustige camping met ruime plekken. Een grote winkel op 5 min. Lopen en heerlijke restaurantjes aan de boulevard over het strand in 10 min. Een leuk stadje met een schattig centrum, en een lekker wijnwinkeltje. Het enige minpunt is de trein maar is goed te doen je hoort hem maar niet hinderlijk.

Een aanrader.Het personeel van de camping zijn ook heel lief en behulpzaam.

camping is prima in orde

annita dirix
26-1-2011

we zijn in aug 2010 de eerste keer hier geweest, mooie camping goed verzorgd en belangrijk met een grote camper groote plaatsen,en het dorp op loopafstand en het strans ook we gaan dit jaar weer terug fam dirix

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011