Zoover

8,2

mooie kleine camping

Perry
10-8-2016

het is een heel nette camping, en alles binnen handbereik.het is wel een echt Spaanse camping spreken er dan ook bijna geen andere taal als Spaans of Frans (bij de receptie zitten er wel maar, ook maar een beetje,animatie voor de kleintjes is moeilijk te volgen) wij hadden een complete tent ( lodgetent) gehuurd en is ons zeer goed bevallen. het is een heerlijk goed in elkaar gezette camping.en lekker 1 min van de zee met een heerlijk strand en zwembad.ook alle grote wegen en treinstations liggen zowat voor de camping. grote supermarkten(lidl en marcedonna liggen in het dorp) kort om een aanrader, lekker dicht bij Cambrills, Salau Taragona, Barcelona natuurlijk met de trein zijn leuke dagjes uit.

we hebben er een super vakantie gehad.

Heerlijk!!

Desiree
3-7-2014

Eigenlijk wilden we, na alle negatieve recensies deze camping niet boeken, gelukkig achteraf wel gedaan! Top camping, zeker voor een vakantie met 3 kleine kinderen! Heerlijk overzichtelijk, en direct aan een fantastisch strand! Met als klap op de vuurpijl... Geen nederlanders, dat maakt je vakantie gevoel toch compleet! Bediening in restaurant en receptie misschien niet altijd even snel, maar supervriendelik en doen alles om het naar je zin te maken! Caravan via vacance select, helemaal naar verwachting. Niets gemerkt van allerlei rare regels in het zwembad. Ik zou zeker deze camping willen aanraden!

Dit nooit meer in het voorjaar

Jan en Ineke
4-6-2013

Inchecken moet na 16 uur maar winkel, restaurant en bar sluiten om 15 uur dus niet handig, op dat moment niet blij met honger en dorst, schandalig.

De volgende dag via de receptie een huurauto kunnen krijgen en konden we naar de dichtstbijzijnde supermarkt op een half uur afstand.

De winkel is af en toe open zonder vlees, groenten of kaas e.d. en het restaurant was alleen enkele uren in het weekend open maar het eten kregen ze weer terug, vlees een en al zeen en een flesje wijn voor 15 euro is ook niet normaal. Zwembad was helaas ook de hele week gesloten dus kom hier niet in Mei of begin juni. Het strand is wel heel mooi en erg dichtbij.

Ook het personeel klaagt over de uitbaters van de horeca maar kunnen er niets aan doen. Wees er ook op voorbereid dat je 's morgens voor een vers broodje halen weleens even kunt wachten voor de gesloten deur want 9 uur wordt ook weleens half 10..

Prima staanplaats direct aan zee tegen goede prijs

theo
18-10-2012

Camping La Masia is een kleine camping met ruime (wissel) plaatsen tussen de vaste gasten. Ideaal als camper plek aan zee. Voornamelijk geschikt voor rustzoekers. Er is een mooi zandstrand. Personeel aan de balie zeer behulpzaam en vriendelijk. WIFI verbinding (gratis) maar erg slecht.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Fantastische plek direct aan zee

theo
12-10-2012

Kamperen op een ruime plaats direct aan het strand. Mooi zandstrand. Met de camper in oktober 2012 enige dagen op deze camping gestaan met direct zicht op strand geweldig. Een tekortkoming was de slechte WIFI verbinding en het onderhoud van het sanitair. Douches en toiletten werden wel dagelijks schoon gemaakt maar deuren waren niet af te sluiten, ophanghaken waren afgebroken.

Prima strandcamping, mooie uitvalsbasis

Fam. Pouwels
5-8-2012

Prima redelijk rustige strandcamping. Goede voorzieningen, leuke plaatsjes en steden op rij-afstand. Veel Fransen en Spanjaarden, vrij ongerept binnenland waar je goed kunt wandelen ondanks hoge temperaturen. Animatie in Spaans / engels, voor nl-kinderen niet altijd even handig. Stacaravan via touroperator prima voor elkaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

heerlijke vakantie

I
31-7-2012

Leuke, kleine, rustige, overzichtelijke camping. Mooie stacaravans met groot houten terras. Goed onderhouden en opgeruimd. voor de kinderen animatie bij het zwembad en mini disco. Bij problemen direct heel attent en worden gelijk opgelost. Receptie is een gehele dag geopend. In de winkel vind je eigenlijk alles, en het restaurant is ook een aanrader. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gewoontjes

Shelly
24-7-2012

Met 5 personen in een stacaravan. leeftijd gezelschap: 16-45

De camping is zeer klein en rustig en ligt dicht aan een prachtig strand met een zeer heldere zee. Het is erg schoon in de stacaravans als het strand en de camping zelf (openbare voorzieningen weet ik niet). Er is een kleine supermarkt aanwezig waar je het hoognodige kunt halen. Veel fransen en spaanse gasten op de camping. We hebben het gezellig gehad maar de camping was al met al niets speciaals. Vooral aan de zee gelegen aan naar stadjes in de buurt getrokken want deze waren wel erg gezellig. Om mobiel te zijn op deze camping is een MUST! Taxi's zijn erg duur. Erg gewoontjes verder, ook kunnen ze nog het een en ander verbeteren.

Saaie camping voor jonge kinderen ( 11-15 jaar )

familie met kids van 11 t/m 15 jaar
8-9-2011

Camping was moeilijk te vinden en ligt ook niet in l Hospitalet de l Infant maar daar 10 kilometer vandaan . Camping ligt direct aan het zeer mooi en schone strand en zee schone zee. De kerncentrale is totaal geen storende factor .Chalet huisjes zijn gloednieuw . Zwembad is klein en zeer veel dingen mag je niet doen in het zwebad , maar veder was het lekker rustig in het zwembad.

Buiten de camping moet je echt een auto hebben om ergens heen te gaan , want buiten de camping is er niks te doen in de buurt . Restaurant op de camping was niet lekker en zeer slecht verzorgd restaurant .

Animatie was zeer gericht op kleine kinderen ( vooral Italiaanse kinderen ) van rond de 5 jaar . Voor kinderen van 9 en ouder is er niks te doen .

Service van de camping is zeer snel maar gebrekkig engels .

La Masia is echt een camping als je van zee houd en er met de auto veel op uit wilt trekken .

mooie lodge tenten

bunschoten
29-8-2011

de camping ligt erg achteraf de tom tom kon hem niet vinden,en aan de n340 staat ook geen bord met la masia alleen staan er vlaggen langs de kant van de weg.

de camping heeft mooie en goed onderhouden stukken dit waar de lodgetenten en stacaravans staan verder zijn ze wel bezig om het op te knappen maar rondom deze accomodaties is het een oude en vervallen boel.

het zwembad ziet er netjes uit alleen heel vervelend je moet een badmuts op in de jacuzzi wel raar want er staan allemaal regels waar je je aan moet houden en je mag o.a. je hoofd niet onder water doen in het verdere zwembad hoef je geen badmuts op en daar mag je wel onderwater met je hoofd een vreemde regel maar ja hun bepalen.

strand op loopafstand mooi en netjes onderhouden elke ochtend word deze schoongemaakt.

verder bevind de camping zich niet in l'hospitalet maar in l'amdrava dit viel ons een beetje tegen want we dagen dat we dichter bij een plaatsje zaten.

het personeel kan ik alleen maar zeggen ze zijn erg aardig