Zoover

8,9

Geweldig!

Roelien Hagebeuk
1-4-2019

Wat een geweldige service van de camping hebben wij hier mogen ervaren! Wij kampeerder met onze drie kinderen in onze eigen caravan. Onze zoon van 7 jaar werd ziek. Hij begon met overgeven en dat stopte niet meer. Eerst werden wij al enorm geholpen doordat we gratis munten kregen om al het beddengoed uit te kunnen wassen. Toen onze zoon naar het ziekenhuis moest heeft de camping voor ons gebeld met het ziekenhuis in Figueres. Na een dag aan het infuus mocht onze zoon gelukkig weer mee naar de camping. Hij had bij thuiskomst erg veel last van de warmte. De camping kwam met een geweldige oplossing: wij mochten op hun kosten de laatste dagen doorbrengen in een bungalow met airco! Wat heeft dit onze zoon en ons goed gedaan! Wat een fantastische lieve mensen op deze camping! Ze leefde echt met ons mee en hebben ons heftige verblijf tóch voor ons leuk weten te maken!! We willen er zeker nog eens terug! Alleen maar om nog een keer te bedanken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping alleen luidruchtig

Eric
24-8-2018

Camping wordt aangeprezen als rustige camping in mooie omgeving, dat laatste klopt absoluut, het is prachtig aan de voet van de Pyreneeën.

Camping is verre van rustig, je kunt wel zeggen dat het een echte kindercamping is, veel geschreeuw en gekrijs om je heen.

Personeel aardig en behulpzaam.

Op de camping staan hoofdzakelijk Spanjaarden.

Sanitair is netjes

Wifi moet je kopen, niet meer van deze tijd, is ook nog erg traag.

Eerste fatsoenlijke supermarkt op 22 km uit de buurt.

Voor mensen die van plan zijn om met een caravan te komen raad ik aan om een zeer goede trekauto voor je caravan te nemen, de weg er naar toe is af en toe erg smal en heel steil. Vooral het laatste stuk, daarbij goed opletten, tegenliggers hebben hier is zeker geen plezier. Onze auto kon het net aan en ik heb ruim over qa trekkracht.

Camping staat goed aangegeven.

Kortom, mooie omgeving, mooi zwembad, op sommige momenten zeer luidruchtig.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk paradijsje in de Spaanse Pyreneeen

Karin
5-8-2017

Prachtig gelegen camping waar ook diverse klaarstaande tenten en huisjes gehuurd kunnen worden. Redelijk kleinschalig van karakter, zeer behulpzaam personeel. Voor kinderen tot 15 jaar worden veel activiteiten georganiseerd. De kampwinkel is basic, het restaurant gezellig en smakelijk maar niet echt culinair.

Wij hadden een 5 persoons huisje gehuurd dat onze verwachtingen overtrof.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een heel gezellige en goed verzorgde camping.

heidi
14-8-2016

Zeer goede service en gezellige Spaanse sfeer.

Klein winkeltje met leuke Spaanse producten, goed zwembad en restaurant op de camping.

Een prachtige omgeving met rivier waarin je kan zwemmen+ ook wandelingen en MTB tochten mogelijk. Lichtere MTB tochten wat verder van de camping.

Vraag voor een camper een grote plek en bel vooraf of er nog een plaats vrij is.

doortrek camping op weg naar het zuiden,

Erkens
10-7-2014

De camping ligt erg afgelegen, weg naar de camping is slecht en smal en op plaatsen zeer smal, invaliden toilet geen WC papier, invaliden douche sproeikop defect onbruikbaar en koud water. andere douches ook koud water, bij de afwas gelegenheid ook geen warm water, wel leuk zwembad, ruime speelhal en sportveldjes. s'avonds echt Spaans rumoerig. Wifi is nu wel aanwezig, maar betaald, wel goede ontvangst op de camping. Leuke camping voor de liefhebber maar niet voor ons en zeker niet voor een langere periode

Fijne familie camping

Fam. Scholten
19-8-2013

Mooi aangelegde familie camping, lekker zwembad dat verwarmd is. Halfschaduwrijke plaatsen, wel redelijk ruim. Grote minpunt zijn de vliegen, die zijn in te grote getallen zeer aanwezig en je ligt behoorlijk afgelegen. Daardoor afhankelijk van de dure camping winkel. Als er geen vliegen zouden zijn is de camping voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Een fijne camping in een prachtige omgeving

Peter en Christine
7-8-2011

Camping Albanya; Bassegoda.

In het dorp Albanya is een haakse bocht naar rechts te nemen. Als je met de caravan niet voldoende naar links uithaalt, haal je deze bocht niet. Oppassen dus.

Bassegoda is een camping met zeer ruime plaatsen gescheiden door hoge heggen.

Het sanitair is ruim voor handen, modern en wordt erg goed schoon gehouden.

Het restaurant is perfect.

Er is geen wifi, maar in het restaurant is tegen betaling te internetten.

Een bezoek aan het buurdorpje Llorence de Muga is zeer de moeite waard.

Prima camping

Paul
30-8-2010

Bassegoda Park is op zich een prima camping. Het sanitair is schoon en verzorgd; helaas is de temperatuur van de douches niet altijd even betrouwbaar. Voor caravans zijn er kampeerplaatsen beschikbaar (afgescheiden d.m.v. heggetjes). Tentkampeerders kunnen kiezen uit een kampeerplaats of een plek in het 'tentenbos' (terrassenveld met veel bomen). Tevens is er verhuur van huisjes.

Het beheer van het restaurant en de supermarkt op de camping is uitbesteed. Het eten is niet bijzonder, maar de prijs/kwaliteit is in orde. Het vlees is uitstekend; de vis is beter te vermijden. In de supermarkt is hetzelfde vlees vers te verkrijgen (eventueel vooraf bestellen). Bier, wijn en fris is gekoeld verkrijgbaar.

Verspreid over de camping zijn diverse BBQ-plaatsen!

Voor de kinderen is er wat animatie (in het spaans) een speelhalletje, sportveldjes en een speeltuintje.

Het zwembad ziet er verzorgd uit.

In de omgeving: wandelen, mountainbikeroutes (verhuur op de camping), Figueres.

wel leuk

marjan mol
9-8-2010

De camping heeft veel vaste gasten.

Deze Spanjaarden maken heel veel lawaai.

Vooral 's avonds, wanneer wij om een uur of twaalf toch wel wilden slapen.

Kleine kinderen, fietsen en gillen over het park. Groot min punt.

Zwembad was keurig met heerlijke ligweide.

Personeel is vriendelijk.

Restaurant is matig. Bediening is sloom.

Sanitair wordt goed schoongemaakt, wel wat verouderd.

De ligging van het park is niet optimaal. Je moet ver rijden, voor de bewoonde wereld.

We zouden hier wel weer naartoe gaan, maar dan is een huisje.

Deze staan wat rustiger, niet tussen de drukke spaanse vaste gasten.

uitstekende camping

Robert van den Boezem
7-8-2009

Uitstekende camping en zeker de moeite waard om terug te keren. Een tweede keer kun je dan ook rekening houden met enkele minpuntjes.

Camping wordt zeer goed verzorgd. Is ook nodig omdat de faciliteiten tevens gebruikt worden door de (georganiseerde) groepen jongeren die buiten de camping hun kampement hebben. Desondanks zie je soms de effecten wel.

Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek, aan de buitenkant in het deel dat overwegend door (vaste) Spanjaarden werd gebruikt. In het weekend druk, rest rustig. Vormde op zichzelf geen enkel probleem. Is nu eenmaal Spaans. Wel enige overlast van recyclingbedrijfje tegenover camping (stank en 's ochtends vroeg geluid van o.a. vrachtwagens). Wel reden om een volgende keer een andere plek te vragen. Verder is de camping eerder als een oase van rust te beschouwen. De vele vliegen zaten overal. De campingwinkel voldeed. De hele dag vers brood. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart, maar is erg goedkoop. Rivieren grandioos.