Zoover

7,2

5,5 waard

frankie
17-5-2019

ik vond het apartement redelijk. de ligging was 3-5 min van stand en 10 min van de strip dat was wel prima. ik vond de prijs best goed dat komt vooral omdat wij heel vroeg boekte. de inrichting was redelijk alleen geen goede kwaliteit spullen. we hadden genoeg ruimte. het zwembad vond ik wat minder, dat komt omdat het zwembad tussen paar muren zat en daardoor had je maar paar uur zon in de middag. ook keken bewoonders vanuit hun woning in ons zwembad. de bewoonders woonde in apartmenten om het zwembad heen. de balkonnen van de bewoonders zagen er echt niet uit. ik niet heel schoon maar ook niet heel viez

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie appartementen

Laura
24-4-2019

Mooie appartementen, niks op aan te merken. Appartement was schoon toen we aankwamen. Er waren genoeg handdoeken en dekbedden. Wij hadden een appartement op de vierde verdieping. Er zijn ook appartementen aan het zwembad. Goede ligging ten opzichte van een supermarkt, de strip en het centrum. Keuken was prima, alleen de pan niet, dus hebben wij voor een paar euro een andere pan gekocht.

Personeel was niet erg vriendelijk. Wij waren hier aan het einde van het seizoen. Het was duidelijk dat ze wel even genoeg jongeren hadden gezien. Wij waren met 2 meisjes en 4 jongens. We waren uiteten geweest en gingen rond 21:00 terug naar ons appartement. Ik (meisje) mocht het appartement niet in, omdat de beveiliger zei dat ik niet in het appartement hoorde. De manier waarop het ging vond ik niet erg netjes. Dit en nog een paar van die dingen vond ik niet zo netjes van het personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Minder

Chale
15-5-2018

1 Kamers worden niet schoongemaakt.

2 Neem veel handdoeken mee want je krijgt maar een handdoek waar je de hele week mee moet doen.

3 Je overnacht in op een plek waar veel mensen wonen dus als je lekker aan het zwemmen bent zitten er vreemdelingen naar je te kijken uit zoon vieze balkon.

4 Een van onze lampen begonnen te roken

5 putjes lopen vol met water

Verder was alles prima

normaal

piere
23-4-2018

goed maar wel veel gedoe.

twijvel

daan
30-1-2018

wij hadden een type a kamer voor 8 personen. groot en ruim. wat ook fijn was dat we een groot en ruim balkon hadden ( waar elke dag 10 tallen sigaretten van boven op je balkon werd gegooid en soms eieren). op een dag gingen we uit en toen we terug kwamen begon het nachtkaslampje te roken en stonk heel erg. we hadden ook 2 badkamers waar een van de douche putje niet deed waardoor het voetenstuk helemaal vol raakte. verder was bijna alles prima. bed was fijn de keuken werkte goed, koelkastje. als je binnen in de lobby komt moet iedereen een kaartje laten zien voor dat je je sleutel kreeg. dus je kan geen vreemde mensen meenemen van het stappen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Super verblijfplaats!

Iris
18-12-2017

In augustus naar Lloret geweest met een groep van 5 meiden. We hadden een kamer op de begane grond. Het balkon/terras grenste aan het zwembad. Hier was soms enige geluidsoverlast van. Het voordeel was dat we niet met de lift hoefden want die rammelde van alle kanten! Dat er bij het zwembad maar beperkt zon was, was geen probleem omdat het 30 graden was. In de schaduw zitten was dus juist wel fijn. Verder was de kamer heel netjes, groot en schoon. Halverwege de week zijn de handdoeken vervangen. Keuken was heel uitgebreid met oven, magnetron en grote koelkast met vriesvak. Supermarkt is 3 minuten lopen en het stand en de clubs zijn 10 minuutjes lopen. Er is een strenge bewaker die alles in de gaten houdt. Als je na 21 uur muziek draait staat hij voor je deur. Er wordt niemand naar binnen gelaten die niet in het complex verblijft. De sleutel van de kamer kon elke avond ingeleverd worden bij de receptie, zodat je niet per sé met de hele groep tegelijk terug hoefde en de sleutel ook niet kwijtraakte. Al met al, super genoten bij Trimar!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Fantastisch appartement!

Anoniem
2-8-2017

Fantastisch appartement, erg mooie kamer en wij hadden een erg ruim balkon doordat we op de bovenste verdieping zaten. Vanaf Trimar is het ongeveer 5 minuutjes lopen naar de strip en het strand, ideaal. De supermarkt ligt op 2 minuten lopen en ook de pinautomaat is erg dichtbij. Ook zijn er in de buurt veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden. Enige wat jammer is bij Trimar is dat het zwembad vrijwel altijd in de schaduw ligt. Gelukkig is het strand wel groot genoeg! Toen we aankwamen was het appartement erg schoon en zelfs de handdoeken worden verschoond door het hotel. Trimar is een echte aanrader voor iedereen!

Mooi appartement

Melle
27-7-2017

Wij hadden een appartement met z'n zessen. Het was heel schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Zwembad is wel een beetje klein en staat vaak in de schaduw maar dat maakt in principe niet uit omdat het strand dicht bij is.

Best gaafg

Anoniem
11-7-2017

Hotel ligt 10 minuutjes van de uitgaansgelegenheden. Met het zwembad is niets mis. De bewaker is eenigzins een lege lolly, maar ja dat houd je toch.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Ideaal voor jongeren

Daphne
14-4-2017

Dit appartementen complex is ideaal voor jongeren die in Lloret de Mar op vakantie gaan. Het complex ligt op 5-10 minuutjes lopen van het strand en het centrum/de strip. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon. Bij ons was wel redelijk weinig bestek/pannen aanwezig, deze hadden we geleend van de buren. Het zwembad is oke, deze ligt tussen de flats in en daardoor een groot deel van de dag in de schaduw. Wij hebben deze dan ook

niet gebruikt. Personeel was vriendelijk (ons rolluik was kapot gegaan, wat niet onze schuld was, dit is niet van onze borg af gegaan). Er zijn bewakers in de nacht, deze zijn streng. Mensen die niet in het complex verblijven komen niet binnen. Voor gezinnen zou ik het minder aanraden, tenzij je houdt van een appartementencomplex en een zwembad vol met feestende jongeren.