Zoover

Hotel Almyros Beach Resort & Spa

8,6

Leon kardol
11-9-2019

Een prachtig luxe en schoon resort.Bij aankomst worden jij en je bagage netjes naar je kamer gebracht.Het resort word veel bezocht door jonge gezinnen met baby's dus wel veel gehuil.De kamer is heel mooi met een goed bed en een mooie badkamer met inloopdouche met een glazen deur.Het strand ligt aan de overkant.Het dichtstbijzijnde dorpje is zeker een half uur lopen.Het eten is zeer goed en voor ieder wat wils.Het personeel is zeer vriendelijk.Kortom wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig hotel!

Marinda
23-8-2019

Het hotel heet tegenwoordig Almyros Beach en is compleet gerenoveerd! Er zitten dus foto's bij die niet meer kloppen. Op de website van touroperators kloppen de foto's wel.

Het is een prachtig resort! De kamers zijn heel modern, schoon en de badkamer heeft een heerlijke inloopdouche met een goede warme straal. Gelukkig geen douchegordijn! Het zwembad is niet super groot, wel genoeg ligbedjes. Het eten was goed te doen en voor Griekse begrippen zeer goed! Vers eten en goed bereid. Personeel allemaal heel vriendelijk!

Minidisco was heel leuk. Het enige nadeel waren de muggen. S avonds werd je letterlijk lek geprikt en was buiten zitten niet fijn. Het hotel ligt wel direct aan het strand, maar voor de rest is er niks in de buurt. Je moet dan wel een auto huren.

Het hotel zal ik zeker aanraden!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Heerlijk Hotel om even te genieten.

HenricusJvV
24-5-2019

Rekening houden met de wat afgelegen locatie van dit hotel, loopafstand naar het dorp is zeker 30 minuten.

Hotel zelf is heel prettig, mooie aangelegde tuin met “woongebouwen” Prachtig ingerichte kamer met mooie materialen. Badkamer wat klein en erg gladde vloer in douche. All inclusieve concept is prima en veel keuze in het buffet restaurant, goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zéér afgelegen!

Krista
26-9-2016

Het hotel ligt zeer afgelegen, supermarkt meer dan 15 minuten lopen, en dorpje, cafeetjes, uitgaansgelegenheid op meer dan half uur loopafstand....viel zeer tegen.

Eigenlijk een Gat waar je terecht komt.

Niets leuks dus om in de avond even heen te gaan.

Op strand deze maand gratis strandbedjes, maar véél te weinig en de helft is kapot

Mooie ligging, armoedige hotelkamers, bij regen stroomde het naar binnen, kon zo mee doen in dat tv programma Red mn vakantie, kregen wel een andere kamer.

Schimmelgeur kwam je tegemoet, in nieuwe kamer stuk minder gelukkig.

Slecht onderhoud, gevaarlijke situaties.

Het eten is er wel heel goed, personeel alleraardigst.

Met Quad of auto is het heel leuk om de omgeving te verkennen.....je kan zowat niet verdwalen!

echt leuk

Familie Bossche
30-8-2015

Mag het dan misschien geen 4 sterren meer zijn, maar het eten is totaal niet slecht en het zwembad werd iedere dag schoongemaakt plus dat de mensen er echt heel aardig zijn.

Vaak willen de toeristen voor weinig geld een super de luxe hotel en dat is daar niet.

Wij hadden geen problemen met schoonmaak, handdoeken ect. maar er kan inderdaad binnen wat vervangen worden vooral in de toilet het zijn van die simpele dingen zoals zeepbakje en toilethouder echt verroest en dat is niet nodig.

Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad en dat drie weken lang voor weinig geld. En misschien volgend jaar weer.

Geen vier sterren waard

Paul
12-7-2015

11 dagen vakantie in dit hotel, geboekt met een touroperator. Dit hotel is mijn inziens niet gecheckt op zijn sterren en is het dan ook zeker niet waard. Twee sterren is een beter oordeel. Het zwembad heeft zo te zien geen zuiverings systeem en het water ziet er ook niet helder uit. De stoelen in het restaurant vallen bijna uit elkaar. Verder zijn de stoelen in het hele hotel ronduit slecht, loungebanken zou beter zijn. Light frisdrank niet aanwezig in dit hotel. Frisdranken zijn slecht; als je iets uit het frisdranken apparaat haalt heb je geen zekerheid wat je krijgt. De etiketten boven de drankenautomaat zijn niet betrouwbaar. De kamers zijn sinds de bouw niet meer onderhouden of verbouwd en zien er vervallen uit. Jaren 70-80 hotel. Zee is dichtbij. De plaats Achavari is op ca 2 km. Mooie tuin.

nooit meer

Nooit meer
3-7-2015

zogezegd een 4 sterren hotel? Het was niet eens een echt Hotel meer een bungalowpark zoals sunparks maar veel vuiler en wat moest dat van animatie voorstellen????Kids animatie (niet dat wij dit nu nodig hadden ,maar altijd leuk om is te gaan kijken dacht wij, daar één van onze dochters zelf ooit animatrices was in het buitenland voor Vlaamse kinderen ) Vergelijk dan eens met hotel messonghi beach die ook 4 sterren heeft en die deze wel verdienen zelfs 5 van mij krijgen

Blijf daar weg

Filip
1-7-2015

Daar geweest van 12 tot 26 juni 2015. Eerste indruk, mooi hotel. Kamers uitgeleefd en 1ste week niet gepoetst, geen nieuwe lakens en handdoeken.ijn 4 sterren zeker niet waard. Eten en drinken zeker niet goed. Ik heb zelfs metaal in mijn bord eten gevonden. Af en toe geen warm waten en/of elektriciteit. Acharavi ligt op 30-35 min. goed doorstappen en daar is ook niks te beleven. Vriendelijk personeel

Mooie accomodatie

Will van Eekelen
27-10-2013

Hotel Almyros Natura is gelegen op ± 20 minuten lopen van Acharavi. Het is een rustige accomodatie met alles aanwezig wat in de reisgids (touroperator) aangegeven was. Een mooi zwembad en direct aan het strand (waterschoenen aanbevolen, niet overal zand ook kiezelstenen) De kamers zijn ondergebracht in huisjes welke in de tuin van het hotel staan. Het personeel (receptie, bar etc.) was vriendelijk en behulpzaam. In het hotel is een klein winkeltje gevestigd. Het schoonmaakpersoneel werkte volgens schema (zondag alleen huisvuil ophalen). De badkamer was verouderd. Badhanddoeken en linnengoed werden conform opgave reisgids verwisseld. Het eten was gevarieerd en uitgebreid. De prijs/kwaliteitverhouding was prima (we kregen waar voor ons geld).

Direct aan het strand maar een verouderd complex

Agnes
29-9-2013

Almyros natura heeft een mooie ligging voor een strandvakantie.

Waarschijnlijk in de beginjaren 4 * gekregen maar nu waarschijnlijk 3*.

De plussen:

-mooie ligging aan strand, wel anderhalf uur met bus van Corfu stad verwijderd. Acharavi met taxi te bereiken voor 6 euro.

-Groot zwembad met voldoende ligbedden.

-Ligbedden ah strand tegen betaling van 5 euro per 2, per dag.

-meeste personeel erg aardig.

De minnen.

-Buffetten, ala all inclusive, veelal dezelfde smaak.Niet heel veel keuze.

-Een dag beide erg ziek geweest na avondbuffet. De hele nacht braken en buikloop. Na dit de volgende dag gemeld te hebben werd hier totaal niet op gereageerd. Daarna alleen nog alleen gegeten wat duidelijk goed doorbakken was.

-Uit de douche kwam roest gruis, waarschijnlijk door oude leidingen.

-Maar 4 x kamer gepoetst en schone handdaoeken in 10 dagen. Andere dagen alleen prullebak geleegd.