Zoover

8,6

Fijn hotel

Rosalie
5-10-2019

Erg fijn verblijf gehad. Leuke zwembaden, heerlijk aan de zee, goed eten en lekkere cocktails (veel keus!).

Gereisd Met partner in september 2019

Goed (familie) hotel aan het strand!

Sander
26-9-2019

Goed(familie) hotel aan het strand met eigen waterpark! Leuk personeel wat er alles aan doet om je verblijf geweldig te maken! Alles is mogelijk! Mooie ruime nieuwe kamers.

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk

Bart
25-8-2019

Heerlijke twee weken gehad! Kinderen vonden alle zwembaden heerlijk wilden iedere dag niet anders.eten ruim voldoende keuze en keurig op temperatuur.al het personeel doet erg zijn best om het je tot je zin te maken. Onze kinderen hebben een top tijd gehad met de lifeguards. Voor de glijbanen moet je wel 1.20 m lang zijn. Het complex ligt op een rustige ligging. Als je naar de boulevard wilt waar je de bus naar paphos kunt nemen of langs de winkeltjes wilt moet je een hellende weg oplopen.wij hebben erg genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een heerlijke vakantie

Angelique
31-7-2019

We hebben een prima verblijf gehad hier, erg leuk en gezellig, oke de muziek staat wel iets te hard vinden wij. Het eten is goed, de cocktails en de sfeer ook. De kamers zijn super goed (boxspring bedden) zelfs de airco is heerlijk en dat zonder extra kosten. Handdoeken voor zwemmen kan je huren en elke dag omwisselen voor nieuwe. Je betaald wel borg maar krijgt dat ook weer terug. Zelfs voor de kluis huur. Ze doen allemaal hun uiterste best het naar je zin te maken. Onze complimenten gaan zeker uit naar het personeel. And also special greetings to Panicos, thanks for having a nice holiday @aqua sol . Het was een super leuke vakantie. Het park is niet al te groot dus goed overzichtelijk met kids. Ook de veiligheid en controle zwembaden en glijbanen is goed te noemen. TOP

Extra service zou kunnen zijn:

The music, not that loud, a

Shuttle to the beach and

More traditional food. Thanks

Lovely greetings, Angelique and Serena

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super goede vakantie gehad. Heerlijk genoten.

Marije van der Fluit
23-7-2019

Prima gerenoveerde kamer. Goede bedden en leuke gezellige huisjes.

Prachtig waterpark. Aardige mensen bij het zwembad. Het personeel werkt hard en ze maken lange dagen wat erg knap is.

De mensen in dit hotel doen heel erg hun best om het naar je zin te maken. De manager Panikos spreekt een aardig woordje Nederlands en is erg vriendelijk naar ons toe.

Veel lof over deze accomodatie en de mensen! Complimenten voor het personeel.

Onze vakantie was top en zeer ontspannen en zonovergoten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch willen zeker terug naar dit hotel

Haike harbers
17-7-2019

Goede vakantie fehad, bediening is uitstekend eten is goed. Bar drankjes uitstekend vooral de man panicos kan je echt aan het lachen maken animatieteam is ook schitterend. We willen zeker terug gaan. Is echt een aanrader voor ouders met kinderen iedereen gaat er goed mee om. Echt vriendelijk personeel. Er zit lifeguards bij het zwembad die alles in de gaten houden

Gereisd Met partner in juli 2019

Zalig

Karianne Van Hal
13-7-2019

Zeer vriendelijke bediening, de manager Panicos houdt alles zeer goed onder controle

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super hotel, heel vriendelijk personeel !!

Stephane
11-7-2019

Leuk hotel, prima voor kids met een heel leuk aquapark. Management steeds voor alles beschikbaar en heel klant gericht, optimaal voor jou een rustgevende en leuke vakantie te geven vooral “Panicos” is the man from this hotel = 100% klantgericht !!

Een geweldig hotel ,

Panis Frederick
26-6-2019

Ontvangen door super vriendelijk personeel met de glimlach tot achter hun oren , de kamers en accommodatie was perfect in onze ogen alles werd zo goed als mogelijk proper gehouden ,

En het eten was meer dan goed . Alle dagen was er wel iets nieuws om te eten .

Maar wij waren nog het meest gecharmeerd door Mr Panikos , hij deed er alles voor om ons we hebben ons er rot gelachen , elke keer we elkaar tegen kwamen was het nooit teveel om “Goeiedag “ te zeggen of te lachen en te zwanen met ons , we hebben er ons zalig geamuseerd .

Wij komen zeker nog terug .

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldige accommodatie, de moeite waard!

Hansholland
19-6-2019

Heerlijke vakantie gehad met kinderen. Sfeervolle accommodatie, laagbouw, kleinschalig voor all in formule. Personeel vriendelijk, behulpzaam en gezellig! Kamers modern en schoon, iedere dag schoonmaak. Handdoekservice, iedere dag om te wisselen. Uitgebreide lunchkaart bij zwembad ook all in. IJsjes en slush voor kids onbeperkt. Avondeten goed warm en heel smaakvol! Allerlei massages mogelijk ook erg vriendelijk en goed. Verder valt het scherpe maar vriendelijke toezicht op bij de zwembaden en in het waterpark zodat je als ouder ook gerust bent. Verder prima animatie. Dus echt aan te raden!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019