Zoover

• Activiteiten4,9
  • Onderkomen4,4

Taal

Sorteren

Heerlijke plek, goede prijs/kwaliteit verhouding!

Femke Vrij
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Aandachtspunten:

Uitgebreidere informatie bij inchecken; Reserveren restaurant is noodzakelijk, erg goed maar daardoor ook zeer geliefd bij Italianen in de omgeving. Zwembad in weekend idem dito, erg druk. Meer info over supermarkten, leuke uitstapjes etc. Bijv de waterval.

Positief:

restaurant was erg good!

Zwembad lekker, voldoende bedjes (behalve in weekend)

Huisje erg simpel en klein, maar prima, zolang je mooi weer hebt (en dat hadden we). Het was schoon!

Ik ga nog liever kamperen

Charlotte
17-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Eerste dag was het al meteen raak: stond ik als volwassenen te huilen van teleurstelling. Slecht schoongemaakt, schimmel in de badkamer. Het was niet Ippotur Medieval maar Ippotur bouwval. Geloof alsjeblieft niet in de prachtige fotos, klopt niks van. De slaapkamer is dikke prima met goedwerkende airco. Maar de rest is een no go. Het zwembad is oke, niet klein ofzo.

Prima plek om de omgeving te verkennen

M. Berentsen
2-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Park zelf stelt niet veel voor, de huisjes staan op een berg, het zwembad ligt onderaan de berg. Veel klimmen dus... Huisjes zijn eenvoudig, maar wel met airconditioning. Prima plek als je er er alleen ontbijt en slaapt. Jammer dat het park zo ver van het dorp vandaan ligt, even lopen naar een alimentari 's morgens, is er niet bij. Verder ligt Castelnuovo natuurlijk prima om de omgeving te verkennen. Lericici was een ontdekking voor ons. Heerlijk gegeten in castelnuovo magra, bij trottoira armanda.

Zeer ongastvrij!

b.boes
9-7-2015

Onvriendelijke, brutale ontvangst.

Je krijgt niet wat schriftelijk is toegezegd.

Moeilijk begaanbare entrees naar huisjes.

Zeeeeeer eenvoudig. Huisje zonder airco niet te harden.

Lawaaierige omgeving.

Zeker geen 1!!!!!

Martine
3-8-2012
  • Onderkomen6

Een echt Italiaans vakantiepark, de huisjes zijn netjes maar eenvoudig ingericht. Het meubilair is wat gedateerd, maar dat kom je in Italie veel vaker tegen. En ja, je moet een aantal treden op voordat je bij je huisje bent, dat heb je met heuvels! Het is een mooi terrein (met hier en daar achterstallig onderhoud), waar de kinderen prima kunnen spelen, op het voetbalveld of in het zwembad.

Nooit naar toe gaan!

ERSH
10-2-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Vervallen hoofdgebouw, viezen huisjes zonder ramen. Spinnewebben, vuil, stof, zwerfkatten etc etc. We zouden hier een week blijven, maar zijn na 2 nachten weggegaan, omdat we niet eerder wegkonden via de touroperator.

Als je moet kiezen tussen thuisblijven en dit park, dan zeker thuisblijven!

2008

service is om te huilen

leen
26-8-2008

Als buitenlander word je daar neer gekwakt en zoek het maar uit.Nog geen behoorlijke stoel was er .Alleen der eigen kennisen tellen daar dus zoekt het maar uit.Alleen de bomen om het huisje was wel prettig wegens de zon.En elk weekend was er een bruiloft vlak onder je huisje ,dus voor je rust is het ook nog eens een ramp.Enz enz

2007

zeer slecht kleine donkere huisjes

marielouise
15-10-2007

zeer slecht

kleine donkere huisjes. vies,donker,geen fatsoenlijke stoel te vinden.

wij zijn 1 week gebeleven van de 2 geboekte weken omdat we gezellige buren hadden. gedeelde smart is halve smart.

2006

Ga hier NIET naartoe ! Kleine donkere, ronduit smerige de

Jan
26-11-2006

Ga hier NIET naartoe !

Kleine donkere, ronduit smerige huisjes.

Er komt nauwelijks water uit de douche.

Alles is stoffig en zelfs het terras(je) is niet gelijk laat staan betegeld.

Zwembad is een rechthoekige bak met water, niks meer en niks minder. Ze durven ook nog eens ruim honderd euro schoonmaak te vragen !!

Pad naar boven ongeveer 25 % stijgingspercentage en vol met gaten, kuilen en haarspeldbochten.

Sommige mensen gingen na 1 dag alweer weg. Wij hebben het nog 8 van de 14 dagen weten vol te houden.