Zoover

8,6

Zalige rust vakantie

Van den Driessche
24-9-2019

Hotel heeft een.prachtige ligging. Kamers met zeezicht zijn schitterend met mooi groot terras. Wij hadden bij aankomst een klein probleem met het tweepersoonsbed gezien wij geen koppel zijn maar gewone vriendinnen. Na overleg met de manager werd er rekening gehouden met onze wens en hebben we de volgende dag een geschiktere kamer gekregen. Het klopt dat het hotel aan een drukke baan ligt maar binnen het complex is daar weinig van te merken. Het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om je een aangename vakantie te bezorgen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Ik had een fantastische huwelijksreis

Tijskens
25-8-2019

Ons verblijf was hier echt af. Wij hadden de cabana room met eigen zwembad en zeezicht en qua privacy kan je als koppel van deze kamer ren volle genieten. Alle kamers met zeezicht zien er echt mooi uit. Eten is lekker en gevarieerd, super vriendelijk personeel . Alles is zeer proper. Service is heel goed. Een klein probleem met het toilet werd binnen de 10 minuten opgelost. Elke avond is er animatie en de koffiebar is TOP.

Gereisd Met partner in augustus 2019

nooit meer voor dit geld

Paulien De Ruyck
19-8-2019

Mijn vriend en ik gingen hier de eerste week van augustus 2019 voor een weekje naartoe. We kozen voor een all in formule en een kamer met zeezicht. Onze kamer met zeezicht was op het gelijkvloers, waardoor je veel van je zicht verloor, wij zijn absoluut geen lastige mensen en hebben dit ook niet gemeld, maar we vonden het wel jammer dat we daarvoor 200 euro moesten bijbetalen.

Wat wel enorm tegenviel, was de staat van bepaalde delen van het hotel. Aan het zwembad zaten veel tegels los, waardoor je je kon pijn doen (sneetjes in je voeten). Ook de ligstoelen aan het zwembad hadden hun beste tijd gehad en waren dringend aan vervanging toe. Een man is zelfs op een bepaald moment door zijn stoel gezakt omdat deze compleet doorgesleten was.

Ook de stoelen aan de blue bar waren compleet kapot, de kussens waren volledig opengereten en de verf volledig afgebladderd. Ballustrades waren volledig rot en kon je zo door vallen. Wij vinden dat zo'n

Gereisd Met partner in augustus 2019

fantastisch !

Calik cengizhan
1-8-2019

Heel mooi uitzicht, mooi en verzorgde infrastructuur en goeie service van het personeel

Gereisd Met partner in juli 2019

Schitterend

Bekaert
31-7-2019

Prachtig hotelcomplex ,lekker eten , heel vriendelijk personeel !

Propere kamers hotel wel beetje ver van alles maar voor een rustvakantie ideaal !

Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juli 2019

Onvergetelijk

Wilma Klevering
12-7-2019

Wat een prachtige vakantie hebben we hier gehad, je wordt echt in de watten gelegd .Personeel ,accomodatie eten ,kamers en niet te vergeten het strand en het spectaculaire uitzicht vanuit de eetzaal.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Leuke vakantie gehad, maar hotel is geen 5* waard!

Duo Genieters
5-7-2019

Ideaal hotel voor een rustige strandvakantie. Jammer dat er in de buurt niets te zien is. En de drukke baan net achter het hotel haalt je snel uit je droomwereld. We hebben genoten van de vakantie, maar hadden van een 5* hotel toch wel meer verwacht. De afwerking van de kamer was niet zoals het hoort, onervaren personeel (vooral studenten). Ondanks het grote strand, waren er toch te weinig ligstoelen- een groot deel van het strand wordt immers niet gebruikt.

Het eten was niet gevarieerd, maar wel lekker (zonder meer).

Let ook op : er is een Shisha bar maar dat is niet in de all-inclusive en is zelfs heel duur : 12€ voor een rookbeurt (3€ in de stad)

Plus : iedere avond live muziek, mooie shows, er is animatie overdag, maar de animatoren dringen niet aan en laten je verder met rust. Snackbar op het strand, nette wc's op het strand, lekkere cocktails, indien je de barman een fooi geeft.

Leuk, maar wij gaat niet terug.

Pluspunten :

Gereisd Met partner in juni 2019

Snel verveeld

Emilie
7-8-2018

Hotel was zeer mooi, eten was zeer lekker en je had altijd variatie. Personeel is vriendelijk, kamers mooi verzorgd. Fantastisch voor als je met je partner een weekje wil ontspannen.

Helaas waren er wel wat min puntjes... als je hier langer dan een week zit dan verveel je je heel rap want buiten het hotel is er niets van recreatie mogelijkheden want het hotel ligt naast een drukke snelweg en er is niets van winkeltjes in de buurt. Omliggende stadjes bereiken met het openbaar vervoer is moeilijk want je moet 4x overstappen en meer dan een uur op de bus zitten. Taxi is ook zeer duur. Mooi hotel dus maar helaas een slechte ligging

Gereisd Met partner in augustus 2018

Nooit meer!

A. Rothert-Flantua
8-10-2017

Ik heb nog nooit zo’n slecht hotel mee gemaakt. Echt op alle fronten een dikke onvoldoende! Je kamer ligt aan een snelweg. Het personeel (op een paar na) zeer onvriendelijk en zo niet gastgericht. De hygiëne is zowel in het restaurant, kamer en bij het zwembad ronduit slecht. Mijn bed is de gehele week niet verschoond. De badkamer zat onder de schimmel. Ik was blij weer naar huis te gaan.

ontspanne

Sandra & Nico
2-10-2017

prima resort, lang gerekt en goede accommodatie. Nadeel dat de drukke weg van Alanya naar Antalya direct achter het hotel raast (maar dat is dus bij alle hotels langs de kust bij Side

Gereisd Met partner in oktober 2017