Zoover

Hotel Kensington Gardens

Zeer slecht georganiseerd!

Jacq heck
28-12-2018

Wat een slecht georganiseerd hotel! Niets was in orde. Kamers 4 maanden geleden geboekt en betaald en dan krijg je 3 eenpersoonskamers. Volgende dag zouden we een drie persoonskamer krijgen. Ook dat ging weer mis. Het ontbijt een drama! Geen borden meer geen brood meer. Jammer want het ziet er verder prima uit. Maar de service is zeer maar dAn ook zeer onder de maat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Prima hotel, waar voor je geld.

San
12-2-2016

Hotels in Londen zijn érg duur, en de kamers vaak piepklein. Ik wilde een rustig gelegen, schoon en comfortabel hotel. Dat ik evt. faciliteiten zou delen, vond ik prima om dat het de prijs zou drukken. Dit hotel is redelijk basic, maar mijn eenpersoonskamer had alles wat ik nodig had. Douchecabine op de kamer, toilet op de gang, waterkoker, wastafel, tv, kast, bureau. Er is vorig jaar opnieuw ingericht en dat geeft een verzorgde indruk.

De receptioniste, die op kantooruren aanwezig was, was heel aardig en attent. Op andere tijden kon je je sleutel halen bij Phoenix, het naastgelegen hotel.

Er is geen lift. Op de vierde verdieping slapen vereist dan wat inspanning. Voordeel wel is dat je amper mensen langs hoort lopen. Ik heb prima geslapen in dit hotel, en voor 6 pond extra kon ik bij de Phoenix prima ontbijten. Ligging is uitstekend, vlakbij Bayswater en Queensway metrostations.

Ik ben hier zes nachten geweest en kom graag een keer terug!

studentenhotel

jnwdejong
15-3-2011

Slechte kamers lift slecht low budget kerk tegenover hotel

Gereisd Met vrienden in januari 1977

Dit nooit meer!!!

HJ Luiks
6-8-2010

Samen met mijn zoon voor het behalen van zijn examen 3 dagen naar Londen geweest. Kamers zeer minimaal ingericht. Douche en WC hokjes in de kamer getimmerd en erg krap. Eerste dag samen in een bed geslapen van 160x180.

(wij zijn beide 186 lang)

Na enig aandringen van touroperator hebben wij de volgende nacht kunnen slapen in een kamer met 2 aparte bedden.

Londen was geweldig, maar dit Hotel raad ik niemand aan.