Zoover
Hotel Dellarosa

Hotel Dellarosa

7,4

Prima hotel met prima service

Laurens,
28-1-2017

De service in het hotel was goed, zeer vriendelijk personeel. We kregen zelfs ongevraagd een taart ter viering van mijn ouders jubileum. Kamers waren mooi, al was niet alles goed schoongemaakt. In de badkamer lag bijvoorbeeld nog wat vuil. Er zit een zwembad in het pand, zag er echter niet heel uitnodigend uit, leek op water uit een meer.

Heel bijzonder en gewoon hartstikke leuk.

Francisco Leufkens
4-4-2016

Het is er arm, verwacht dus geen toeristische luxe of attracties; geld pinnen blijkt een problem en de taal wat lastig. Het is gewoon wat het is, Afrika, kasbah, stegen, enorm plein, talloze toko's en een dozijn soorten waren die je overal opgedrongen worden. De sfeer, de mensen, de kleurenpracht van de bloesems, en de tegenstelling van heel oud en karig t.o.v. nieuw en modern. Fascinerend. Wat het hotel betreft, in een woord: fantastisch! Ligging, kamers, voorzieningen, eten, en vooral de mensen; allervriendelijkst en voorkomend. Hartverwarmend.

horor hotel

ihsan
14-12-2015

Afschuwelijk !!!!!! Kleine kamers. Alles hangt half aan elkaar. Badkuip is om ziek van te worden.

ontbijt bestaat uit baguette met kaas / vlees / confituur

noooooit meer !

Goede service!

Charlotte Janssen
23-1-2015

Wij hebben drie nachten geslapen in hotel dellarosa. Bij aankomst kregen we een update naar de Master suite Dellarosa. In een woord prachtig! Twee slaapkamers en twee badkamers, eigen woonkamer, balkon en keuken. Het hotel ligt op loop afstand van de oude en nieuwe stad en het is absoluut veilig en goed loop baar in Marrakech. De service in het hotel was echt goed. We werden met al onze vragen geholpen, geld wisselen was geen probleem en de taxi-service was ook goed. Het ontbijt was heerlijk! Wij raden je echt aan om hier te slapen, het was een betaalbaar goed hotel en we hebben helemaal geen klachten.

Goed hotel voor citytrippers

marchollanders
5-12-2013

Dellarosa is een goed hotel voor citytrippers. Het is geen resort met zwembadencomplex en animatie. Het zwembad is zelfs klein en ligt in de schaduw. Het zonneterras is op het dak.

De locatie is goed. De oude en de nieuwe stad liggen vlakbij, op wandelafstand zelfs. Taxi’s staan vlakbij.

De kamers zijn voldoende ruim en proper, maar de badkamer is aan renovatie toe. We hadden (op 1e verdieping) een terras (dat uitkeek op een muur van de buren) met een paar uur zon per dag.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een lekje werd snel gerepareerd.

Het eten is een aandachtspunt. Het ontbijtbuffet is goed, het avondeten (2 menu’s) is niet slecht, maar verwacht geen top. Er is beter. De porties zijn klein en soms onvoldoende warm.

Marrakech telt voldoende restaurantjes. Leuk is dan dat je bij halfpension in Dellarosa, zonder aankondiging kan kiezen tussen middag of avond.

Uitstekend betaalbaar hotel

Wiljan
27-10-2013

Hotel Dellarosa is een uitstekend hotel voor een citytrip naar Marrakech. Het personeel is uitermate vriendelijk en service gericht. De kamer is schoon, ruim en prima bedden. Wij hadden een upgrade naar een suite (kamer 407) en dan heb je alle ruimte. Een minpuntje is dat er geen afscheiding is bij het bad waarin je moet douchen zodat alles flink nat wordt. Het ontbijt is redelijk en goed voor wat je in Marokko mag verwachten. In de patio is het overdag lekker koel en kan je aan een tafeltje zitten of op een ligbed liggen bij een klein zwembad. Vanuit de bar kan je een biertje bestellen maar de voorraad is minimaal dus kijk niet raar op als ze snel nee-verkopen. Kortom een prima hotel voor een betaalbare prijs.

een aanrader

isabel dolphen
10-10-2013

zeer vriendelijk personeel, zeer ruime kamer, zwembad, lekker eten, dicht tegen het bekende plein en de soeks, niks op aan te merken

Redelijk hotel

Nicole
19-5-2013

Ligging goed t.o.v. oude en nieuwe deel van de stad is goed. Kamer erg klein, donker en de meeste zonder balkon. Zwembad klein, ligbedden vies. Dakterras zou mooi kunnen zijn, maar gammele vieze stoelen en ligbedden.

Ideaal voor city-trip

Rudi
15-3-2013

We hadden een mooie kamer, zeer proper. Vriendelijk personeel zorgen voor een goede ontvangst. We wandelen graag en daarvoor is het hotel ideaal gelegen tussen oude en nieuwe stad.

Avondeten een ramp!

M. Bagdadi
19-2-2013

Kamers zijn verzorgd en worden goed schoongehouden.

Personeel is vriendelijk maar in het restaurant moeten ze nog veel leren.

Of ze komen met de volgende gang voordat je de vorige op hebt of je moet een half uur wachten op de volgende gang. En dat terwijl je met halfpension de keuze hebt uit twee menu's. En om nou te zeggen dat ze elke gang per tafel apart klaarmaken, nee, het is meer opwarmen in de magnetron. Tenminste, de kwaliteit kan veel beter! Buiten de deur eet je goedkoper én veel lekkerder!