Zoover
Hotel Jungle Aqua Park

Hotel Jungle Aqua Park

Hotelsterstersterster
8,6

Ideale plek voor een relaxte vakantie met kinderen

Isabelle Maryns
12-11-2019

Het was de 9de (negende!) keer dat we in Jungle Aqua Park verbleven, en we zijn nog steeds heel erg tevreden! Als terugkerende gast merk je jaarlijks de veranderingen op die het Jungle Aqua Team ter verbetering doorvoert, en dat stellen we zeker op prijs! Alles wordt er piekfijn onderhouden en voor het personeel is niks te veel. Respect hoe die mensen steeds de glimlach op het gezicht houden om het de - toch soms wel lompe- toeristen naar hun zin te maken.

De verkopers die excursies of beauty behandelingen proberen te slijten, zijn er nog steeds, maar als je zegt dat je geen interesse hebt, wensen ze je gemeend een fijne dag en gaan ze verder, een hele verbetering!

Het eten is de laatste jaren ook steeds meer aangepast aan de westerse smaken, en is best wel lekker.

Dit jaar mochten we als terugkerende gasten een boom planten met naam tag. Dus we zullen zeker nog eens terug moeten om de groei op te volgen! ;)

Fantastisch!!!!

Drost
30-10-2019

Wij herkennen onderstaande revieuw absoluut niet. Vaker in Egypte geweest en nergens zo goed gegeten als hier. Veel keus en erg lekker! Lekker vlees van de gril en heerlijke groenten. Niemand is ziek geworden. Ook mijn kleine kids niet (2,4,6) en die hebben ook gewoon sla, ongeschild fruit en liters zwembadwater gedronken. Overal hangt ook desinfectans.

Mensen waren erg aardig. Elke dag meerdere flesjes frisdrank in de minibar en ook zonder fooi werden we overal goed geholpen. De kids vinden de verschillende zwembaden super. Evenals de verschillende figuren die tijdens diner rond liepen (mikey mouse enz)

Tijdens middag dutje van de jongste lagen de oudste 2 gewoon in het zwembad voor de deur terwijl wij ondertussen ook gewoon voorzien werden van drankjes.

Strand is niet zo mooi. Kan best aardig snorkelen op stukje rif bij de pier maar is niet super (maar duikreizen gewend dus zijn verwend)

Enige minpunt is dat de mini disco erg laag is.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Heerlijk!!! Een echte aanrader!!!

van der Molen
28-10-2019

Super fijn hotel, eigenlijk niks op aan te merken. Ja probleempje met het eten... zoveel keus haha 😂 Was erg lekker!

Denkt u eraan om een pot nutella mee te nemen? Niet doen, neemt weer ruimte in in de koffer. Hebben ze gewoon staan.

Erg leuk voor kinderen! Elke avond mensen verkleed in een disneyfiguur, held of iets dergelijks (behalve zaterdagavond dan hebben ze vrij).

Animatie is de gehele dag bezig met de kinderen en volwassenen, doen erg hun best!!

Aquapark ook erg leuk voor jong en oud!!

Een echte aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Doe je gezin en of vrienden dit niet aan

De jong
22-10-2019

Denk goed na voordat je boekt!! Geef beter 1000 euro meer uit voor een reis naar Bali of de maladieven. Voordat je landt zie je het afval al zwerven. Na de landing moet je als vee door de douane en vooral 25 euro voor een stempel in je paspoort betalen. Heb je dit overleefd wordt je begage uit je handen gerukt door een stinkende Egyptenaar om vervolgens 100 meter verder bij een bus te brengen en vooral moet je dan een tip geven. Vervolgens gooit de buschauffeur je koffer in de bus weer een handje waar een euro in verwacht wordt.

Het eten ziet er goed uit maar een dag of 3 a 4 is je gezin aan de diarree en ziek maar gelukkig is een dokter in de buurt van het park. En tegen dikke betaling kan je je gezin een paardenmiddel geven.

Zwembaden zien er gedateerd uit. Van de glijbanen is de helft stuk en buiten gebruik.

Bij het zwembad smeren ze je excursies aan die niet uitkomen vooral boottochtjes!! Je bent blij als je het overleefd.

Fijn hotel

Anna
21-10-2019

Fijn hotel, voor tweede keer geweest.Bij kinderzwembad mag idd een nieuwe vloer ingelegd worden. Jammer dat je met het avond eten geen tafel kunt reserveren voor 12 personen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

PIEDIECIE
23-8-2019

Voor de tweede keer Egypte. Niet echt aan te raden om in juli , augustus te gaan. Te warm voor ons. Hotel zeer goed voor gezin met kinderen. Eten was zeer goed en uitgebreid. Mooi park . Voldoende zwembaden , dus plaats genoeg. Aqua park de moeite. Animatie team vonden we persoonlijk niet zo goed. Door het te groot is , heb je weinig contact met het animatieteam. Watervolleybal gespeeld, ze geven je de bal en speel ?? Geen uitleg , geen punten . Darts speel je zowel met kinderen van 5 j tot 80j . te gevaarlijk voor de kinderen om met echte pijlen te spelen. Personeel vriendelijk. Geef ze je een fooi , ze lopen voor u en dan is alles verkrijgbaar . Beetje oneerlijk voor de andere klanten vind ik persoonlijk. Personeel receptie zeer vriendelijk en gedienstig. Maar valt mij op dat ze overal kijken of ze kunnen krijgen , van Kuisploeg tot Manager. Voor de rest goeie reis gehad .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

super vakantie

Fam Blok
22-8-2019

Wat een leuke vakante hebben wij gehad, in dit vakantie complex in Hurghada. Heel veel zwembaden bij het hotel zelf en ook nog een aqua park waar je zo op kon. Wel in de middag erg druk, omdat er ook locals kaartjes kunnen kopen en dit soms niet echt goed gereguleerd wordt. Complex is opgebouwd uit laagbouw blokjes, met allemaal zwembaden in het midden, hier ook overal een eigen badmeester die het naar je zin probeert te maken. Dus altijd wel ergens een plek bij een zwembad, zonder dat je handdoekje hoeft te leggen. Complex is wel iets ouder, maar goed bijgehouden en altijd zijn ze bezig met verbeteren. En wat een vriendelijk personeel, dat in grote getallen aanwezig is en alles doet om het jou naar je zin te maken, echt TOP. Groot complex met meerdere restaurants, waar altijd wel ergens wat naar je zin ligt (is in het begin wel even zoeken, maar genoeg keuze). Veel vakantie gangers op het park, maar omdat het groot is merk je het niet

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

De Lange
21-8-2019

Heerlijk van genoten. Eten was goed, meer dan voldoende, geen lange wachtrijen en voor ieder wat wils. Aqua park was heel leuk en quad rijden is ook een aanrader. Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Voor herhaling vatbaar.

Jurgen
7-8-2019

Geboekt via een touroperator. Helaas bijna een uur moeten wachten in de bus vooralleer naar het hotel te vertrekken. Er was een koppel "vermist".

Receptie: geweldige ontvangst, kregen "speciale kamer", gelijkvloers, "speciale WIFI-code" (werkte naar Egyptische normen zeer goed, zelfs voetbalwedstrijd kunnen streamen).

Rustige ligging, je moet hiervan houden. 5 minuutjes van receptie, restaurants, aqua park.

Een dikke pluim voor Mustafa, onze life guard. Entertainer voor de kids, dagelijks waterballonnen. Traantjes bij de kids op vertrekdag.

Zeer veilig voor kinderen, overal redders, zijn zeer consequent in aqua park.

Eten ok, niemand ziek geworden. Enkel, door de hoeveelheid aan restaurants, soms moeilijk kiezen. Bediening zoals het hoort. Lekkere ice-coffee in Jazz-bar.

Kamers zeer ruim voor met z'n 4-en.

Hier en daar wat opknapwerkjes nodig maar dat is dan het enigst minpuntje.

Kortom, fantastische vakantie, we gaan hier zeker teruggaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig!!!

Mirella
1-8-2019

Wij hebben genoten van onze vakantie bij Jungle Auqa Resort. Het is een mooi groot resort, als je aankomt bij je appartement lijkt het wel melrose place heel gezellig en knus. Je hebt een eigen zwembad met een eigen lifeguard top geregeld. Het eten is ook goed en gevarieerd. Het personeel is heel vriendelijk ook tegen kinderen. Auqa park is groot maar overzichtelijk, bij elke glijbaan staat een lifeguard. Wij waren nu in juli en het was heel warm, maar we gaan zeker weer een keer terug in de meivakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019