Zoover

Hotel Titan Select

Hotelsterstersterster
6,5

2019

Nooit meer is echt zyn sterren niet waard

Carla
2-11-2019

Zyn pas 8 dagen geweest elke dag pasta eten geen aardappelen of puree WiFi by betalen alleen gratis. Aan receptie keuze uit all in cocktails zyn er maar 3 echt zyn sterren niet waard

Gereisd Met partner in oktober 2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Annelies
18-10-2019

Blijkt geen 5☆ waard. Het eten laat te wensen over en men eet van vieze tafellopertjes en geen tafelkleden zoals in Titan Garden wat een 4☆ hotel is. In het a la carte restaurant was het ook niet goed de meeste gasten liepen voortijdig weg vanwege de slechte kwaliteit van het vlees /vis. Kamers zijn verouderd met schimmel in de badkamer. Personeel is wel heel vriendelijk. Ook jammer dat de gasten van Titan Garden bij Titam Select bij het zwembed komen liggen omdat hier de bedjes gratis waren. Maar daardoor hadden de eigen gasten geen ligbed meer er werd totaal niet opgelet.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
Guest Relations Manager, entertainment manager, 20-11-2019

Hallo Annelies,

Beankt voor je review. Fijn dat je in ieder geval tevreden was met het personeel!

Sommige gasten hadden bandjes voor beide hotels. Vandaar dat ze in beide hotels mochten zwemmen en eten. De bedjes zijn in beide hotels gratis. Alleen de matrasjes zijn in Titan Garden tegen betaling.

We hopen dat je toch fijne herinneringen overhebt aan de vakantie bij ons en zouden het zeer op prijs stellen, je nogmaals terug te zien.

Gezellig

Nena
30-9-2019

Leuk hotel, maar vond het niet 5 sterren waard. Wel hele aardige mensen die er werken. Bediening vlot en geen overvolle eetzaal. Er was altijd plaats. Je mag van het naastgelegen hotel gebruik maken waar ook s’avonds de animatie is en disco muziek daarna. Bij het grote zwembad muziek, gelukkig niet zo hard als bij andere hotels en dan is er nog een zwembad zonder muziek. Geen opdringerig animatie team. Ze komen je wel vragen om mee te darten, schieten, waterpolo of aqua gym maar als je geen zin hebt laten ze je met rust. Het eten was niet super uitgebreid zoals in andere 5 sterren hotels, maar altijd wel iets wat je lust en warm. We hadden bij aankomst een familie kamer gekregen omdat er geen normale waren. En dus twee dagen uit de koffer geleefd. Als compensatie kregen we een half uur massage. Op andere kamer was gelukkig een inloopdouche want brak bijna mijn nek van veel te hoge bad op familiekamer. Zee is stukje lopen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Hallo Nena,

Bedankt in naam van alle medewerkers van Titan Hotels voor het vriendelijke commentaar en de toegekende punten.

Es is veel verschil tussen 5-sterren hotels onderling. Je moet hier geen enorme grote accommodatie verwachten, maar alles voor 5 sterren is aanwezig en dat voor een hele schappelijke prijs.

We bedanken voor uw review en zouden het geweldig vinden U nogmaals te mogen begroeten.

Lekker hotel wel wat verbeter punten

Noord holland
25-8-2019

Ligging aan drukke weg centrum konakli op loop afstand. Ben 4 dagen ziek geweest door het eten samen met meerdere gasten uit dit hotel en mijn partner een ontstoken oog door vuil zwemwater.eerder in dit hotel verbleven toen vele mate beter gehad.nog nooit eerder ziek van eten in turkije geworden daarom was dit flinke domper t hotel kan wat meer aandacht aan hygiene besteden om dit te voorkomen!tis een fijn hotel maar het had beter gekunt

Gereisd Met partner in september 2018

Hallo bewoner van Noord Holland,

Bedankt voor uw review en de kans die U ons hier geeft om te reageren.

We begrijpen dat U veelal in het hotel gegeten hebt, maar misschien hebt U toch ergens anders iets opgelopen. Wij zijn absoluut zeker van ons HACCP systeem, en dat wijzen ook de monsters, die wij van onze produkten nemen, steeds weer uit. Het kan ook te maken hebben met klimaatverandering en iets, wat je onder je klieren had en er juist nu in de vakantie - door het verminderde stressgehalte - ineens uitkwam. Het is niet juist, om de accommodatie te beschuldigen, want daarvoor zouden grote groepen ziek moeten zijn.

Het zwemwater wordt 3 keer per dag gecontroleerd, zoals U zelf ook hebt kunnen vaststellen. Ook de rapporten hangen naast de zwembaden.

We hopen U nogmaals te mogen overtuigen van onze kwaliteit. Wie weet tot volgend jaar!

Nooit meer

Abdelhakim el hannouti
22-8-2019

Hotel was niet eens 3 sterren waard personeel was wel heel aardig maar dit is geen 5 sterrenhotel. En 80 procent wat er verblijft zijn russen . Eten was redelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Hallo Abdelhakim,

Bedankt voor de recensie. Fijn dat U tevreden was met het personeel. U begrijpt natuurlijk dat hotelkamers er zijn om aan gasten te verhuren en dat we daarbij niet kunnen selecteren. Als de Europeanen wegblijven en de Russen vermeerderd voor Turkije kiezen, zullen we het daar mee moeten doen.

We hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen. Tot dan toe wensen we U en uw familie het allerbeste.

Heerlijk ontspannen!

Joyce
23-5-2019

Super verblijf gehad. We kwamen vroeg in de ochtend aan, het ontbijt was nog niet geopend. We kregen een tasje met wat te drinken en eten erin. Prima geregeld. Goed eten, variatie genoeg. Lekkere zwembaden en dicht bij het strand. Enige minpunt van ons verblijf vonden wij de gordijnen, die zijn zo verschrikkelijk licht dat je niet merkt dat ze dicht zijn. Met de bus die tegenover het hotel stopt ben je voor 4 lira met 20 min in het centrum

Van alanya, hier kun je goed shoppen op de grote bazaar of een lekker drankje drinken in de haven. Op vrijdag is er achter het busstation een grote lokale markt, de moeite waard om te bezoeken! Op de woensdag is er een lokale markt in Konakli zelf.

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Relations Manager, entertainment manager, 5-8-2019

Hallo Joyce,

Hartelijk bedankt in naam van alle medewerkers van Titan Hotels voor de geweldige beoordeling.

Hopelijk was dit niet uw laatste bezoek. Het zou natuurlijk erg fijn zijn U nogmaals te mogen verwelkomen.

Met de hartelijke groeten in naam van Titan Hotels.

Nooit meer!!

Ouiam
17-5-2019

Is alles behalve een 5sterre hotel, ga vooral hier niet heen.

Bedden waar je niet op kan slapen, handdoeken met oud bloed krijg je om jezelf mee af te vegen. Een douche waar je nog viezer voelt als je zou douchen. Al met al hebben wij helaas geen goede punten over deze accommodatie!

Gereisd Met partner in mei 2019
Guest Relations Manager, entertainment manager, 5-8-2019

Hallo Ouiam,

Wat jammer nou dat we U op geen enkele wijze tevreden konden stellen, terwijl toch de meerderheid van de bezoekers die in Mei 2019 feedback leverden op hun vakantie in Titan Select ons gemiddeld beloonden met 85 op een totaal van 100.

Helaas is het nu niet meer mogelijk erachter te komen wat bij U misgegaan is. Onze dame van de Guest relations afdeling spreekt Nederlands. Het zou goed geweest zijn als U even kontakt met haar opgenomen had.

Voor uw volgende vakantie wensen we alvast het allerbeste.

Groetjes uit het nog zeer zonnige Turkije.

Ruime voldoende

Martin
4-5-2019

Hotel , 5 sterren bij touroperator? 7 dagen geweest, x wifi 1 € pp op kmr, goed.De hotel kamer was ruim zoon van 15 lag op een redelijke bankbed en toch nog ruimte over om er langs te lopen, kamer netjes en schoon met koelkast met wat water en limo gratis. Genoeg kastruimte, Badkamer redelijk tot goed, wel schoon. Alleen (meestal) duits of engels spreken ze bij de receptie. Personeel is dienstbaar. Tv, 3 nederlandse zenders. Zwembaden goed , eten is voor ieder wat wils. Hotel ligt in omgeving langs een drukke weg waar veel Russen verblijven,luxe disco in de buurt ook mcdonald. Winkels in omgeving ,weinig diversiteit in aanbod, het outletcentra 10 min lopen heeft het meeste aanbod. Zorg dat je een kamer neemt die geen uitzicht heeft op de weg ivm geluidoverlast. Altanya met bus ,1 euro per pp, in 15 min zeer goed bereikbaar. Nu was het een rustige periode maar betwijfel bij drukke periode of er genoeg zwembad/strand bedtjes zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Hallo Martin,

Bedankt voor de beoordeling met "ruim voldoende". Fijn te lezen, dat U een goede vakantie gehd hebt. Trouwens, onze mevrouw van de guest relations spreekt Nederlands. Verder doen we ons best met onze talenkennis om mensen van veel verschillende nationaliteiten van dienst te zijn.

Ook in de zomer zijn er genoeg bedjes. Niet alle gasten verblijven aan het zwembad en ook niet alle gasten zijn tegelijkertijd aanwezig. Vooral in Mei en September is het aan het strand voller.

We zouden het op prijs stellen, U nogmaals te mogen verwelkomen. Maar tot dan wensen we U en uw familie het allerbeste.

Echt leuk

Saskia
21-4-2019

Heerlijk hotel...goed eten...professioneel personeel....leuke animatie als je daar van houdt

Gereisd Met vrienden in april 2019

Hallo Saskia,

Bedankt voor de korte en bondige beoordeling en voor de gulle "8".

We stellen het op prijs, dat U even de tijd vrijgemaakt hebt voor deze feedback.

We hopen U en uw vrienden in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Tot dan sturen we zonnige groeten uit Alanya.

Top hotel

Daisy
28-3-2019

Was eerst in ander hotel afschuwelijk onhygiënisch dronken Nederlanders uit Drente verkeerde kamer een of andere slechte maneger

overgeplaatst hierheen echt top hotel schoon netjes beleef personeel echt aanrader!!!!!! Super hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Hallo Daisy,

Fijn dat je zo vreselijk begonnen vakantie toch nog goed afgelopen is.

Dus volgende keer gewoon meteen Titan Hotels boeken!

Bedankt voor je vriendelijke feedback!

Vriendelijke groeten van Titan Hotels