Zoover

Appartement

Prachtig gelegen agriturismo

EJ
10-9-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Borgo delle Meliana. De agriturismo heeft een prachtig ligging, tussen de heuvels met zijn wijngaarden, olijfbomen en cipressen. Dit betekent wel dat je de agriturismo via een zand-/grindpad moet bereiken, dat overigens in prima staat is. Ook is het een prima uitvalsbasis om de Toscaanse steden te bezoeken.

De agriturismo is ruim opgezet, de buitenruimte wordt perfect onderhouden, het zwembad is mooi en schoon (met ook een gedeelte voor kleine kinderen) en de accommodaties zijn lekker ruim. De bedden zijn prima, de rest van het meubilair is wat gedateerd. Bij de agriturismo zelf is niets te verkrijgen, ook voor broodjes moet je naar de supermarkt; voor ons geen probleem, maar wel goed om je van bewust te zijn. Enkele verbeterpunten zijn er ook: de ligbedjes bij het zwembad kunnen echt niet meer, ook het buitenmeubilair bij de accommodatie mag best vervangen worden en de wifi is erg traag.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie centrale locatie tussen de wijngaarden.

Esmee
19-8-2019

Mooie plek bereikbaar over n hobbelig keienweggetje tussen de wijnranken

Badkamer bij aankomst niet schoon. Ruime slaapkamer, woonkamer erg klein.

Gereisd Met partner in juni 2019

Rustig, ligt prachtig, super centraal in Toscane!

Noortje
9-11-2018

Geweldige locatie, rustig, mooi gelegen, prachtig uitzicht. Super centraal om alle mooie steden te bezoeken. Florence zelfs in 45 min met de trein vanaf Castelfiontina.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijke lokatie in Toscane

Guus
31-7-2016

Borgo della Meliana is fantastisch gelegen op een heuvel met (afhankelijk van het appartement ) een fantastisch uitzicht. Wij zaten in het lager gelegen (hoofd)lokatie welke erg ruim en mooi was. Het zwembad ligt erg mooi en met een diep en ondiep gedeelte voor elk wat wils. Geen peuterbad aanwezig. Het speeltoestel is het enige aanwezig voor kinderen maar voor ons prima. Ons appartement was erg ruim en van alle gemakken voorzien. Wel wat achterstallig onderhoud op badkamer maar was prima. Hulpzaamheid erg goed en voor ons een lokatie om ooit nog terug te gaan. Bij boeken verstandig om persoonlijk contact op te nemen om andere prijs te regelen!

perfect gelegen paradijsje

roosmarijne
28-5-2015

wat een heerlijke accomodatie is dit. wij hadden een ruim en luxe appartement, met terrasje. borgo bestaat uit twee complexjes van in totaal ca 20 appartementen. beide met zwembad. tuin erg mooi en ruim, zwembad schoon. eigenaar en receptie aardig en behulpzaam. complexje ligt aan oude pelgrimsweg en is een perfecte uitvalsbasis om toscane te verkennen. veel indrukwekkende stadjes en dorpjes en natuur op minder dan een uur afstand.

prima vakantie

Dorien
2-5-2014

Eerste indruk is dat het minder mooi is dan het op de plaatjes lijkt. Maar als je dat hebt 'verwerkt' is het een prima plek. Wij zaten in het bovenste deel van de borgo en volgens mij is dat ook het rustigste en prettigste deel. Wij hadden een 6-8 persoons huis met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Badkamers zijn klein, slaapkamers groot. Keuken stelt weinig voor, net als de woonkamer. Gelukkig heb je dit bij mooi weer niet nodig en ons huis was perfect gelegen en hadden wij naast het overdekte terras nog voldoende gras eromheen voor de kinderen om te spelen. Het zwembad was relatief klein, maar voldeed.

Qua personeel kan je beter dealen met Julia, zij doet haar best om het je naar de zin te maken. Paula komt nogal stressig en kribbig over, maar ook zij wilde ons prima helpen met een telefoontje naar de plaatselijke apotheker.

Prima plek om Toscane te ontdekken. Je hebt wel voor alles een auto nodig.

Mooie locatie niet gastvrij

Gast
4-7-2012

Wij kunnen ons aansluiten bij de vorige recensies over het personeel. Borgo delle meliana ligt op een mooie plek.Helaas hebben wij ook slechte ervaringen met het management van deze locatie. Het begon na de 14 uur reis naar Toscane, aangekomen bij borgo delle meliana (uur te vroeg) mochten wij niet door de poort. Gastvrije gasten hebben vervolgens de poort voor ons geopend, als snel kwam het management om ons weer de poort uit te sturen. Geen probleem.. maar dit had wel beter vermeld mogen worden. Daarna hebben wij een frisse duik in het zwembad genomen met opblaasbed en een bal, ook dit is volgens hun tegen de regels. Hierna kregen wij een brief als waarschuwing, tot zover prima..Echter de manager ligt zelf tussen 1 en 3, wanneer de receptie gesloten is bij het zwembad te zonnen met een opblaasbed. Er was een nieuwe regel geboren tussen 1 en 3 moet het rustig zijn rondom het zwembad, nergens te vinden in de reglementen vooraf. Laat duidelijk zijn dat wij geen oh-oh cherso types zijn..

Prachtige locatie

Martin & Anita
27-6-2012

Heerlijk vertoeven hier.Vanuit Castelfiorentini(10min met de auto) treinverbinding naar Firenze of Siena.Vraag maar aan de receptie daar krijg je alle info.Mooi en groot zwembad.Enig minpunt is dat je je buren zeer goed kan horen,dus schrik niet als je denkt dat er iemend binnen zit.Bungalow is verder goed uitgerust.

Gereisd Met partner in juni 2012

Mooi verzorgde, schone Borgo

evelienvdmeijden
28-5-2012

Mooi, schoon, compleet en zeer ruim appartement (appartement 3, begane grond) op een mooi en goed onderhouden Country Resort. Schitterende locatie, met prachtige vergezichten over Toscaanse heuvels. Mooi onderhouden tuin met prive terras. Schitterend groot zwembad met veel ligweide. Huis is wel gehorig (schuiven van stoelen) en de douche bijzonder klein/krap (nog wel een extra, ruime badkamer met bad). Zeer behulpzaam & vriendelijk "personeel".

Mooi gelegen, nooit meer heen

Maria
21-8-2011

Borgo is erg mooi gelegen in de heuvels van Toscane. Goede uitvalsbasis voor verschillende steden. Appartement is echter zeer sumier uitgerust; vaatwasser voor 2 personen in een 8 persoons appartement; onvoldoende keukengerei; 4 keuken stoelen, 6 voor buiten! Niet genoeg voor 8 personen. Voor de airco en wasmachine (5 euro!)moet betaald worden.Grootste ergenis is echter Paula de italiaanse "manager"; ongeinteresseerd, onfatsoenlijk, niet klantvriendelijk, niet kindvriendelijk; kortom totaal niet geschikt voor deze functie. Wij zullen naar deze accomodatie vanwege haar alleen al niet meer terugkeren