Zoover

7,7

Matig hotel....

Bianca
25-10-2017

Lauw ontvangst bij de receptie. Kamer is klein, maar prima aangezien je er alleen maar slaapt. Bedden zeer zacht! Ontbijt was matig. Weinig keuze, koffie in thermoskannen (hoe lang staat dat er al?), roerei waterig en snotterig, gebakken spek te hard en ga zo maar door. Ligging is perfect, nabij een metrostation. Al met al zou ik hier niet weer komen.

Super hotel, dicht in t centrum.

Anna
20-8-2017

Zelfs onze fietsen mochten mee op de kamer !!😀

Gratis upgrade gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Rustige locatie

Miriam
6-6-2017

Mooi hotel op top rustige locatie. Ideaal voor Berlijn te ontdekken.

Dichtbij metro en goede restaurants. Kamer is prima. Bedden liggen lekker en goed ontbijt.

Gereisd Met partner in mei 2017

goede ligging om centrum Berlijn te bezoeken

Annette
13-2-2017

Hotel met hoofdgebouw en bijgebouw. wij logeerden in Bijgebouw, nette complete kamer, prima bed midden in Berlijn met metro om de hoek, maar ook op loopafstand van Potzdamer platz - Alexander platz - Nikolaiviertel

voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Goed ontbijt en rustige ligging

Robert
25-6-2016

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen,wij zaten in het 2e gebouw.via een tunneltje verbonden met het hoofdgebouw.

Kamers standaard,kleine douche.Het ontbijt was uitstekend,de tafeltjes stonden in verschillende kamertjes met verschillende stijlen(parijs,authentiek,modern)

Metro om de hoek en een pinautomaat voor de ingang van het hotel.

Voor een paar dagen Berlijn zeer zeker een goed hotel

Heerlijk

Jeannette
31-1-2016

We hebben in dit hotel een heerlijke stedentrip gehad. Metto vlak bij, maar wanneer je goedd ter been bent kun je het ook goed lopen merendeels.

Hele mooie kamer met soort apart kamertje voor onze dochter. Schoon, ruim, klantvriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Tophotel!

d_burghoorn
4-5-2015

Wij zijn net terug van 4 dagen Berlijn. Hotel Best Western Spittelmarkt in perfect voor een paar dagen! De buitenkant is niet heel inspirerend, maar binnen is alles strak en modern. Kamers zijn prima, goede Wifi. Ontbijt is uitgebreid en ook leuk met al die aparte ontbijtkamers! Ligging is wat ons betreft perfect. Redelijk rustig maar op loopafstand van Checkpoint Charlie en de alexanderplatz! Wij komen zeker terug!

Goed hotel voor een stedentrip Berlijn!

Arjan
15-11-2011

Wij zijn net terug van een stedentrip Berlijn. Het hotel ligt zeer gunstig in de Berlijnse wijk Mitte. De kamers zijn niet heel ruim, maar zeer voldoende. Alles was schoon en zag er perfect uit. De bedden zijn iets wat te zacht maar dat is misschien onze smaak. Helaas hebben ze geen wifi op de kamers wel een ethernet verbinding maar dan ben je aangewezen op je laptop. Het metrostation ligt echt letterlijk om de hoek en is de perfecte manier op te reizen in Berlijn. Kortom dit hotel is zeker een aanrader voor een stedentrip Berlijn!

zeer goed hotel

Liekem
9-5-2011

Best Western am Spittelmarkt is een gunstig gelegen hotel in het centrum van Berlijn met een metrostation op 200 meter. Met een 3 dagen openbaar vervoerkaart kun je vanaf hier de hele stad door. Aan te raden om deze kaart te kopen daar de vele bezienswaardigheden nogal verspreid over de stad liggen.

Hotel heeft prima kamers met goede bedden. (Kamers niet heel ruim) Koffie/theebox bij receptie verkrijgbaar. Je moet dan wel steeds bij receptie koffie en thee ophalen.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed!

Goed hotel en super gelegen.

anita
6-5-2011

Wij komen hier net vandaan. Centraal gelegen, vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet niks op aan te merken. Onze kamer was goed douche was lekker ruim. Onze drie dochter hadden een veel kleine douche en onze jongste dochter lag op een paar poefjes te slapen. Dat is het enige minpuntje.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011